A teď to hlavní, motorku má pohánět řadový dvouválec 600, dopovaný turbem! Takžez 600 motoru vydoluje sice průměrných 100 koní, ale zato krásných 100Nm, což je na šestkového naháče velice solidní. Tipoval bych to na kladivo na speed tripla. Snad to samurajové nepokoní zbytkem (pružení, brzdy atd...)
Něco takového byse mi teda líbilo
edit: samozřejmě street triple
Naposledy editováno 30.10.2013 20:50:23
2 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
dewwil píše: B-King byl taky jako koncept s turbem a prd z toho
B-King turbo rozhodně nepotřebuje...
malý obsah a turbo nejde moc dohromady
1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
http://www.hondavfr...-vfr800-supercharger
a je to první motocykl s kompresorem (je to vlastně turbo hnané převodem a né výfukem což způsobí že motor nečeká po přidání plynu na turboefekt ale letí ihned) co se bude normálně prodávat v krámě a má víc koní než slavná nový motor co jim ducati z komerčních důvodů nedodává
2 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Kubát píše: tak teď jsem si to ještě jednou četl a uvádí 100 koní při 8000 otáčkách, což je úplně standartní, ale 100 nm při 4500 otáčkách! kdo z vás to má?
já mám 100Nm při 3500 ale to je upravenej dvouválcovej litr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
nevím jak to kdo pochopil, já tak, že je to nástupce sv 650, tudíž konkurent hornetů fejzrů atd. tyto motorky nemají žádný tah odspodu, takže to turbo, které bude určitě malé a asi i nízkotlaké prostě zlepší chování šestkového motoru se zachováním všech pozitiv v podobě lehké ovladatelnosti nebo nízké váhy
btw. určitě nebude problém to taky upravit, malinko přifouknout, aby to dávalo podobné hodnoty jako máš ty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Kubát píše: Pepa1098> ale bavíme se o seriovkách a je to skoro poloviční objem.
nevím jak to kdo pochopil, já tak, že je to nástupce sv 650, tudíž konkurent hornetů fejzrů atd. tyto motorky nemají žádný tah odspodu, takže to turbo, které bude určitě malé a asi i nízkotlaké prostě zlepší chování šestkového motoru se zachováním všech pozitiv v podobě lehké ovladatelnosti nebo nízké váhy
btw. určitě nebude problém to taky upravit, malinko přifouknout, aby to dávalo podobné hodnoty jako máš ty
máš pravdu bude to něco nového a myslím že to bude bomba sám jsem proti turbům moc tepla, přidušuješ motor, na víc chlazení, ale kawasaki gpz taky měla turbo a kámoš to má a je to prý pecka jinak suzuce fandím a myslím že to bude vymakaný bude to nová krev mezi 6 kama a jsem na to zvědaví nasadí laťku hodně vysoko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
pesastor píše: Pepa1098> snad vsechny americke Muscle Cars s HEMI V8 motorama pri zvedani vykon pouzivaji kompresor a ne turbo. Proste Amerika se vidi v kompresorech a Evropa v turbech.
vesměs máš pravdu turbo mimo to že pořádně natlakuje motor má i negativa moc tepla, moc chlazení a dušení motoru teplo z motoru výfukem nemůže pořádně vyletět ven
1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Pepa1098 píše: vesměs máš pravdu turbo mimo to že pořádně natlakuje motor má i negativa moc tepla, moc chlazení a dušení motoru teplo z motoru výfukem nemůže pořádně vyletět ven
co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Pepa1098 píše: ale kawasaki gpz taky měla turbo a kámoš to má a je to prý pecka jinak
a pecka konkrétně co? ...jako obdivuhodný dostat v r. 84 ze 750ccm 112HP...ale pro běžný ježdění to prostě bylo na nic...slabý brzdy, těžká mašina s rám taky nestíhal tomu kalupu...
Motor na ladění ok, do dragstera...na okruh ( v tý době možná)...ale ježdění to bylo spíš o hubu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ono bohužel asi v budoucnu nebude jiná cesta, díky regulacím emisí než turba a downgrading objemů. a jak je vidno tak asi i u motorek
jinak turba se dělají x roků, takže všechna negativa jsou minimalizované
Dnešní technologie skýtá daleko lepší možnosti regulace - ne jako obtokáč s membránou na Kawě. Na benzín se ale obecně hodí víc kompresor - není tolik problémů s udržením směsi a dušení odtoku spalin.
Ohledně chlazení - v tom bych problém neviděl - Kawasaki GPZ 750 turbo E chladilo vzduchem a olejem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ariba píše: co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
nejsem si úplně jistej ...aby nemlel někdo jinej...
Turbo se v zásadě chladí olejem...dnes už dokonce i vodou ...
To, že spaliny nemůžou volně ven a že se musí kolena a vzdálenost instalace turbíny složitě vypočítávat, aby nedocházelo k vysokofrekvenčním rázům, že se používaj jiný materiály např. na těla ventilů a sedla ... to nekomentuj...evidentně o tom moc nevíš...
1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!
Taky energie plynů u benzínovýho a diesselovýho motoru jsou někde jinde. Proto se např. Mercedes už léta drží koncepce diesel turbo, benzín kompresor.
Důkazem může být i to, že jsem ještě neslyšel(a mnoho jich jistě nebude) o dieselu s kompresorem
Naposledy editováno 31.10.2013 12:03:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | spectacular | 7 | 25.7.2022 v 21:38 Maarten |
Posunou velké ventilové vůle výkon ... [1 ... 8, 9] Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki SV 650S... | Mufiozo | 244 | 18.10.2020 v 07:36 FJRPEPA |
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | Vajra | 5 | 5.2.2016 v 18:34 Franta. |