Velikost alespoň střední,nejlépe větší.
Jaký typ,motor,značku,nejlépe konkrétní zkušenosti s určitými typy?
Co tak koukám po netu,tak Iveca a Sprintery jsou v této cenové hladině vylítané na pokraji smrti,s ostatníma značkama nemám žádnou zkušenost.
S nějakýma investicema počítám,to je jasný.
Spíš mě jde o to,jak jsou na tom technicky a se spolehlivostí techniky (i když to je dost relativní a individuální) například maxi verze Ducato,Jumper,Boxer atd.
Ty jsou cenově dostupnější,nicméně nikdy jsem je neměl a moc netuším jak na tom jsou.
Ducato/boxer/jumper jsou spis pro zivnostniky, ne pro dopravu. Maji sice papirove nejvyssi zatizeni, ale je to tim, ze maji nejslabis karoserii ktera se rada krouti az praska celni sklo.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Teď mám Ducata maxíky s třílitrem od Iveca a spokojenost - se 2-2,5 tunama + 3,5 t přívěsem to jede furt jak tank, jenže tam je cena pořád úplně jinde. Známej koupil za 40 litrů Boxera s nižší nosností (3,3 t) a slabší 1,9kou co sloužil jako montážní auto s nějakejma 300 tkm a zatim si nestěžuje. Spodek kastle zatim vcelku OK, tak to napatlal a prostříkal a motorově bez problému - takže dá se se štěstim sehnat i slušnej kousek. Pokud teda neřešíš že je to omlácený ze všech stran.
Jo, jinak od koupi dodávky si děláme téměř veškerý servis sami, což může mít nemalý vliv na životnost motoru a celého auta. Servisům nevěřím. Myslím, že kdybychom dávali dodávku pokaždé do servisu, tak dávno nejezdí.
Snad T4. Je to pozink a ikdyz je to "orezle" a omlacene, tak to neshnije durch Mam zrovna takoveho, protoze jsem taky mel omezeny rozpocet
Na budiku 464000 a motor faka bezproblemu. Horsi je ten zbytek..tudle zamek, tamhle pojezd na dverich, na naprave neco boucha, utrhly silentblok, dira ve vyfuku....to je proste porad neco.
charlie.vtx1800 píše: Měl sem Jumpera (= Ducato, Boxer) předchozí generace s 2,5 l motorem a co se týče motoru tak si nemůžu stěžovat, chytal na ťuknutí. Jen prostě schnil. Nosníky nakonec zmizely a i tak uvez pořád 1,5 tuny - takže bych to tak tragicky s tim kroucením karosérie neviděl. Jen to rezivění (a koroduje, tupci... ). Špatnou pověst má Renault (Trafik?), jinak je to asi jedno, u všech bude prostě problém že to bude dost prohnilý. 4-válce jsou skoro všechny, jen WV je snad i 5ti vál, ale to neni nijak podstatný . Verze se zadním náhonem maj svý výhody - míň to trpí než přední náprava, ale zas je to tragédie na sněhu a na nespevněným povrchu.
Teď mám Ducata maxíky s třílitrem od Iveca a spokojenost - se 2-2,5 tunama + 3,5 t přívěsem to jede furt jak tank, jenže tam je cena pořád úplně jinde. Známej koupil za 40 litrů Boxera s nižší nosností (3,3 t) a slabší 1,9kou co sloužil jako montážní auto s nějakejma 300 tkm a zatim si nestěžuje. Spodek kastle zatim vcelku OK, tak to napatlal a prostříkal a motorově bez problému - takže dá se se štěstim sehnat i slušnej kousek. Pokud teda neřešíš že je to omlácený ze všech stran.
trafica mam uz par let doma. Nijak zvlast se nesere, ale je to malicky auto. Na stehovani to uricte neni
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Ducato bude tak od 2000 nahoru. Sel bych do 2.8 JTD. Cenovka bude taky tak od 50000 nahoru.
Neco malo jsem s nim najel.Lidilo se me . Hlavne motor byl super.
T4 2.5 TDI nejakej otlucenej od 50000 nahoru od roku 1998.
spalovac píše: Tak se bavme realne.
Ducato bude tak od 2000 nahoru. Sel bych do 2.8 JTD. Cenovka bude taky tak od 50000 nahoru.
Neco malo jsem s nim najel.Lidilo se me . Hlavne motor byl super.
T4 2.5 TDI nejakej otlucenej od 50000 nahoru od roku 1998.
jo Ducato/Jumper/Boxer se daji v slusnym stavu sehnat kolem 60-70t,akorat se clovek musi spokojit s tim,ze je to trochu mensi no.
T4 je o nicem,to je jeste mensi co se tyka lozne plochy v m3
mira-xj píše: Hoši bavíte se o tom co máte doma. Nikde ale nepíšete kolik to stálo. Vražda za 70-80t. na co se ptá tazatel to asi nebyla,že? Vždycky když vidím takovou "dodávku" za kterou hodinu po tom co projela ještě není vidět,tak se mě otvírá v kapse kudla.
Nj,co nadelas,i takova auta se pouzivaji a musi pouzivat,drtiva vetsina zivnostniku si neporidi lehce jety zanovni sprinter nebo iveco za 350t a vyse.Kde by na to brali.
Naposledy editováno 04.09.2014 14:40:09
1 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
zdravím, chci si ted pořídit nějakou menší dodávku 8-9 sedadel, ale když jsem se díval na různé fora abych mohl porovnat jednotlivé typy aut,tak většinou když jsem byl na foru VW tak doporučovali Transportery, na MB zase vito apod, což se dá chápat že na forech daných značek doporučují to co si sami vybrali. ale problém je nějaké reálnější srovnání.
chci dodávku do 170t,
aby měla 8-9sedadel,
zároven chci mít možnost, když oddělám zadní sedačky abych v horní v půlce mohl udělat postel a tím možnost spaní v autě.
ideálně asi naftu a minimálně manuální klimatizaci, víc toho asi není potřeba
a tím narážím na problémy, hlavní konkurenti jsou vito a transporter, hodně jsem našel že obě auta velmi reznou- ale tohle se často týkalo vita rok 2000, v té ceně jsou roky kolem 2005, zase u T4 jsou lepší motory a prý celkově lepší oproti T5 ale to jsou zase auto kolem orku 2000 tedy o 5 let starší než vito.
pak jsou různé varianty od renaultu trafic, opel vivaro a ford transit.
z 99% budu jezdit ve více lidech takže tam budou všechny sedačky,ale třeba léto chci strávit s partnerkou cestováním a tam bych až odstranil sedačky a namontoval postel,ale po dovolené opět všech 9 sedaček.
díky za rady
2 reakcí na tento příspěvek Jakou dodávku.
Ford Tranzit Custom / L2 / Combi Van / 2.2 TDCI 92kW
Transporter T5 kombi / L2 / COmbi / 2.0 TDI 103kW
A ted dotazy. Custom je celkem nova dodavka, motory jsou naopak celkem dlouho behajici ve vsech verzich tranzitu. Ma to nekdo ze zdejsich uz s nejakym zajimavym najezdem ? Jste spokojeni ? Co ano a co ne ? Ja jsem s Fordem uz jel, na dalnici je to lenoch, ale 140 nakonec sype. A nesmyslne pri tom nezere. Strasne se mi na nem libi jak fungujou sedacky. Ve druhe rade ma 1+2, a samozstatne jdou sklopit a jakoby "prikrocit" k predni noze, takze vzadu z lozne plochy metr devadesat je najednou dva metry tricet, a daj se tam hodit 2 motorky aniz by clovek vyndaval sedacky. To je pro me velice dulezita vlastnost.
Taky mi prislo ze na krabici to ma super jizdni vlastnosti.
Zaroven jednu motorku a hromadu bordelu tam clovek snadno muze vezt i s peti lidma.
S Volkswagenem jsem jeste nejel, ale mam domluvenou predvadecku. Mrzi me, ze sedacky neumi to same co u Fordu. Ale vzal bych 5 mist (ve druhe rade jen dvojsedacku) takze jednu motorku tam clovek soupne kolem do toho volneho mista, a holt kdyz by se melo ject se dvema motorkama, tak se musi vyhodit dvojlavice no. To mi prijde fakt skoda. Pritom chybi 5 cisel. Mozna by se tam vesla nejak nastorc, vecny vyndavani a zandavani sedacek je pruda.
Ma nekdo T5 ? Sere se na nem neco ? Pripadne v tydle motorizaci ?
Myslite ze ma cenu uvazovat o fordu 125kW ? (jsou to nesmyslny prachy navic, ale auto si pokud buh da chci nechat 10+let, tak aby me to dalsich 10 let nezralo ze je to zdechlina )
Kazdej postreh majitelu / jezdicu s temadle plechovkama bude vitanej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
spalovac píše: Ozzy_> Ford dela ted tohle. Pride me to jako konkurence pro T6
Dyt na to se ptam ... respektive na variantu vzadu naklad, vepredu sest sedadel (combi van).
spalovac píše: Ozzy_> No a proc nekoupit prodlouzene T5? Tam by to melo vyjit? Dve rady sedadel + dve motorky.
Nevejde. R6ka ma 204cm, a v KAZDE dodavce dylky L2 co jsem videl (transporter, tranzit, tranzit custom, citroen jumpy) je za druhejma sedackama cca 1.9 metru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
Ozzy_ píše: Dyt na to se ptam ... respektive na variantu vzadu naklad, vepredu sest sedadel (combi van).
Psal jsi Transit a tohle je Tourneo
Ono totiž taky zalezi, jakou motorku chces vozit. Nektere by tam vejit mohli a nektere bohužel ne.
edit: ted jsem si vsiml,ze pises o R6
Naposledy editováno 28.11.2014 11:24:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou dodávku.
spalovac píše: Psal jsi Transit a tohle je Tourneo
Transit pane Je To CUSTOM, bud transit CUSTOM pro pracovni verze nebo tourneo CUSTOM v osobni verzi jako mikrobus. Stejne jako byl driv klasickej Transit ... a osobni verzi stejnyho auta se rikalo Tourneo. Nebo jako je VW Transporter, a osobni verzi pro lidi se rika Caravelle nebo luxusnejsi Multivan.
Ale todle je cely zbytecna diskuse, katalogy si precist umim, zajimaji me lidi co s tim maj neco najeto jak jsou spokojeni.