tady
2 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
Prej konkurence Diavelu. Oni si ani nevidi do huby.
Pro rejpaly: Ne, litrovou jawu jsem jeste nevidel, ale ani si to nedokazu predstavit co to bude za bastl. Kdyz zvazim jak vypada rada 650/660, nejen hnusna, svarovana jak amaterama ale hlavne DODO, tak ten litr bude pro opravdove fajnsmekry.
Ale nechápu jak chtějí vyrobit luxusní litr, když nejsou schopni vyrobit konkurenceschopnou šestku pro normální ježdění. Dyť furt frčí akorát na 350 a místo toho aby ji inovovali, tak aby to byl solidní stroj, jediná inovace je katalyzátor a jedééém další tři roky
Obávám se že to bude opět designový, kvalitativní a cenový provar nejhrubšího zrna.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
FiZzeR píše: ... kdyby radši oprášili starý formy a začli vyrábět péráky, půllitry...
Kdyby udělali nějaký pěkný remake Jawy 500 OHC s vychytanýma mouchama, modernějším podvozkem a aby plnil dnešní emisní limity, myslím že by se po něm jenom zaprášilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
FiZzeR píše: ... kdyby radši oprášili starý formy a začli vyrábět péráky, půllitry...
před x-lety, tenkrát ještě v čmn tohle nekdo vysvetloval tim, že formy už za komančů zničili1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
DRN. píše: před x-lety, tenkrát ještě v čmn tohle nekdo vysvetloval tim, že formy už za komančů zničili
Furt je lepší udělat nový formy něčeho starýho, než investovat nehorázný prachy do vývoje něčeho nekonkurenceschopnýho a neperspektivního. Ledaže by to byl záměr...
Spazik píše: Kdyby udělali nějaký pěkný remake Jawy 500 OHC s vychytanýma mouchama, modernějším podvozkem a aby plnil dnešní emisní limity, myslím že by se po něm jenom zaprášilo.
Taky si myslim, většina světovejch značek se teď veze na retro vlně.
1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
Jawaprzniči: to už nemáte ani na pořádnýho svářeče? to vás z toho nebolej oči když se na to koukáte? Proč se serete do segmentu, o kterým nevíte absolutně nic? konkurence Ducati Diavel? Viděl někdo z vás Diavel na vlastní oči? zase si lžete do kapsy.. stačí se podívat jak jste dokázali zprasit celou šestkovou řadu, vždyť nejste schopný konkurovat designem ani garážníkům a chcete se vytasit s designem hodným italských mistrů?
možná bych zapochyboval, že máte něco vůbec na papíře. Plácáte zase jenom do vody a děláte vlny..
JAWA? jo, to bývala značka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
FiZzeR píše: Furt je lepší udělat nový formy něčeho starýho, než investovat nehorázný prachy do vývoje něčeho nekonkurenceschopnýho a neperspektivního. Ledaže by to byl záměr...
já si to myslim taky, ale holt vedení je zrejme jinyho nazoru
2 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
magorvkleci.com píše: Při čtení jsem se válel smíchy
v daleko horších podmínkách už vznikly mnohý stroje, tady je to o nadšení, nápadu, konceptu, ale jawa jako vždy zase vaři z vody..
osobně se mi velmi líbí třeba přístup: http://www.motofgr.com/fgr2500v6/
1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
Ale porad si myslim, ze tim zpracovanim to je nepochopeny zertik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
bože muj, viděli jste ty katíky ve svodech? když pominu jak prasácky to vypadá samo o sobě tak jaký prase to tam vařilo?
Hele DRNe , porovnej svary v JAWE s tema mejma na tvym mini, kdo je ma lepsi. Ne ze bych se citil byt svarecem, ale tomhle mozna trumfnu a kdyz ne tak to zabrousim
Naposledy editováno 30.07.2013 14:16:11
bože muj, viděli jste ty katíky ve svodech? když pominu jak prasácky to vypadá samo o sobě tak jaký prase to tam vařilo?
Jawaprzniči: to už nemáte ani na pořádnýho svářeče? to vás z toho nebolej oči když se na to koukáte? Proč se serete do segmentu, o kterým nevíte absolutně nic? konkurence Ducati Diavel? Viděl někdo z vás Diavel na vlastní oči? zase si lžete do kapsy.. stačí se podívat jak jste dokázali zprasit celou šestkovou řadu, vždyť nejste schopný konkurovat designem ani garážníkům a chcete se vytasit s designem hodným italských mistrů?
možná bych zapochyboval, že máte něco vůbec na papíře. Plácáte zase jenom do vody a děláte vlny..
JAWA? jo, to bývala značka...
tak tak...
Jinak ale bych věřil spíš tomu, že než něco pořádně dotáhnou do konce, tak ta novodobá RVHP řízená tlustoprdy v bruselu se stejně sesype a pak nějaké pseudoekologické normy budou každému u dvou půlek... bohužel asi dost utopická představa, ovšem co můžeme vědět!
Ten "litr" radši ani nebudu komentovat, jestli to bude podobný vizuelní "futurebastl" jako 660ka, tak ať to raději rovnou vzdají. Nemíním rozviřovat diskuse se zastánci, natož majiteli tohoto typu, ale když se řekne "Jawa", tak se snad každému vybaví pérák, kejvačka, panelka, Calif... a ne tyhle japosko-anglicky vypadající bastly, ne?
Navíc, když už oživit třindu, tak by měli vyrábět 350/634, která vypadá pěkně jako "oldschool nakedbike" a ne 640ku, což je v mých očích splácanina moderního japonského naháče s 60let starým dvoutaktem.
Rozhodně souhlasím s názorem, že by se nejsnáze odpíchli na výrobě "retromotocyklů", jako třeba Ural, nebo Enfield. Jenže s přístupem současného vedení se opět vnucuje ta zmínka o utopické představě.