globalmoto_kveten





Téma: Jakou dodávku.
 
2.9.2014 v 11:51
Zdravím,uvítám pár rad či doporučení ohledně koupě ojeté dodávky, s mizerným rozpočtem do cca 70-80t
Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?

Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
Předchozí
1 2 3
Následující

Jakou dodávku.

2.9.2014 v 11:55 | Nahoru | #1
Š1203 opravíš si sám kladivem.jen mě štvalo řazení,kvalty se musely rvát silou.občas to i vřelo.


Vážně,za ty prachy bude vše pokladnička.zkus ještě T4.

Naposledy editováno 02.09.2014 11:58:34

Jakou dodávku.

2.9.2014 v 12:04 | Nahoru | #2
Na co tu dodavku chces? Jestli na podnikani, tak za tu cenu se na to radeji vyser.
jestli jen na moto, tak tranzit by mohl mit nejakej rozumnej pomer nesravosti, nabidky, ceny,...

Jakou dodávku.

2.9.2014 v 12:32 | Nahoru | #3
Měla by sloužit na stěhování a klasický rozvoz všeho možného,takže samozřejmě občas i težší náklady.
S nějakýma investicema počítám,to je jasný.
Spíš mě jde o to,jak jsou na tom technicky a se spolehlivostí techniky (i když to je dost relativní a individuální) například maxi verze Ducato,Jumper,Boxer atd.
Ty jsou cenově dostupnější,nicméně nikdy jsem je neměl a moc netuším jak na tom jsou.

Jakou dodávku.

2.9.2014 v 12:40 | Nahoru | #4
tranzit... ale bude mít 400+ a bude hnít...

Jakou dodávku.

2.9.2014 v 12:43 | Nahoru | #5
za ty prachy vezmi neco co bude v nejlepsim stavu, sprinter s najezdem 0.5 - 0.8Mkm neni pro auto problem, ale vyhni se 4-valcum! pokud budes pretezovat, tak Iveco Dialy, ma to ram a snese to pomerne dost.
Ducato/boxer/jumper jsou spis pro zivnostniky, ne pro dopravu. Maji sice papirove nejvyssi zatizeni, ale je to tim, ze maji nejslabis karoserii ktera se rada krouti az praska celni sklo.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

3.9.2014 v 05:53 | Nahoru | #6
Měl sem Jumpera (= Ducato, Boxer) předchozí generace s 2,5 l motorem a co se týče motoru tak si nemůžu stěžovat, chytal na ťuknutí. Jen prostě schnil. Nosníky nakonec zmizely a i tak uvez pořád 1,5 tuny - takže bych to tak tragicky s tim kroucením karosérie neviděl. Jen to rezivění (a koroduje, tupci... ). Špatnou pověst má Renault (Trafik?), jinak je to asi jedno, u všech bude prostě problém že to bude dost prohnilý. 4-válce jsou skoro všechny, jen WV je snad i 5ti vál, ale to neni nijak podstatný . Verze se zadním náhonem maj svý výhody - míň to trpí než přední náprava, ale zas je to tragédie na sněhu a na nespevněným povrchu.
Teď mám Ducata maxíky s třílitrem od Iveca a spokojenost - se 2-2,5 tunama + 3,5 t přívěsem to jede furt jak tank, jenže tam je cena pořád úplně jinde. Známej koupil za 40 litrů Boxera s nižší nosností (3,3 t) a slabší 1,9kou co sloužil jako montážní auto s nějakejma 300 tkm a zatim si nestěžuje. Spodek kastle zatim vcelku OK, tak to napatlal a prostříkal a motorově bez problému - takže dá se se štěstim sehnat i slušnej kousek. Pokud teda neřešíš že je to omlácený ze všech stran.

Jakou dodávku.

3.9.2014 v 07:02 | Nahoru | #7
U nás v práci máme Citroen Jumper, rok výroby 2010, motor 2,2 HDI, 88 kW a má najeto 545 tkm. Lepší auto jsme nikdy neměli. Kastle stále v pohodě bez nějakého reznutí a na motoru absolutně žádné závady, stále táhne jako nový, nekouří, olej nežere a chytá na druhý otočení. Dle techničáku může vozit cca 1300 kg, ale neustále vozí náklad mezi 1800 - 2500 kg a absolutně bez problémů. I při těchto kilech to lítá pěkně. Jenom si dejte pozor na počet km. Tyhle auta přestávají počítat při dosažení 400 tkm. Potom se musí počítadlo nechat smazat, aby Vám to mohlo počítat dále, tak ať nekoupíte takto "omlazenou" dodávku.

Jo, jinak od koupi dodávky si děláme téměř veškerý servis sami, což může mít nemalý vliv na životnost motoru a celého auta. Servisům nevěřím. Myslím, že kdybychom dávali dodávku pokaždé do servisu, tak dávno nejezdí.

Jakou dodávku.

3.9.2014 v 08:00 | Nahoru | #8
S tak malym rozpoctem to bude schnily vrak
Snad T4. Je to pozink a ikdyz je to "orezle" a omlacene, tak to neshnije durch Mam zrovna takoveho, protoze jsem taky mel omezeny rozpocet
Na budiku 464000 a motor faka bezproblemu. Horsi je ten zbytek..tudle zamek, tamhle pojezd na dverich, na naprave neco boucha, utrhly silentblok, dira ve vyfuku....to je proste porad neco.

Jakou dodávku.

3.9.2014 v 08:04 | Nahoru | #9
v práci máme VW LT a Crafter, LT byly ještě v pohodě, ale Craftery, to je děs, pořád se tam na tom něco sere

(reakce na) Jakou dodávku.

3.9.2014 v 21:05 | Nahoru | #10

charlie.vtx1800 píše: Měl sem Jumpera (= Ducato, Boxer) předchozí generace s 2,5 l motorem a co se týče motoru tak si nemůžu stěžovat, chytal na ťuknutí. Jen prostě schnil. Nosníky nakonec zmizely a i tak uvez pořád 1,5 tuny - takže bych to tak tragicky s tim kroucením karosérie neviděl. Jen to rezivění (a koroduje, tupci... ). Špatnou pověst má Renault (Trafik?), jinak je to asi jedno, u všech bude prostě problém že to bude dost prohnilý. 4-válce jsou skoro všechny, jen WV je snad i 5ti vál, ale to neni nijak podstatný . Verze se zadním náhonem maj svý výhody - míň to trpí než přední náprava, ale zas je to tragédie na sněhu a na nespevněným povrchu.
Teď mám Ducata maxíky s třílitrem od Iveca a spokojenost - se 2-2,5 tunama + 3,5 t přívěsem to jede furt jak tank, jenže tam je cena pořád úplně jinde. Známej koupil za 40 litrů Boxera s nižší nosností (3,3 t) a slabší 1,9kou co sloužil jako montážní auto s nějakejma 300 tkm a zatim si nestěžuje. Spodek kastle zatim vcelku OK, tak to napatlal a prostříkal a motorově bez problému - takže dá se se štěstim sehnat i slušnej kousek. Pokud teda neřešíš že je to omlácený ze všech stran.



trafica mam uz par let doma. Nijak zvlast se nesere, ale je to malicky auto. Na stehovani to uricte neni

Jakou dodávku.

3.9.2014 v 23:06 | Nahoru | #11
Mám už druhého Boxera, po 2,5l jsem zvolil 2,2 HDI, na prvním jsem nalítal 230 tkm a na druhém 140 oba koupený v bázu. Běžná údržba, mimo slabší přední nápravy - rozhazuje sbíhavost, vše v poho. Oba ve verzi maxi s plnou tonáží a malými koly. Zátěž moc neřeším, co potřebuju odvézt to uveze, přes 2t nenakládám, je mi ho líto, protože je můj. V současný době jsem na spotřebě 8-10 litrů podle zátěžě a po zkušenostech s jinejma dodávkama týhle "trojkombinaci - Boxer,Ducato,Jumper" zůstanu věrný.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

4.9.2014 v 08:51 | Nahoru | #12
Hoši bavíte se o tom co máte doma. Nikde ale nepíšete kolik to stálo. Vražda za 70-80t. na co se ptá tazatel to asi nebyla,že? Vždycky když vidím takovou "dodávku" za kterou hodinu po tom co projela ještě není vidět,tak se mě otvírá v kapse kudla.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

4.9.2014 v 11:01 | Nahoru | #13
Tak se bavme realne.

Ducato bude tak od 2000 nahoru. Sel bych do 2.8 JTD. Cenovka bude taky tak od 50000 nahoru.
Neco malo jsem s nim najel.Lidilo se me . Hlavne motor byl super.

T4 2.5 TDI nejakej otlucenej od 50000 nahoru od roku 1998.

(reakce na) Jakou dodávku.

4.9.2014 v 14:37 | Nahoru | #14

spalovac píše: Tak se bavme realne.

Ducato bude tak od 2000 nahoru. Sel bych do 2.8 JTD. Cenovka bude taky tak od 50000 nahoru.
Neco malo jsem s nim najel.Lidilo se me . Hlavne motor byl super.

T4 2.5 TDI nejakej otlucenej od 50000 nahoru od roku 1998.



jo Ducato/Jumper/Boxer se daji v slusnym stavu sehnat kolem 60-70t,akorat se clovek musi spokojit s tim,ze je to trochu mensi no.
T4 je o nicem,to je jeste mensi co se tyka lozne plochy v m3

(reakce na) Jakou dodávku.

4.9.2014 v 14:39 | Nahoru | #15

mira-xj píše: Hoši bavíte se o tom co máte doma. Nikde ale nepíšete kolik to stálo. Vražda za 70-80t. na co se ptá tazatel to asi nebyla,že? Vždycky když vidím takovou "dodávku" za kterou hodinu po tom co projela ještě není vidět,tak se mě otvírá v kapse kudla.



Nj,co nadelas,i takova auta se pouzivaji a musi pouzivat,drtiva vetsina zivnostniku si neporidi lehce jety zanovni sprinter nebo iveco za 350t a vyse.Kde by na to brali.

Naposledy editováno 04.09.2014 14:40:09

1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

27.11.2014 v 21:43 | Nahoru | #16
Nebudu vytvářet nový toppic tak to hodím sem:
zdravím, chci si ted pořídit nějakou menší dodávku 8-9 sedadel, ale když jsem se díval na různé fora abych mohl porovnat jednotlivé typy aut,tak většinou když jsem byl na foru VW tak doporučovali Transportery, na MB zase vito apod, což se dá chápat že na forech daných značek doporučují to co si sami vybrali. ale problém je nějaké reálnější srovnání.
chci dodávku do 170t,
aby měla 8-9sedadel,
zároven chci mít možnost, když oddělám zadní sedačky abych v horní v půlce mohl udělat postel a tím možnost spaní v autě.
ideálně asi naftu a minimálně manuální klimatizaci, víc toho asi není potřeba

a tím narážím na problémy, hlavní konkurenti jsou vito a transporter, hodně jsem našel že obě auta velmi reznou- ale tohle se často týkalo vita rok 2000, v té ceně jsou roky kolem 2005, zase u T4 jsou lepší motory a prý celkově lepší oproti T5 ale to jsou zase auto kolem orku 2000 tedy o 5 let starší než vito.

pak jsou různé varianty od renaultu trafic, opel vivaro a ford transit.

z 99% budu jezdit ve více lidech takže tam budou všechny sedačky,ale třeba léto chci strávit s partnerkou cestováním a tam bych až odstranil sedačky a namontoval postel,ale po dovolené opět všech 9 sedaček.
díky za rady

Jakou dodávku.

28.11.2014 v 05:52 | Nahoru | #17
Scudo.

(reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 07:47 | Nahoru | #18
redvous> chces to na denodeni jezdeni a nebo mas na to druhe auto ?

2 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.

28.11.2014 v 09:31 | Nahoru | #19
Hele taky se zeptam na nazory. Hodlam si koupit dodafku na jezdeni na okruhy. Bazarovky jsem vyradil protoze jsou to vsechno olitany mrdky ktery uz maj svoje odslouzeny a jsou tesne pred rozsypanim, takze si koupim novy krasny auto ktery bude normalni rodinnej osobak (5/6 mist) a zaroven do nej hodim bordel / masinu a jedu. Navic obcas taham kone na coz se taky dost hodi poradnej pracant. Vysla mi zatim:

Ford Tranzit Custom / L2 / Combi Van / 2.2 TDCI 92kW
Transporter T5 kombi / L2 / COmbi / 2.0 TDI 103kW

A ted dotazy. Custom je celkem nova dodavka, motory jsou naopak celkem dlouho behajici ve vsech verzich tranzitu. Ma to nekdo ze zdejsich uz s nejakym zajimavym najezdem ? Jste spokojeni ? Co ano a co ne ? Ja jsem s Fordem uz jel, na dalnici je to lenoch, ale 140 nakonec sype. A nesmyslne pri tom nezere. Strasne se mi na nem libi jak fungujou sedacky. Ve druhe rade ma 1+2, a samozstatne jdou sklopit a jakoby "prikrocit" k predni noze, takze vzadu z lozne plochy metr devadesat je najednou dva metry tricet, a daj se tam hodit 2 motorky aniz by clovek vyndaval sedacky. To je pro me velice dulezita vlastnost.
Taky mi prislo ze na krabici to ma super jizdni vlastnosti.

Zaroven jednu motorku a hromadu bordelu tam clovek snadno muze vezt i s peti lidma.

S Volkswagenem jsem jeste nejel, ale mam domluvenou predvadecku. Mrzi me, ze sedacky neumi to same co u Fordu. Ale vzal bych 5 mist (ve druhe rade jen dvojsedacku) takze jednu motorku tam clovek soupne kolem do toho volneho mista, a holt kdyz by se melo ject se dvema motorkama, tak se musi vyhodit dvojlavice no. To mi prijde fakt skoda. Pritom chybi 5 cisel. Mozna by se tam vesla nejak nastorc, vecny vyndavani a zandavani sedacek je pruda.

Ma nekdo T5 ? Sere se na nem neco ? Pripadne v tydle motorizaci ?

Myslite ze ma cenu uvazovat o fordu 125kW ? (jsou to nesmyslny prachy navic, ale auto si pokud buh da chci nechat 10+let, tak aby me to dalsich 10 let nezralo ze je to zdechlina )

Kazdej postreh majitelu / jezdicu s temadle plechovkama bude vitanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 09:40 | Nahoru | #20
Ozzy_> Ford dela ted tohle. Pride me to jako konkurence pro T6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 09:44 | Nahoru | #21
Ozzy_> No a proc nekoupit prodlouzene T5? Tam by to melo vyjit? Dve rady sedadel + dve motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 09:54 | Nahoru | #22

spalovac píše: Ozzy_> Ford dela ted tohle. Pride me to jako konkurence pro T6



Dyt na to se ptam ... respektive na variantu vzadu naklad, vepredu sest sedadel (combi van).

(reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 09:55 | Nahoru | #23

spalovac píše: Ozzy_> No a proc nekoupit prodlouzene T5? Tam by to melo vyjit? Dve rady sedadel + dve motorky.



Nevejde. R6ka ma 204cm, a v KAZDE dodavce dylky L2 co jsem videl (transporter, tranzit, tranzit custom, citroen jumpy) je za druhejma sedackama cca 1.9 metru.

Jakou dodávku.

28.11.2014 v 10:16 | Nahoru | #24
T5 kombi, dlouhy rozvor L2



Versus Custom, combi van, dlouhy rozvor L2

Jakou dodávku.

28.11.2014 v 10:31 | Nahoru | #25
Nejvyhlášenější držáky jsou Iveco Daily. Nebo taky Sprinteři, ale poslední dobou šla prej kvalita dolu. Mam Daily 2.3 hpt, je to největší dodávka, 4,7m délka ložný plochy, mam 400 tis km a už se tam pár věcí vysralo, turbo, přeraženej ventil, kterej pěkně zřídil vše kolem, vstřikovací čerpadlo, jinak běžnej spotřebák. Tyhle jumpery, boxery atd, to je většinou v prdeli po 200 tis, ale daj se najít výjimky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 11:00 | Nahoru | #26

Ozzy_ píše: Dyt na to se ptam ... respektive na variantu vzadu naklad, vepredu sest sedadel (combi van).



Psal jsi Transit a tohle je Tourneo

Jakou dodávku.

28.11.2014 v 11:04 | Nahoru | #27
Do Trandaku se da druha rada sedadel dobre nadelit. Treba 2+1 a nebo 1+1+1 a 3. Je tam mnoho varinat!
Ono totiž taky zalezi, jakou motorku chces vozit. Nektere by tam vejit mohli a nektere bohužel ne.

edit: ted jsem si vsiml,ze pises o R6

Naposledy editováno 28.11.2014 11:24:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 12:39 | Nahoru | #28

spalovac píše: Psal jsi Transit a tohle je Tourneo



Transit pane Je To CUSTOM, bud transit CUSTOM pro pracovni verze nebo tourneo CUSTOM v osobni verzi jako mikrobus. Stejne jako byl driv klasickej Transit ... a osobni verzi stejnyho auta se rikalo Tourneo. Nebo jako je VW Transporter, a osobni verzi pro lidi se rika Caravelle nebo luxusnejsi Multivan.

Ale todle je cely zbytecna diskuse, katalogy si precist umim, zajimaji me lidi co s tim maj neco najeto jak jsou spokojeni.

Jakou dodávku.

28.11.2014 v 12:39 | Nahoru | #29
U Iveca je výhoda, že lepší konstrukci a tolik se nekroutí nástavba a myslim, že i víc uvezou...

(reakce na) Jakou dodávku.

28.11.2014 v 14:42 | Nahoru | #30
Ozzy_> tady neco resej ohledne VW
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist