2 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
vladaobi píše: A proč asi vždyt unás dotoho přilévají ty biosračky a buchvý co ještě.
Ty aditiva prezentují tak, že by měly snížit spotřebu a emiseGuliR6 píše: Nevím jak ve spotřebě, ale když táta jezdil makat do itálie ,tak říkal, že když si natankuje tam, tak to auto uplně jinak jede, nevím co nám tady prodávaj za sračky.
Dočetl jsem se,že u nás se benzín míchá z 60-70% z vlastních rafinerií a zbytek vetšinou z Rakouska a Německa1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
vladaobi píše: Merhaut> A ty si myslíš že jakési BIOsložky ti pomužou snížit spotřebu a zlepší emise až pojedeš na emise kápni do benálu trochu ricínu a uvydíš.
No já si to vůbec nemyslím, to by nám tu musel nějaký odborník doložit nějakými validními srovnávacími testy, protože EU mele pantem o 106,ale realita je někde jinde
Teď když jsem poznal ten obrovský rozdíl v kvalitě benzínu v nás a jinde (rakousko, slovinsko, chorvatsko, itálie, bosna a hercegovina...) tak už beru benzín na jedné z prvních pump za hranicí, protože cena skoro stejná, ale kvalita v porovnání s domácím benzínem na daleko vyšší úrovni.
Můj osobní názor.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
http://www.auto.cz/r...zne-nejpozdeji-65209
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
dnes nikdo(ti nahoře a ti dole v SAE) nepotřebuje aby byla u aut co nejmenší spotřeba ba naopak akorát se to musí ekologicky okecat.
Si vem za kolik jezdilo starý vyhrkaný tdi a za kolik jede dnes super eko new tdi z filtrama + tuny propálenýho long lajf oleje.
To samý benzíńák z dobrým benínem. Dnes jede benzínový auto za stejnou néli lepší spotřebu jak dízl tak se musí řešit jak to udusit.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
Accord je ale dost citlivý na benzín, nejde to poznat na výkonu/krouťáku, ale na spotřebě jo i u nás se liší benzín i když tankuji na stejné pumpě. Jasně, je to subjektivní, bo je hodně proměnných jako je např. vlhkost a teplota vzduchu atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
StrejdaMortymer píše: Mandela> líp bych to ani nenapsal, proč dávat starý osvědčený držáky co nic nežerou když můžou dokola rvát peníze do "nových" technologií, který jsou na úrovni 80. let minulýho století jak spolehlivostí tak spotřebou.
A pak si kup novou motorku
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita benzínu u nás a spotřeba
Danielos píše: Mi accord žral na rakouský benzín méně, do německa zase jezdím většinou nafťákem(MB 350 CDI nwvo 220 CDI) a to samé, nižší spotřeba a menší hluk.
Accord je ale dost citlivý na benzín, nejde to poznat na výkonu/krouťáku, ale na spotřebě jo i u nás se liší benzín i když tankuji na stejné pumpě. Jasně, je to subjektivní, bo je hodně proměnných jako je např. vlhkost a teplota vzduchu atd.
ja jezdim do nemecka s ruznymi turbodiesely a spotreba vzdycky vzroste - to delaji ty dalnice
a to, ze si myslite, ze vam to v zahranici zere min, je imho zpusobene hlavne tim, ze tady jezdite jako prasata, protoze vite, ze policajta potkate 3x za rok a z toho jednou vas zastavi. Kdezto jak vyjedete do Rakouska, tak jste jak beranci protoze 150E pokuta je uz strasak
Findalf píše: ja jezdim do nemecka s ruznymi turbodiesely a spotreba vzdycky vzroste - to delaji ty dalnice
a to, ze si myslite, ze vam to v zahranici zere min, je imho zpusobene hlavne tim, ze tady jezdite jako prasata, protoze vite, ze policajta potkate 3x za rok a z toho jednou vas zastavi. Kdezto jak vyjedete do Rakouska, tak jste jak beranci protoze 150E pokuta je uz strasak
v Německu určitě jezdím méně než v ČR Vyrážím tam za 7 hodin s accordem, tak uvidmy. Píšu, že to je subjektivní, ale spotřeba i hluk se jeví nejen mi lepší na německou naftu u MB motorů.
Naposledy editováno 12.09.2013 11:25:07
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
Mirrek píše: Důležitou věcí je typ jízdy. Pokud cestuješ v zahraničí tak ráno nastartuješ a celý den jedeš s ohřátým motorem. Dále jedeš buďto po dálnici a nebo po dálkových cestách kde nejsou tak frekventované kopce jako u nás.
No jak kdo, já se dálnicím a hladkým silnicím spíš vyhýbám
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita benzínu u nás a spotřeba
Findalf píše: ja jezdim do nemecka s ruznymi turbodiesely a spotreba vzdycky vzroste - to delaji ty dalnice
a to, ze si myslite, ze vam to v zahranici zere min, je imho zpusobene hlavne tim, ze tady jezdite jako prasata, protoze vite, ze policajta potkate 3x za rok a z toho jednou vas zastavi. Kdezto jak vyjedete do Rakouska, tak jste jak beranci protoze 150E pokuta je uz strasak
To jsem si kdysi myslel taky, ze je to jinym stylem jizdy, ale neni. Kdyz se vracim ze zahranici a beru nafu v Nemecku cca 100km od hranic, tak i tech dalsich priblizne 800-900km, ktery najedu tady mam mensi spotrebu a motor je mene hlucnej.