paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ideální nastavení tlumičů
16.9.2014 v 11:00
chci se zeptat,jak nejlépe nastavit odpružení podvozku,vážím oblečenej cca 115kg a ta motorka se docela houpe,hlavně předek,kterej pořád houpe nahoru a dolu podle plynu.Centrál mám nastavenej origo cca uprostřed a předek nejde nijak nebo nevím jak přitvrdit.Zadek jsem chtěl původvě přitvrdit ale jestli to vůbec má význam,když neudělám předek,Dá se s tím něco udělat a nejlépe doma,abych nemusel zase do servisu.Dá se nějak jednoduše zkontrolovat olej ve vidlích a dolejt třeba hustším olejem,nevím,jestli vůbec někdo předemnou olej ve vidlích měnil.popřípadě měl by někdo návod,jak vidle vyndat a rozebrat.díky

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 11:29 | Nahoru | #1
Měkký přední vidle jsou klasickej problém šestkových banditů. Máš v podstatě tři možnosti- podložit stávající pružiny, koupit tvrdší pružiny nebo dát hustší olej. Většinou pomůže jenom ten hustší olej. Pokud se nepletu, na výměnu oleje je ale potřeba tlumiče rozebrat.

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 11:32 | Nahoru | #2
Prodávají se celý sady. Na Bandasku ti cenu neřeknu, ale na Horneta od Wilbersu stojí okolo 2500,- V balení jsou progresivní pružiny a hustější olej.

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 11:40 | Nahoru | #3
na bandita taky okolo 2500... napriklad : hýýýýýýýýýr

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 12:03 | Nahoru | #4
Jestli tam mas origo olej tak se spis divim ze to jeste tlumi hele pomuze hustsi olej 15w a pokud chces usetrit tak myslim ze tam kluci cpaly 1.5cm podlozky co si nechali soustruzit...za me novej olej gufera a pruziny...zadek lze upravit pomoci kosti....

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 13:19 | Nahoru | #5
Zadek se nechá fest stáhnout tím kroužkem. Mě to na Hornetovi stačilo.

ideální nastavení tlumičů

16.9.2014 v 16:11 | Nahoru | #6
předek
nejdřív jsem si nechal dělat 28 mm podložku a hustší olej, tuším 15w.
když to přestalo stačit, nechal jsem si dát krátké tvrdé pružiny proti stávajícím - mělo to efekt progrese - a 20w

zadek
jezdil jsem na druhém nejtvrdším nastavení (mám cca 90 kg), ve dvou jsem kliknul poslední. pokud nikdo za poslední 4-5 let nedělal servis centrálu, nech ho udělat.
pár lidí tam dávalo centrál z rf600

toto mi stačilo na svižné svezení, ve dvou byl už zadek měkký

problém většiny motorek (japonských všech) je, že jsou ve standardu nastavené na 75 kg žokeje

1 reakcí na tento příspěvek ideální nastavení tlumičů

17.9.2014 v 09:52 | Nahoru | #7
díkes,historii servisu mota neznám,ale tak asi už ted to řešit nebudu,když je skoro už po sezoně a v zimě bych to rozebral.

předek:vyndat každej tlumič zvlášt a rozebrat,ale jak?dole je nějakej šroub?když ho povolím,tak roztáhnu tlumič od sebe?kolik oleje tam příde?že musí to být tlumičovej,je mi jasný.olej z toho neteče,ale dělá to kroužky na tyči.takže gufera koupím nové.

Zadek:centrál normálně funguje,ale pochybuji,že byl servisován.Ale nikde neteče a funguje normálně,i když ho stejně asi přitvrdím,sem těžkej.
Ten servis se rozumí přetěsnění?

(reakce na) ideální nastavení tlumičů

17.9.2014 v 23:43 | Nahoru | #8
Burn23> zjisti servis v okolí, ideálně "speciálku na tlumiče". měl bys mít přípravek na narážení gufer.
nechávám tlumiče dělat u procházky nebo v autorizáku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 115 Včera v 16:48 SuperSic58
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist