Začíná to znát od stupně 3 ještě horší 4 a když hodím 5 a chci to rozjet ,tak je to bída .
Př : Jedu do mírného kopce , mám tam 5 a jedu kolem 70 . Vždycky to po přidání plynu rozjelo jak dábel a ted jako by tomu něco vadilo .
Když třeba podřadím abych to hodně vytočil ,tak to jde tak přerušovaně . Zaberu pořádně na stupěn 3 a žádná změna a když držím plyn ,tak po chvili se to trochu rozjede a zase tomu něco začne vadit .
Mám nové svíčky , vyčistěný karbec , kontroloval jestli jde do svíček proud , seřizené ventily .
Může někdo poradit ? předem dík
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě nejde dobře do otáček .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
Takže mám kouknout na mebrány ? to je z pravé strany že a co s něma ? vyměnit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
Chyba by ale mohla být i naprosto triviální v tom, že se třeba zasekává lanko, nebo rukojeť a tím pádem se klapky neotevírají naplno, takže zkontroluj i tohle. Rychlost 120km/h max. je málo, to i motor zaškrcený na 25kW dokáže motorku rozjet na cca 140km/h. Jestli motor při tom zrychlování necuká, nestřílí a chová se de facto, jako by nebyl naplno otevřen plyn, tak to může být právě jak ovládáním klapek, tak membránami (šoupátka se zcela nezvednou).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
Ono to právě spíš přijde jako takové dušení,když přidám více plynu . Pokud jedu lehce ,tak to ani nepoznám,ale jak chci razantně přidat,tak se to dusí .
Lanko jsem kontroloval ,jehly se otevirají naplno .
Jak jsem psal,když podržím chvili plyn,tak po 6 vteřinách to jakoby se zpraví,zabere a zase se to dusí,ale pokud jedu uplně lehce ,tak to nejde ani poznat
To dušení by právě mohlo ukazovat na váznutí šoupátek. Koukni také na svíčky, jakou budou mít barvu po několika km jízdy "v problémové oblasti" a pak později po jízdě "zlehka". Tím poznáš, jak je na tom směs na každém válci zvlášť v obou řežimech jízdy a spíš budeme vědět, kde hledat.
Snad se sem také podívá uživatel "1100Virago", ten tyto motorky zná do posledního šroubku.
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě nejde dobře do otáček .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
Naposledy editováno 12.08.2013 08:44:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě nejde dobře do otáček .
Proto těžko říct, zda pro XV400 byly karbce nějak mechanicky odlišné, alespoň co se membrán týče. Opět by nejlépe poradil 1100Virago, který tyto motorky zná do posledního šroubku. Ale já osobně k těm čínským replikám moc důvěry nemám.
Jinak membrány jsou z pravé strany karbců pod těmi chromovanými víčky. Po jejich sundání jdou membrány i se šoupátky vytáhnout.
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě nejde dobře do otáček .
ohledně těch membran jsou k dostání v německu a s poštovným vyjde jedna na 42 babek,je to samostatná membrána i s lepidlem a návodem.Zrovna včera jsem ju montoval a funguje príma.
adresa je www.wombi.de když někdo bude potřebovat pomoc s objednávkou at se ozve
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |