Téma: ČZ-cagiva Roadster
Tak tady můžeme dedatovat o posledním díle strakonické ČZ, typu roadster v obou kubaturách, zajímá mne kolik lidí na tomto serveru o ní ví, či ji vlastní...
já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm
já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Jo o 125tku jsem kdysi soutěžil ve světě motorů. Vyráběla se Cagiva blues po krachu ČZ ještě v Itálii? (mam totiž katalog motorek z roku 1999, kde Cagiva roadster 125 je). Takže tam by byly asi díly k sehnání, ne?
Vedle v příspěvku píšeš výkon 125tky 22 koní. Tomu skoro nevěřim. To už by muselo točit jako Mito. Spíš věřim tomu údaji na jawamanii 9,5 kW.
Vedle v příspěvku píšeš výkon 125tky 22 koní. Tomu skoro nevěřim. To už by muselo točit jako Mito. Spíš věřim tomu údaji na jawamanii 9,5 kW.
Zdravím Pecha :D
Miškin: stačila by čtyřstovka - i ta se ve Strakonicích vyvíjela. Jinak dvoustovka disponuje dostatečným výkonem i na pohodlnou jízdu ve dvou a s přívěsem - důkaz na http://strojemoje.wz.cz/index2.htm v sekci ČZ 200 Roadster :cool:
Miškin: stačila by čtyřstovka - i ta se ve Strakonicích vyvíjela. Jinak dvoustovka disponuje dostatečným výkonem i na pohodlnou jízdu ve dvou a s přívěsem - důkaz na http://strojemoje.wz.cz/index2.htm v sekci ČZ 200 Roadster :cool:
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Bledemon: po ukončení výroby v čz odkoupil díly na montáž zebjavjících motocyklů jistej pan Slepička, kterej je smontoval a prodal, tj jakýkoliv 4taktní roadster rok 1997 a vejš je od Slepičky (i ten můj), pozná se to tak, že 97+ se prodávaly pod značkou cagiva a znaky ČZ na motoru byly taktéž nahrazeny znaky cagiva, přestože krom nádrže sedla a dorbností je to oproti roadsteru 125 zcela jiná motorka, s motorem původní konstrukce ČZ (ing. Pudil)... předešlý se prodávaly pod značkou ČZ-cagiva, na motoru pouze znaky ČZ. celkově vyroběno necelejch 500kusů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ-cagiva Roadster
blues není roadster, blues je původní italská motorka, ze který oradster převzal tu nádrž sedlo, přepínače zadní světlo a podobný ptákoviny.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Nevite někdo o někom kdo by tuhle strojovnu (200) měl na prodej?
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
je jich málo, procházej inzeráty a buď trpělivej, třeba se objeví..... nic víc ti neporadim...
miškin: čtyřstovka byla skutečně vyvinutá, ale nepoužitá, prototypovej motor je u hošťálka v muzeu, v Č. budějovicích, původně byůla vyvinutá i Dohc 4ventilová verze, dávající 21koní, oproti 17koním sériový dvouventilový verze....
já nejsem závodník, výkon mi stačí, na 650ccm by ale asi už nestíhal zbytek
já nejsem závodník, výkon mi stačí, na 650ccm by ale asi už nestíhal zbytek

šimon: koukám že máš pevnej kotouč- já plovoucí... ale o to nejde, máš icq, dali bychom řeč......, ty ses ke mně nedostal, tak jsem přemejšlel na jaře vyhnat roadstera do brna, za tebou
jinak gratuluju k pávovi, já ho mám zapsanej v techničáku u 477, ale nmám páva ani tažný.... na stk se po něm kupodivu nikdy nesháněli, rapidek taky pěknej.....
jinak gratuluju k pávovi, já ho mám zapsanej v techničáku u 477, ale nmám páva ani tažný.... na stk se po něm kupodivu nikdy nesháněli, rapidek taky pěknej.....
pech.: kotouč asi už půjde do šmelcu a nechám si udělat nový
ICQ nemám - na netu jsem jen v práci - to jest skoro pořád
)
S tím setkáním - napadlo mě využít k tomuto účelu sraz Jawamanie.onfo v Krucemburku - já tam pojedu na 95 procent. Ty to budeš mít blíž. Taky jsem si říkal, že zkusím najít a kontaktovat více majitelů dvoustovek a "srazit" se s nimi právě tam. Loni tam byl třeba LordJ90...

ICQ nemám - na netu jsem jen v práci - to jest skoro pořád

S tím setkáním - napadlo mě využít k tomuto účelu sraz Jawamanie.onfo v Krucemburku - já tam pojedu na 95 procent. Ty to budeš mít blíž. Taky jsem si říkal, že zkusím najít a kontaktovat více majitelů dvoustovek a "srazit" se s nimi právě tam. Loni tam byl třeba LordJ90...
Zdravím všecky. Řešili jste někdy měkkou vidli? Já teď měnil gufera i olej a je to pořád dost měkké. dle návodu jsem tam nalil 200ml (do jedné) vidlicový 10w. Asi budou v háji pružiny. zkoušeli jste někdo podložky nebo hustší olej? nebo že by přidal tak 50-100ml té 10tky? dikec.
grobe: ve stejnejch vidlích mám mix 10w40 a 15w40 půl napůl.... obyč motorák... na ty vodičky co se prodávají jako tlumičový oleje, to moc, resp. téměř vůbec nefunguje... jinak pružiny se dají předepnout, když tam namontuješ vložky, co vysoustružíš...
konkrétně na roadsteru je ale tvrdost vyhovující... měkká vidle postihuje spíše dvouválce, které jsou těžší na předek.. vidle je ovšem ale kontrukčně stejná.... utdíž platí stejné postupy... měkčí mi přijde na roadsteru spíše zadek, tam je ale štelung, předepnutí na tři polohy, takže tam přitvrdíš snadno......
konkrétně na roadsteru je ale tvrdost vyhovující... měkká vidle postihuje spíše dvouválce, které jsou těžší na předek.. vidle je ovšem ale kontrukčně stejná.... utdíž platí stejné postupy... měkčí mi přijde na roadsteru spíše zadek, tam je ale štelung, předepnutí na tři polohy, takže tam přitvrdíš snadno......
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
zdravím aťasku...

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Měl jsem dvoustovku, super pohodlná motorka, akorát výkon je prostě moc malej. Samozřejmě, že to těch 100 v pohodě jede, ale příjde první velkej kopec a šplháte se na tom 60kou na trojku a nemluvím o tom jaký je na tom předjíždět smradlavej kamion co před váma jede 90kou, proto si myslím, že motorka musí mít trochu výkon, né kvůli závratnejm rychlostem, ale kvůli bezpečnosti a plynulosti jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
Víme někdo o českým manuálu? Našel jsem jistej čtyřjazyčnej, ale českej ne. Pro mě neni problém to přeložit, ale nebudu nic překládat, dokud nebudu mít fakt jistotu. A pokud by byl, udělali byste mě docela radost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.