Mám tam například dvojku a blížím se ke křižovatce - zmáčknu spojku a se zmáčknutou spojkou a zařazenou dvojkou vjíždím do křižovatky. Pokud je cesta volná, tak v 70% případech pustím spojku a pokračuji dál v jízdě na dvojku. Ale ve 30% případech mi zdechne motorka a musím ji za jízdy znovu startovat.
To nemůžu určitou dobu jet se zmáčknutou spojkou? To tam musím mít neustále zařazenou rychlost?
1 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečnický problém s řazením/jízdou
Daniel_cz píše: Motor naopak spíš nasává bohatou směs a má málo otáček. Chudá směs by naopak otáčky zvyšovala.
I chudá směs umí snížit otáčky. Kolikrát ani nepoznáš jestli je moc bohatá, nebo naopak chudá, když nekoukneš na svíčku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2takt chtěl občas trochu vrknout plynem, volnoběžné otáčky ho moc nebavily (v mém případě u Mustanga i RS125)
pokud to dělá 4takt tak je někde něco zle nedobře se spojkou nebo se vstřikováním paliva .
vymáčknutí spojky rozhodně nemá vézt k udušení motoru
1 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
los-fazeros píše: asi stárnu tyvoe, poslední dobou mi dělá velkej problém pochopit, na co se vlastně dotyčný ptá jako např. v tomto případě.
má 2 otázky:
To nemůžu určitou dobu jet se zmáčknutou spojkou?
To tam musím mít neustále zařazenou rychlost?
2 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
kawa...pavel píše: PROČ...slovy proč...přijíždíš do křižovatky se zmáčknutou spojkou? Jedu ke křižovatce, čumím a podle potřeby podřazuju ale furt jedu ne? A když vidíš, že budeš stát (světla, přednost) tak neutrál... dojedu... zastavím, dám nohu na zem (to nezapomínej) a pak zas jedu dál až můžu...tohle najíždění do křižovatek s vymáčknutou spojkou je tak o hubu, to tě kdo naučil proboha???
Naprostej souhlas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
Já třeba když už tam mám tu dvojku, tak si rovnou vyřadím (pokud trefím neutrál
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 22.09.2014 21:29:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečnický problém s řazením/jízdou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Samozřejmě, že jsou situace, kdy spojka dostává pěkně za uši, jako jsou rozjezdy nebo jízda v terénu, ale o tom není řeč. Většinou se to dělá v situacích, kdy to jinak nejde, v případě dojíždění na semafor, to zbytečné myslím je.
Naposledy editováno 23.09.2014 13:43:15
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 23.09.2014 06:40:07
kawa...pavel píše: PROČ...slovy proč...přijíždíš do křižovatky se zmáčknutou spojkou? Jedu ke křižovatce, čumím a podle potřeby podřazuju ale furt jedu ne? A když vidíš, že budeš stát (světla, přednost) tak neutrál... dojedu... zastavím, dám nohu na zem (to nezapomínej) a pak zas jedu dál až můžu...tohle najíždění do křižovatek s vymáčknutou spojkou je tak o hubu, to tě kdo naučil proboha???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Kotas_XTZ píše: I chudá směs umí snížit otáčky. Kolikrát ani nepoznáš jestli je moc bohatá, nebo naopak chudá, když nekoukneš na svíčku.
ono mu to ale otáčky nesnižuje, motor chcípne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
Test: Motorku nastartuji, nechám neutrál a nechám ji běžet. Vždycky do 5 sekund začne "kašlat" a pak zdechne. Na neutrál zdechá do 5 sekund se 100% jistotou.
Jak jsem už psal jinde, tak žiji v Thajsku a tento styl jízdy je tady nutný. Křižovatky ve městě jsou tady každých 10 metrů. Neustále řadit zpět na jedničku a snižovat rychlost by bylo šílené. Vjíždění do křižovatky na dvojku mi přijde lepší.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 23.09.2014 10:10:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečnický problém s řazením/jízdou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jestli je to tak jak píšeš, že máš zařazenou dvojku, vymáčklou spojku a ještě brzdíš, tak při puštění spojky se to prostě zadusí, jsou tam moc nízký otáčky. Na motorce se podřazuje i na jedničku, není to auto...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Jinak naprostý souhlas s
PROČ...slovy proč...přijíždíš do křižovatky se zmáčknutou spojkou? Jedu ke křižovatce, čumím a podle potřeby podřazuju ale furt jedu ne? A když vidíš, že budeš stát (světla, přednost) tak neutrál... dojedu... zastavím, dám nohu na zem (to nezapomínej) a pak zas jedu dál až můžu...tohle najíždění do křižovatek s vymáčknutou spojkou je tak o hubu, to tě kdo naučil proboha???
1 reakcí na tento příspěvek Začátečnický problém s řazením/jízdou
Jsem nikdy netvrdil, že jsem chodil do autoškoly. Učil jsem se řídit podle Youtube videa.
Naposledy editováno 24.09.2014 09:34:31