paolo_novy Přidat reklamu

Téma: suzuki Turbo naked!
30.10.2013 v 20:16
Dnes se na některých webech objevila info, že Suzuki plánuje na výstavě v Tokyu odhalit možná koncept nebo hotovou motorku, která by měla zřejmě nahradit staré SV.
A teď to hlavní, motorku má pohánět řadový dvouválec 600, dopovaný turbem! Takžez 600 motoru vydoluje sice průměrných 100 koní, ale zato krásných 100Nm, což je na šestkového naháče velice solidní. Tipoval bych to na kladivo na speed tripla. Snad to samurajové nepokoní zbytkem (pružení, brzdy atd...)
Něco takového byse mi teda líbilo

edit: samozřejmě street triple



Naposledy editováno 30.10.2013 20:50:23
Anketa: líbil by se naháč s turbem?
ano
62%
73
ne
38%
45
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 20:24 | Nahoru | #1
At jdou vsichni s tema turbama do prdele

2 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 20:25 | Nahoru | #2
B-King byl taky jako koncept s turbem a prd z toho

(reakce na) suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 20:41 | Nahoru | #3
dewwil> to sice jo, ale přeplňovaná třináctka tehdy měla 250 koní. totovypadá víc realisticky. řadový atmosférický dvouvál 600 by byl dobrý tak pro holky

suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 20:47 | Nahoru | #4
Bylo by to určitě zajímavé. Suzuki opět přináší něco nového. Připomíná mi to trošku Mazdu a její zajímavá technická řešení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #5

dewwil píše: B-King byl taky jako koncept s turbem a prd z toho



B-King turbo rozhodně nepotřebuje...

malý obsah a turbo nejde moc dohromady

suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 21:07 | Nahoru | #6
Já myslím že lepší udělat místo šestky s turbem radši litra bez turba.Zase další chujovina navíc

suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #7
Jo turbo na nahaci fakt musi byt super kdyz se clovek na nahaci bez turba ma co delat drzet ve vyssich rychlostech takze turbo je to pravy orechovy blbost... Turbo proc ne ale urcite ne na nahace...

(reakce na) suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 21:16 | Nahoru | #8

ariba píše: B-King turbo rozhodně nepotřebuje...

malý obsah a turbo nejde moc dohromady



jj, já vím, ale slibovali ho oturbenýho a pak nic... Byla by to ještě lepší bestialitka

suzuki Turbo naked!

30.10.2013 v 22:02 | Nahoru | #9
Kdyby to představila Kawa, tak bych i věřil, že to dokážou dotáhnout do konce. Ale Suzuki? Jejich motorky (nepočítám GSXR a Busu) jsou rozpočtovky s minimem technických výstřelků a inovací. A vyjet s (novým) řadovým dvouválcem a turbem? V jejich případě nesmysl, nebo jen marketingová obezlička

1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 06:44 | Nahoru | #10
Vzdyt je to trend-> vsichni musej downgradovat! Kdyz muze Ford nabizet Tranzita s litrovym(!) benzinovm turbem....NEEE!

1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:00 | Nahoru | #11
kluci koukněte na stránky Bimoty jelikož jim ducati nechce dodávat jejich nové motory dříve než za dva roky tak na starý motor dávají kompresor Rotrex to je toto
http://www.hondavfr...-vfr800-supercharger

a je to první motocykl s kompresorem (je to vlastně turbo hnané převodem a né výfukem což způsobí že motor nečeká po přidání plynu na turboefekt ale letí ihned) co se bude normálně prodávat v krámě a má víc koní než slavná nový motor co jim ducati z komerčních důvodů nedodává

2 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:38 | Nahoru | #12
tak teď jsem si to ještě jednou četl a uvádí 100 koní při 8000 otáčkách, což je úplně standartní, ale 100 nm při 4500 otáčkách! kdo z vás to má?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #13

Kubát píše: tak teď jsem si to ještě jednou četl a uvádí 100 koní při 8000 otáčkách, což je úplně standartní, ale 100 nm při 4500 otáčkách! kdo z vás to má?



já mám 100Nm při 3500 ale to je upravenej dvouválcovej litr

suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #14
Kubát, motor s takými parametrami je fajn do turistu, ale bude to dobré v naháči?

(reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:55 | Nahoru | #15

Kubát píše: tak teď jsem si to ještě jednou četl a uvádí 100 koní při 8000 otáčkách, což je úplně standartní, ale 100 nm při 4500 otáčkách! kdo z vás to má?



já mám 100 nm už při 2000 otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 08:58 | Nahoru | #16
Pepa1098> ale bavíme se o seriovkách a je to skoro poloviční objem.

nevím jak to kdo pochopil, já tak, že je to nástupce sv 650, tudíž konkurent hornetů fejzrů atd. tyto motorky nemají žádný tah odspodu, takže to turbo, které bude určitě malé a asi i nízkotlaké prostě zlepší chování šestkového motoru se zachováním všech pozitiv v podobě lehké ovladatelnosti nebo nízké váhy

btw. určitě nebude problém to taky upravit, malinko přifouknout, aby to dávalo podobné hodnoty jako máš ty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 09:51 | Nahoru | #17
Pepa1098> snad vsechny americke Muscle Cars s HEMI V8 motorama pri zvedani vykon pouzivaji kompresor a ne turbo. Proste Amerika se vidi v kompresorech a Evropa v turbech.

(reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:22 | Nahoru | #18
pesastor> S tím bych asi úplně nesouhlasil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:25 | Nahoru | #19

Kubát píše: Pepa1098> ale bavíme se o seriovkách a je to skoro poloviční objem.

nevím jak to kdo pochopil, já tak, že je to nástupce sv 650, tudíž konkurent hornetů fejzrů atd. tyto motorky nemají žádný tah odspodu, takže to turbo, které bude určitě malé a asi i nízkotlaké prostě zlepší chování šestkového motoru se zachováním všech pozitiv v podobě lehké ovladatelnosti nebo nízké váhy

btw. určitě nebude problém to taky upravit, malinko přifouknout, aby to dávalo podobné hodnoty jako máš ty



máš pravdu bude to něco nového a myslím že to bude bomba sám jsem proti turbům moc tepla, přidušuješ motor, na víc chlazení, ale kawasaki gpz taky měla turbo a kámoš to má a je to prý pecka jinak suzuce fandím a myslím že to bude vymakaný bude to nová krev mezi 6 kama a jsem na to zvědaví nasadí laťku hodně vysoko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:30 | Nahoru | #20

pesastor píše: Pepa1098> snad vsechny americke Muscle Cars s HEMI V8 motorama pri zvedani vykon pouzivaji kompresor a ne turbo. Proste Amerika se vidi v kompresorech a Evropa v turbech.



vesměs máš pravdu turbo mimo to že pořádně natlakuje motor má i negativa moc tepla, moc chlazení a dušení motoru teplo z motoru výfukem nemůže pořádně vyletět ven

1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:34 | Nahoru | #21
Motor vem čert, designově moc pěkný :) Akorát spolujezdec si to asi moc neužije

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:39 | Nahoru | #22

Pepa1098 píše: vesměs máš pravdu turbo mimo to že pořádně natlakuje motor má i negativa moc tepla, moc chlazení a dušení motoru teplo z motoru výfukem nemůže pořádně vyletět ven



co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat

(reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 10:46 | Nahoru | #23

tricetsest píše: Motor vem čert, designově moc pěkný :) Akorát spolujezdec si to asi moc neužije


Motorka je pro jednoho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 11:16 | Nahoru | #24

Pepa1098 píše: ale kawasaki gpz taky měla turbo a kámoš to má a je to prý pecka jinak



a pecka konkrétně co? ...jako obdivuhodný dostat v r. 84 ze 750ccm 112HP...ale pro běžný ježdění to prostě bylo na nic...slabý brzdy, těžká mašina s rám taky nestíhal tomu kalupu...
Motor na ladění ok, do dragstera...na okruh ( v tý době možná)...ale ježdění to bylo spíš o hubu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 11:22 | Nahoru | #25
Pepa1098> kawa nebyla jediná. s turbem laborovali i u hondy CX a myslím že i u suzy a yamahy.

ono bohužel asi v budoucnu nebude jiná cesta, díky regulacím emisí než turba a downgrading objemů. a jak je vidno tak asi i u motorek

jinak turba se dělají x roků, takže všechna negativa jsou minimalizované

(reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 11:31 | Nahoru | #26
Kubát> přesně jak píšeš...celá japonská 4ka měla svoje modely. Jen Kawa to dotáhla asi nejdál a asi nejdýl to vyráběla. Měla taky největší přeplňovanej objem. Suza měla tuším 650 a Yamaha podobně. Jen Kawa dala turbo hned za kolena, takže "lag" efekt nebyl tak hroznej ... Suza měla turbo efekt prej jak půl dne - protože turbo bylo až za blokem motoru.
Dnešní technologie skýtá daleko lepší možnosti regulace - ne jako obtokáč s membránou na Kawě. Na benzín se ale obecně hodí víc kompresor - není tolik problémů s udržením směsi a dušení odtoku spalin.
Ohledně chlazení - v tom bych problém neviděl - Kawasaki GPZ 750 turbo E chladilo vzduchem a olejem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 11:39 | Nahoru | #27

ariba píše: co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat



nejsem si úplně jistej ...aby nemlel někdo jinej...

Turbo se v zásadě chladí olejem...dnes už dokonce i vodou ...
To, že spaliny nemůžou volně ven a že se musí kolena a vzdálenost instalace turbíny složitě vypočítávat, aby nedocházelo k vysokofrekvenčním rázům, že se používaj jiný materiály např. na těla ventilů a sedla ... to nekomentuj...evidentně o tom moc nevíš...

1 reakcí na tento příspěvek suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 11:42 | Nahoru | #28
Freedom: kompresor je snazší naladit, proto v US frčí, kit koupis v samosce namontuje to tam kdejaká grease monkey. Naladit turbo je jinej level. Kdyz to bude osazene z továrny bude to myslím makat parádne, malej plnicí tlak a vychytana regulace a pojede to do tech 8 tis jak litr. Kompresor žere výkon- snižuje účinnost, turbo účinnost zvedá.

(reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 12:02 | Nahoru | #29
assassin> S tou účinností je to složitější. Problém s benzínovejma motorama je udržení stechiometrickýho poměru - čím víc naplníš, tím víc nakrmíš - na rozdíl od diesselu, kde se dá turbínou( i mechanickou) "výrazně" snižovat spotřeba(a účinnost se tím dost zvyšuje-jak u turba, tak mechanicky hnanýho kompresoru)Takže ano, oproti benzínovýmu turbu bude kompresor o krapet(o svůj výkon v řádu jednotek koňů) méně účinný - jakkoli bude motor lépe použitelný
Taky energie plynů u benzínovýho a diesselovýho motoru jsou někde jinde. Proto se např. Mercedes už léta drží koncepce diesel turbo, benzín kompresor.
Důkazem může být i to, že jsem ještě neslyšel(a mnoho jich jistě nebude) o dieselu s kompresorem

Naposledy editováno 31.10.2013 12:03:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!

31.10.2013 v 12:13 | Nahoru | #30
t_freedom> vic jak 25 let opravuju auta i motorky. a takovych teoretiku co maji zkusenosti vycteny z novin taky par znam
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR spectacular 7 25.7.2022 v 21:38 Maarten
Posunou velké ventilové vůle výkon ... [1 ... 8, 9] Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki SV 650S... Mufiozo 244 18.10.2020 v 07:36 FJRPEPA
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR Vajra 5 5.2.2016 v 18:34 Franta.

TOPlist