1 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
Zas 40-50 tisíc je málo,to se těžko něco schopného shání.Ale pokud jsi nenáročný tak se dá....
Jo a pokud budeš jezdit předpisově,na čem není nic špatného.Tak tě stejně budou běžný osobáky předjíždět.Dnes se jezdí běžně o dvacet až pětadvacet kilometrů nad limit
Naposledy editováno 24.05.2014 18:28:13
1 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
2 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
Hornet zasa oblubuje otáčky, skôr niečo ako Honda CB750/GSX750 Inazuma.
Motorky ako SV650, Hornet, dosť často oblubujú pubertáci a občas tomu dávajú riadne za uši, to myslím pri CB či GSX nehrozí, v oboch prípadoch jednoduchý - rokmi overený vzduchom chladený motor.
Bude to síce trošku staršie, finančne to bude na limite, ale asi by som skôr šiel do toho ako do novšej (akože spolahlivejšiej) motorky
A tých 750ccm ťa uspokojí na celkom dlhú dobu, klasické GS500 či ER-5 by ťa zachvílu omrzelo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na kochání?
Co se projezdu týče na GSku (v jednom) mám sjeto půl evropy, denně nájez 700 km není problém a rekord 900 km, prdel nebolí, takže to také jde. Sedni si na obě a rozhodni se, na čem budeš mít lepší pocit a co se ti bude víc líbit.
2 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
Ivan-K píše: Na kochačku by mi viac sedel motor čo má slušný ťah, ale nie zasa V2, ktorý je príliš výbušný.
Hornet zasa oblubuje otáčky, skôr niečo ako Honda CB750/GSX750 Inazuma.
V2 ani na GSku ani na SVčku není výbušný. Hornet jezdí prakticky ve stejných otáčkách jako GSko, jen je rozdíl průběh a zvuk. Pohodová jízda na GSku 3 - 5 tisíc, hornet kolem 4 tisíc umí jezdit také. Jediný rozdíl je, že GSko subjektivně ožije hned od spodu a nemá cenu ho trápit, hornet jde hezky s otáčkama, pohodička žádná zrada a je hodnej. Při stejných otáčkách GSko vrní, a stejně se zvukem vibruje, hornet je bruska, která je v klidu a pak nastoupí s nepříjemným vysokofrekvenčním brněním do stupek. Je to jen o tom jaký styl a průběh ti vyhovuje, zrádná není ani jedna z těch třech.
roman.so píše: Ivan-K> zkus se podívat na Kawu ER - 6N.. je to 2V, takže táhne hezky odspodu, ale zas je to řadový, takže to není nic zlého
V prípade výbušnosti som m písal o V2 (SV650) nie R2 (ER-6, GS500...)Ako bolo navyše spomenuté bavíme sa o motorke do 50000,- Kč za mna určite CB750/GSX750, ťahať to bude aj s dvoma osobami a predíde sa výmene kvôli nedostatku výkonu čo by v prípade GS500/ER-5 hrozilo
1 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
1 reakcí na tento příspěvek Moto na kochání?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na kochání?
můj názor.. zkus si pošetřit a kup si pořádnou motorku... pokud nemůžeš šetřit, pujč si třeba od rodičů (bezúročná půjčka )...
jinak moje vlastní zkušenost.. koupil jsem horneta a nebyl u mě doma ani rok a už jsem ho dával pryč protože byl slabej a ani trošku mě nebavil.. teď mám 2V a nemůžu si stěžovat... proto bych ti doporučil aby sis koupil silnou mašinu o které si myslíš, že ji teď nevyužiješ a časem pochopíš, že je to dobrá volba .. jinak slabá tě hoooooodně brzo přestane bavit, pujdeš na větší a ztratíš dost peněz při prodeji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na kochání?
roman.so píše: proto bych ti doporučil aby sis koupil silnou mašinu o které si myslíš, že ji teď nevyužiješ a časem pochopíš, že je to dobrá volba .. jinak slabá tě hoooooodně brzo přestane bavit, pujdeš na větší a ztratíš dost peněz při prodeji...
motorka, co má 100k že je slabá? U těch starých pětikil už je ta cena víceméně ustálená.
A hlavně čím dříve se začne nudit na rovince, tím dříve se začne učit projíždět zatáčky, aby nemusel před zatáčkou prudce brzdit a po srovnání na výjezdu dávat plnej, aby zase nabral rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na kochání?
ale nechá se z toho udělat pěkná přestavba, páč ti neni líto původního designu.
Rozhodně vypada Virago lip jak kdejaky rostřeseny Haryk