Potřebuju opravit tendle motorek, originál je nekřesťansky drahej. Problém toho motorku je, že má prošoupaný komutátor až na podkladní izolant. Nenapadá někoho způsob, jak ten komutátor opravit? Například zpět nanést měď, či cokoliv. Fotka není nicmoc, snad dodám lepší
1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
Dnes ti to asi už nikdo neudělá.Musel by si mít komutátor potřebného průměru s počtem lamel.Taky bude trošku problém s ukončením vodičů - v tvém případě jsou zalisované ( je tam smyčka ). Dříve se vodiče do komutátoru letovali.
remote
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
prackarr píše: Z čeho to je?
je to z ventilátoru topení Mitsubishi Canter 24V verze. Prostě exot jako svině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
pilos píše: U nás ve firmě jsme tyhle rotory posílali do nějaké firmy u Prahy. Název nevím, ale jestli si vzpomenu, tak se zítra optám. Cena byla kolem 1500kč, převinutí, nový kolektor, vyvážení.
zeptej se, jestli někdo takovej existuje, moc by mi to pomohlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
markus píše: je to z ventilátoru topení Mitsubishi Canter 24V verze. Prostě exot jako svině
Kolik to má kW a kolik otáček?
Jinak se kloním k tomu,že tam byly nevhodné uhlíky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
prackarr píše: Kolik to má kW a kolik otáček?
Jinak se kloním k tomu,že tam byly nevhodné uhlíky.
Stitek tam neni
1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
markus píše: Stitek tam neni
Dobrá,tak odhadem. Točí to moc,nebo málo?1 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
Prackar: ja myslím ze spatny uhlíky to byt nemusi, přeci jen se to v topeni v topeni točí furt, je to naka dodávka asi, takže uz to xkrat objelo svět - proste to bylo dimenzovane na par let zivota auta, měkký uhlíky co by se měnily častěji - to se u téhle komponent neuvažuje takovej servis, je to vse zalisovany a meni se to jako celek
2 reakcí na tento příspěvek Oprava elektromotoru
Opravuji komutátorové motory do praček. Kolikrát za třaba 10 let se mění 2x,3x uhlíky a komutátor je jak novej,nebo se jen trochu lízne soustruhem. Tady evidentně někdo dal tvrdé uhlíky,které zničily komutátor. Podle mně to bylo napadeno kutilem.
Ke mně chodí pro uhlíky furt někdo. Přijde a chce "levný uhlík" s tím,že si ho obrousí a napasuje,protože "origo je drahej". To slyším furt. A toto jsou výsledky. Každý chce prostě svoje.
Nebo třeba vysavače. Kolikrát donese někdo 20 let starej vysavač,uhlíky v háji a komutátor o.k.,z toho někdo dotáhne vysavač s komut. k.o. a přizná,že si tak měnil sám kartáče který "někde" sehnal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
assassin píše: Markus: nahradit jiným neni mozné? Motor jako motor, tvar valce a čumi z nej hřídel, na plast motoru i hřídel jde udělat pouzdro, takže rozmerove menší motor by tam podle me zastavet jít mohl, ja sem do topeni u 205ky nacpal motor z topeni golfu1 podobným zpusobem....
Prackar: ja myslím ze spatny uhlíky to byt nemusi, přeci jen se to v topeni v topeni točí furt, je to naka dodávka asi, takže uz to xkrat objelo svět - proste to bylo dimenzovane na par let zivota auta, měkký uhlíky co by se měnily častěji - to se u téhle komponent neuvažuje takovej servis, je to vse zalisovany a meni se to jako celek
nahradit ho jiný by bylo mnohem složitější, navíc vůbec nevíme jaký měl otáčky atd. Taky každý milimetr navíc v rozměrech by byl velkej problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava elektromotoru
prackarr píše: Je to uhlíky. Vždy se musí ochodit uhlíky.
Opravuji komutátorové motory do praček. Kolikrát za třaba 10 let se mění 2x,3x uhlíky a komutátor je jak novej,nebo se jen trochu lízne soustruhem. Tady evidentně někdo dal tvrdé uhlíky,které zničily komutátor. Podle mně to bylo napadeno kutilem.
Ke mně chodí pro uhlíky furt někdo. Přijde a chce "levný uhlík" s tím,že si ho obrousí a napasuje,protože "origo je drahej". To slyším furt. A toto jsou výsledky. Každý chce prostě svoje.
Nebo třeba vysavače. Kolikrát donese někdo 20 let starej vysavač,uhlíky v háji a komutátor o.k.,z toho někdo dotáhne vysavač s komut. k.o. a přizná,že si tak měnil sám kartáče který "někde" sehnal...
kutilem to napadeno nebylo, ale teprv bude Je to všechno originál vyrobeno v Japonsku nebo Portugalsku. Jinaky uhlíky byly taky sjetý, ale máš pravdu, že komutátor by měl přežít uhlíky několikrát. Buď udělali japonští soudruzi někde chybu, nebo to byl záměr
markus píše: kutilem to napadeno nebylo, ale teprv bude Je to všechno originál vyrobeno v Japonsku nebo Portugalsku. Jinaky uhlíky byly taky sjetý, ale máš pravdu, že komutátor by měl přežít uhlíky několikrát. Buď udělali japonští soudruzi někde chybu, nebo to byl záměr
normální věc...mělo by to vydržet to jo...ale vidám to porád uhlíky jak nové nikdy neměněné a kolektor totálně projetý...takže tak ..pár stovek uhlíku jsem už taky vyměnil tak vím o čem mluvím
Naposledy editováno 04.10.2013 14:53:21