Koupil jsem si tady z bazaru na svého fzs 600 ladák scorpion. Zítra se ho chystám namontovat. Co jsem četl na webu scorpion, tak tam píšou že není potřeba žádné ladění, stačí namontovat a jde se jezdit. Koupil jsem ho s mezi svodem přímo k fazeru, má homologaci a má i tu tlumicí vložku. Tak se vás chci zeptat. Je ho lepší dát někam na seřízení směsi? Vím že to dělají v DK racing, ale netuším kolik stojí to odbrzdění. Nechci tam dávat žádné KN filrty a ani nic přetryskovávat. Chci jen pěkný zvuk a aby se mi nezkurvil moc průběh výkonu a nezvýšila spotřeba. Když tak mi poraďte místa ještě v Praze kde mají brzdu, nebo jestli je to vůbec nutný dávat na brzdy a nebo by jen stačilo aby mi v servisu trochu poladily směs. Díky moc za rady
Naposledy editováno 14.06.2013 21:42:33
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
Alexandr píše: Tak jsem namontoval ladák, a řeknu vám že super . Nikdy jsem si nemyslel že to může změnit tak požitek z jízdy, ta motorka mě začala mnohém více bavit než kdy předtím . Průběh výkonu nevím jestli to nějak změnilo, ale nepřijde mi že bych někde měl díru, teď jen budu doufat že to nezvedne moc spotřebu. Jinak do výfuku to nestřílí, ale když uberu plyn před semaforem z otáček, tak si to tak pobublává, nevím jestli je to v pořádku.
To je normálka...Pobublávat bude, je to laďák....Co se týče spotřeby, tak si myslím, že nebude žádná změna....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
Naposledy editováno 16.06.2013 22:21:13
Naposledy editováno 17.06.2013 21:03:54
Jinak, ty ztráty výkonu v určitých otáčkách by řešilo vyladění směsi na brzdě.
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
Alexandr píše: No jo ale abych to v určitých otáčkách mohl naladit tak asi budu muset přetryskovat jinak s tím asi moc nenadělám. Jako co jsem jezdil s tou tlumivkou tak to bylo příjemný, slyšel jsem motor ale zároveň to nebylo otravný. Až pojedu do Sosnový tak tam to ještě vyzkouším a tam asi poznám na jisto jestli to jede hůř bez tlumivky nebo ne.
Je logický, že v nízkých točkách to bez tlumivky pojede hůř...Nemáš žádnej odpor proti a rychle se to vyplachuje...Zase ve vysokých ti to pojede lépe bez tlumivky...Z tohoto důvodu, se dávají výfukové přívěry...Nelam hlavu, zkus na karbecích přidat např o čtvrt otáčky více benzínu a zkus projet....Pokud to pojede hůř, naopak čtvrt uber...pak je ještě možnost posnout jehlu, ale do toho bych se být tebou nepouštěl...Ale určitě řešení je :)