bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ-cagiva Roadster
 
23.1.2007 v 16:10
Tak tady můžeme dedatovat o posledním díle strakonické ČZ, typu roadster v obou kubaturách, zajímá mne kolik lidí na tomto serveru o ní ví, či ji vlastní...



já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

23.1.2007 v 16:57 | Nahoru | #1
Jj je to pekna motorka skoda ze neni tak v 650ccm :)

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

23.1.2007 v 17:30 | Nahoru | #2
Jo o 125tku jsem kdysi soutěžil ve světě motorů. Vyráběla se Cagiva blues po krachu ČZ ještě v Itálii? (mam totiž katalog motorek z roku 1999, kde Cagiva roadster 125 je). Takže tam by byly asi díly k sehnání, ne?

Vedle v příspěvku píšeš výkon 125tky 22 koní. Tomu skoro nevěřim. To už by muselo točit jako Mito. Spíš věřim tomu údaji na jawamanii 9,5 kW.

ČZ-cagiva Roadster

27.1.2007 v 18:53 | Nahoru | #3
Zdravím Pecha :D
Miškin: stačila by čtyřstovka - i ta se ve Strakonicích vyvíjela. Jinak dvoustovka disponuje dostatečným výkonem i na pohodlnou jízdu ve dvou a s přívěsem - důkaz na http://strojemoje.wz.cz/index2.htm v sekci ČZ 200 Roadster :cool:

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 13:22 | Nahoru | #4
bledemon>nevím přesně jak se jmenovala, tuším,že to byla taky Blues s vodníkem 125 a šestikvaltem, rám byl stejnej, motor byl z Mita (Planet), potkal jsem ji na sraze.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 22:56 | Nahoru | #5
Bledemon: po ukončení výroby v čz odkoupil díly na montáž zebjavjících motocyklů jistej pan Slepička, kterej je smontoval a prodal, tj jakýkoliv 4taktní roadster rok 1997 a vejš je od Slepičky (i ten můj), pozná se to tak, že 97+ se prodávaly pod značkou cagiva a znaky ČZ na motoru byly taktéž nahrazeny znaky cagiva, přestože krom nádrže sedla a dorbností je to oproti roadsteru 125 zcela jiná motorka, s motorem původní konstrukce ČZ (ing. Pudil)... předešlý se prodávaly pod značkou ČZ-cagiva, na motoru pouze znaky ČZ. celkově vyroběno necelejch 500kusů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 22:58 | Nahoru | #6
blues není roadster, blues je původní italská motorka, ze který oradster převzal tu nádrž sedlo, přepínače zadní světlo a podobný ptákoviny.

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 22:59 | Nahoru | #7
ještě dodám, že 125ka byla dvoutakt, italskej motor, 200ka čtyřtakt motor čz

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 23:09 | Nahoru | #8
Nevite někdo o někom kdo by tuhle strojovnu (200) měl na prodej?

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 23:15 | Nahoru | #9
je jich málo, procházej inzeráty a buď trpělivej, třeba se objeví..... nic víc ti neporadim...

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 23:19 | Nahoru | #10
miškin: čtyřstovka byla skutečně vyvinutá, ale nepoužitá, prototypovej motor je u hošťálka v muzeu, v Č. budějovicích, původně byůla vyvinutá i Dohc 4ventilová verze, dávající 21koní, oproti 17koním sériový dvouventilový verze....

já nejsem závodník, výkon mi stačí, na 650ccm by ale asi už nestíhal zbytek

ČZ-cagiva Roadster

28.1.2007 v 23:30 | Nahoru | #11
šimon: koukám že máš pevnej kotouč- já plovoucí... ale o to nejde, máš icq, dali bychom řeč......, ty ses ke mně nedostal, tak jsem přemejšlel na jaře vyhnat roadstera do brna, za tebou

jinak gratuluju k pávovi, já ho mám zapsanej v techničáku u 477, ale nmám páva ani tažný.... na stk se po něm kupodivu nikdy nesháněli, rapidek taky pěknej.....

ČZ-cagiva Roadster

29.1.2007 v 17:10 | Nahoru | #12
pech.: kotouč asi už půjde do šmelcu a nechám si udělat nový
ICQ nemám - na netu jsem jen v práci - to jest skoro pořád )
S tím setkáním - napadlo mě využít k tomuto účelu sraz Jawamanie.onfo v Krucemburku - já tam pojedu na 95 procent. Ty to budeš mít blíž. Taky jsem si říkal, že zkusím najít a kontaktovat více majitelů dvoustovek a "srazit" se s nimi právě tam. Loni tam byl třeba LordJ90...

ČZ-cagiva Roadster

6.2.2007 v 21:59 | Nahoru | #13
Měl jsem stopětadvácu :D *yes*

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

21.2.2007 v 16:46 | Nahoru | #14
brother>
prodávám : ČZ - Cagiva Roadster 200 4t, r.v. 1996, 2. majitel, najeto 11 000 km, cena 36 000 ,Jablonec nad Nisou, podrobnosti na henak@centrum.cz

ČZ-cagiva Roadster

9.6.2009 v 11:34 | Nahoru | #15
zdarec. Tak mám 125ku, rv94, 6700km najeto.

ČZ-cagiva Roadster

9.6.2009 v 21:44 | Nahoru | #16
Táta mě Cagivu Roadster 200. Projel Rakousko, Slovensko a Čechy. Najeto 30 000 km. Prodej z důvodu stavby rodinného domu.

ČZ-cagiva Roadster

10.6.2009 v 09:20 | Nahoru | #17
stránka už by měla fungovat v pořádku..

ČZ-cagiva Roadster

10.6.2009 v 10:28 | Nahoru | #18
Zdravím všecky. Řešili jste někdy měkkou vidli? Já teď měnil gufera i olej a je to pořád dost měkké. dle návodu jsem tam nalil 200ml (do jedné) vidlicový 10w. Asi budou v háji pružiny. zkoušeli jste někdo podložky nebo hustší olej? nebo že by přidal tak 50-100ml té 10tky? dikec.

ČZ-cagiva Roadster

10.6.2009 v 10:59 | Nahoru | #19

ČZ-cagiva Roadster

12.6.2009 v 20:17 | Nahoru | #20
grobe: ve stejnejch vidlích mám mix 10w40 a 15w40 půl napůl.... obyč motorák... na ty vodičky co se prodávají jako tlumičový oleje, to moc, resp. téměř vůbec nefunguje... jinak pružiny se dají předepnout, když tam namontuješ vložky, co vysoustružíš...

konkrétně na roadsteru je ale tvrdost vyhovující... měkká vidle postihuje spíše dvouválce, které jsou těžší na předek.. vidle je ovšem ale kontrukčně stejná.... utdíž platí stejné postupy... měkčí mi přijde na roadsteru spíše zadek, tam je ale štelung, předepnutí na tři polohy, takže tam přitvrdíš snadno......

ČZ-cagiva Roadster

12.6.2009 v 20:18 | Nahoru | #21
ještě podotknu, že množství oleje musí bejt přesné, ani víc, ani míň.. před výměnou dokonale vypustit.

ČZ-cagiva Roadster

12.6.2009 v 20:23 | Nahoru | #22
jááááááááááááááááááááááááááá ,již nevlastním ,ale někde jsem viděla v inzerátu tady na motorkářích.......

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

12.6.2009 v 20:27 | Nahoru | #23
zdravím aťasku...

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

12.6.2009 v 20:40 | Nahoru | #24

pech.>zdravím aťasku...



1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

6.7.2009 v 09:28 | Nahoru | #25
Měl jsem dvoustovku, super pohodlná motorka, akorát výkon je prostě moc malej. Samozřejmě, že to těch 100 v pohodě jede, ale příjde první velkej kopec a šplháte se na tom 60kou na trojku a nemluvím o tom jaký je na tom předjíždět smradlavej kamion co před váma jede 90kou, proto si myslím, že motorka musí mít trochu výkon, né kvůli závratnejm rychlostem, ale kvůli bezpečnosti a plynulosti jízdy.

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

7.7.2009 v 22:57 | Nahoru | #26
maajkee> náhodou z kopce,za příznivého větru z toho 120 dostaneš........ale favorit tě sekne,kdykoliv se mu zachce
Na rozjezd ideál!

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

18.5.2014 v 12:43 | Nahoru | #27
Víme někdo o českým manuálu? Našel jsem jistej čtyřjazyčnej, ale českej ne. Pro mě neni problém to přeložit, ale nebudu nic překládat, dokud nebudu mít fakt jistotu. A pokud by byl, udělali byste mě docela radost.

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

19.5.2014 v 08:55 | Nahoru | #28
Končíto> Já mám doma bohužel jen italský :(

ČZ-cagiva Roadster

22.5.2014 v 20:16 | Nahoru | #29
Teď řeším na svém Roadsteru problém s filtry. Nevíte někdo typové označení a výrobce vzduchového a olejového filtru? Nikde jsem ta označení nenašel.

ČZ-cagiva Roadster

28.5.2014 v 15:27 | Nahoru | #30
kupuju je v cagivě, ale chodím se vzorem, jinak je vždycky problém.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist