Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :
Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace
Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo
Volkswagen - Pasat
Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)
Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi
Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu
Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)
Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .
Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)
Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(
Díky woky
šlo by o úplně první generaci superbu??... což myslím, že až do faceliftu (2006) nešlo sklopit zadní sedadla, což kór u sedanu je opruz
automat tiptronic... to bych spíše bral manuál
motor 1.9Tdi by byl asi nejlepší vzhledem k spotřebě pokud najezdíš dost, s 1.8T počítej cca 8-8,5 litru, ale může i 9+, i za sedm... naftový dvoulitr kolem sedmi litrů, ale ty motory byly nový, počítej že teď to reálně muže mít 400+
passat je o 2 cm kratší ale jinak je to to samý
Naposledy editováno 19.10.2013 22:42:17
1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
nový dpf filtr stojí cca 40 tisíc, výměnu bys měl dělat co 120 tisíc km... samo se to dá vyříznout, zaslepit... u tsi ti zas povolí napínák (taky výměna co 120 tisíc km) a potká se ti to... nejlepší poměr cena/výkon je dle mě 1.8T, ale jak říkám, díval bych se po modelu 2006+, od 2009 je to úplně jiný auto (motory, převodovka dsg, twindoor, facelift)... a pokud bys ještě chvíli vydržel s oktávkou tak bys na to mohl dosáhnout
1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
Takže zůstává ta altheha,případně Alhambra pokud chceš něco pro rodinné cestování,nebo octavia2 -už to sice není takový nezmar jako jednička,ale zase je to o třídu výše a pořád relativně levné opravy.
Lion píše: Woky> tak obecně je to o tom kolik najezdíš km ročně... ale i tak doby kdy ty 1.9 jezdily za pět jsou dávno pryč... novější dvoulitry ve srovnání s benzínem trochu pokulhávají... rozdíl mezi benzínem a naftou je dle mých zkušeností 1-2 litry... a máš ticho, neřešíš zimní starty, že někde naleješ blbou naftu a tak...
nový dpf filtr stojí cca 40 tisíc, výměnu bys měl dělat co 120 tisíc km... samo se to dá vyříznout, zaslepit... u tsi ti zas povolí napínák (taky výměna co 120 tisíc km) a potká se ti to... nejlepší poměr cena/výkon je dle mě 1.8T, ale jak říkám, díval bych se po modelu 2006+, od 2009 je to úplně jiný auto (motory, převodovka dsg, twindoor, facelift)... a pokud bys ještě chvíli vydržel s oktávkou tak bys na to mohl dosáhnout
1 reakcí na tento příspěvek Výber auta
LPG vážně nechci.
Woky píše: Najezdím 15 tisíc plus dobný , většinou mimo města .
LPG vážně nechci.
..vyřešeno..kup benzín!..a v klidu i "silnější"!
jen na ukázku jako příklad
Naposledy editováno 20.10.2013 10:13:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Dolph-cz píše: ...nebo octavia2 ... a pořád relativně levné opravy.
Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).
A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.
Naposledy editováno 20.10.2013 11:18:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Krovak píše: Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).
A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.
To moc k tematu není Koupíš SUP II. do 150tis.Kč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Krovak píše: Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).
A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.
tak se koukni,kolik stojí náprava(čepy) na oktávku2 a kolik na superba. o renaultu se tady nebavíme-otázka zněla sup,oct,seat-tak tady nemotej hruška s jablkama.
2 reakcí na tento příspěvek Výber auta
Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Scrappy.Bored píše: Já bych chtěl jen podotknout,že ..-JMK-.. aka Kvaltkisna doporučuje Felicii 1.9D manuál . Prej moderní nezmar co jede za 5 a opravíš ho kladivem na parkovišti a když jí seženeš ve výbabě laura a klement tak má i okna v elektrice a centrál ikdyž se výbava prý nedoporučuje kvůli možným technickým problémům. Verze s posilovačem prý také nejsou dobré protože řidiče rozmazlují, uspávají a dělají práci za něho a hrozí zvýšené riziko DN. A tento názor bych nebral na lehkou váhu pač JMK si uměl vejtřasku opravit na parkovišti kladivem narozdíl od dnešních mladých šoférů co se bojí a neumí servisovat poslední scánii!
Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.
To se mi nezda, ze by rikal..felicie uz je tezka moderna..
2 reakcí na tento příspěvek Výber auta
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc
KubaLC8 píše: Vyhnout se 2,0TDI - praskaji hlavy, 2,5TDI - total pruser
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc
Ve firmě mám cca 30 octávií s 2.0 TDi a ještě na nich nepraskla jediná hlava ;)
KubaLC8 píše: Vyhnout se 2,0TDI - praskaji hlavy, 2,5TDI - total pruser
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc
ty hlavy jsou asi tak časté jako vylítlá ojnice z HTP.jo,občas se stane,jedna z x tisíc...
a co se týká toho oleje-to už by si nemohl koupit nic-všechno včetně motoru vyžaduje výměnu oleje."nemažete-klepe to"
podle mně je DSG nejlepší automat od koncernu..
Scrappy.Bored píše: Já bych chtěl jen podotknout,že ..-JMK-.. aka Kvaltkisna doporučuje Felicii 1.9D manuál . Prej moderní nezmar co jede za 5 a opravíš ho kladivem na parkovišti a když jí seženeš ve výbabě laura a klement tak má i okna v elektrice a centrál ikdyž se výbava prý nedoporučuje kvůli možným technickým problémům. Verze s posilovačem prý také nejsou dobré protože řidiče rozmazlují, uspávají a dělají práci za něho a hrozí zvýšené riziko DN. A tento názor bych nebral na lehkou váhu pač JMK si uměl vejtřasku opravit na parkovišti kladivem narozdíl od dnešních mladých šoférů co se bojí a neumí servisovat poslední scánii!
Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.
Čéče až na první větu se dá říct, že co věta, to perla