Téma: nastavení předstihu
6.5.2013 v 21:01
Zdarec chci se zeptat, jestli někdo nemáte skušenosti s nastavením předstihu na harley evo .Ještě chci dodat, že zapalování nemá kladívko. Jetam snímač ale dáse sní híbat a jetam nějaká stupnice.
1 reakcí na tento příspěvek nastavení předstihu
Na cigaretový papírek
Pokud máš tovární provedení komponentů(karbece,výfuky,sání apod.)tak ponech tovární nastavení dle manuálu.
Když jsem přečetl název tématu,tak jsem byl překvapen,že HD má ještě kladívka...Se snímači se normálně nešibuje...

Pokud máš tovární provedení komponentů(karbece,výfuky,sání apod.)tak ponech tovární nastavení dle manuálu.
Když jsem přečetl název tématu,tak jsem byl překvapen,že HD má ještě kladívka...Se snímači se normálně nešibuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení předstihu
Anti> vždyď psal,že to nemá kladívko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení předstihu
Dolph-cz> tak mi teda visvětli proč tam je ta stupnice a možnost stím pohnout řeším totiš problém s pomalu padajíma otáčkama na volnoběh a po marných pokusech s přetryskováním anovími prírubami mi zbívá poslední možnost zapalování mám na mašině otevřené sání hyperchanger a otevřené vífuky tak comyslíš.
Pepe77: ...řeším totiš problém s pomalu padajíma otáčkama na volnoběh a po marných pokusech s přetryskováním anovími prírubami mi zbívá poslední možnost zapalování mám na mašině otevřené sání hyperchanger a otevřené vífuky tak comyslíš.
Měl bys ty pokusy zopakovat, a líp. Pomalé klesání otáček dělá právě to otevřené sání a výfuky. Tím se ochudila směs a typickým projevem je to, co popisuješ. Chtělo by to odladit na brzdě s lambdou.
Hrabáním do předstihu to nespravíš, jen si rozesereš další věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení předstihu
Pepe77 píše: Dolph-cz> tak mi teda visvětli proč tam je ta stupnice a možnost stím pohnout řeším totiš problém s pomalu padajíma otáčkama na volnoběh a po marných pokusech s přetryskováním anovími prírubami mi zbívá poslední možnost zapalování mám na mašině otevřené sání hyperchanger a otevřené vífuky tak comyslíš.
pomalé padání otáček je vždy ve směsi/karburátoru...
předstih na to nemá vliv.to si jsem jistý.
pokud chceš-důkladně,ale fakt důkladně si označ polohu toho snímače a zkus s tím pohnout,ale budeš to dělat zbytečně.
ono obecně těch pár stupínků,co s tím můžeš hýbat má na jízdu minimální vliv,jedině tak na startování...,řídící jednotka si za jízdy sama reguluje předstih v závislosti na otáčkách motoru-a to celkem hodně-až v desítkách stupnů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení předstihu
Dolph-cz> se zajmem sleduju co z toho vyleze-> kutil domaci, kterej nevi co dela a proc to dela v zivote takhle upravenou motorku nenastavi! Mozna to udela jeste chudsi a podpali ventily a potom to treba da nekam nejdriv za ranec opravit a potom na brzdu doladit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení předstihu
pesastor> jj,kutilsví je od nepaměti český fenomén

1 reakcí na tento příspěvek nastavení předstihu
vubec se nedivim, ze te sem pise fura dementu, kteri se v nicem nevyznaji podivne vzkazy.
Ja bych udelal nasledujici. K tomu aby bezel motor, potrebujes palivo a vzduch. Vyndej vzduchovy filtr, prekontrolij cele sani jestli ho nemas nikde ucpane. Nastartuj bez filtru a pokud budou otacky klesat i dale, filtrem to neni. Potom bych prekontroloval cele benzinove vedeni. Nejlepe vezmes sklenici s benzinem a vhodnou hadicku. Rozpojis stavajici vedeni za benzinovym cerpadlem a napojis tam tu hadicku ze sklenice s benzinem. Klesaji-li otacky, muze to byt ucpanym vedenim. Pokud to na sklenici s benzinem pobezi (tim vyradis cele benzinove vedeni a filr), vis kde bude chyba. Pokud ne, chtelo by to povolit vstrikovani u valce a kouknout, jestli tam vubec strika palivo. Pokud jsi vsechno prekontroloval a jses si jisty, ze benzin a vzduch do valcu jde, musis se koncentrovat na praci ridici jednotky. Zkus jine svicky, muze byt poskozeny snimac nebo ridici jednotka nebo vstriky. To se doma bez pripravku spatne zkousi. Je nejlepe to vyndat a nechat nekde vyzkouset. Nic jineho tam uz neni. Vejfuk rozhodne ne.
Resil jsem ted v tydnu podobne zavady. Sekacka na travu chytla ale bezela jen na zavreny sytic a jeste spatne. Bez sytice chcipla. Nakonec jsem ji dvakrat rozebiral, chladic ven, vrtuli ven, vsechno vypustit. Poprve se me nechtelo rozebirat karburator, tak jsem ho jen trochu vycistil a vsechno zase slozil a nebezelo to stejne. Nakonec jsem to musel cele znova rozebrat, vyndat karburator a cely do sroubku rozebrat, vsechny kanaly vycistit a profoukat a potom to uz bezelo. Prace na tri dny. Nekde byl ucpany karburator. Ty ho tam ale nemas, u tebe to ridi ridici jednotka.
A za dva dny na to me najednou chcipnul bagr a nechtel uz bezet. Tak jsem na zkousku preklenul palivovy filtr a uz to bezelo.
U tebe se musis kouknout, jestli jde do valcu benzin a vzduch, pokud ano, tak uz zbyva jen bud nejake cidlo nebo ridici jednotka. Zrejme sis ji tam daval novou, kdyz prodavas karburator, precti si navod. Konecne i nova muze byt poskozena.
Ja bych udelal nasledujici. K tomu aby bezel motor, potrebujes palivo a vzduch. Vyndej vzduchovy filtr, prekontrolij cele sani jestli ho nemas nikde ucpane. Nastartuj bez filtru a pokud budou otacky klesat i dale, filtrem to neni. Potom bych prekontroloval cele benzinove vedeni. Nejlepe vezmes sklenici s benzinem a vhodnou hadicku. Rozpojis stavajici vedeni za benzinovym cerpadlem a napojis tam tu hadicku ze sklenice s benzinem. Klesaji-li otacky, muze to byt ucpanym vedenim. Pokud to na sklenici s benzinem pobezi (tim vyradis cele benzinove vedeni a filr), vis kde bude chyba. Pokud ne, chtelo by to povolit vstrikovani u valce a kouknout, jestli tam vubec strika palivo. Pokud jsi vsechno prekontroloval a jses si jisty, ze benzin a vzduch do valcu jde, musis se koncentrovat na praci ridici jednotky. Zkus jine svicky, muze byt poskozeny snimac nebo ridici jednotka nebo vstriky. To se doma bez pripravku spatne zkousi. Je nejlepe to vyndat a nechat nekde vyzkouset. Nic jineho tam uz neni. Vejfuk rozhodne ne.
Resil jsem ted v tydnu podobne zavady. Sekacka na travu chytla ale bezela jen na zavreny sytic a jeste spatne. Bez sytice chcipla. Nakonec jsem ji dvakrat rozebiral, chladic ven, vrtuli ven, vsechno vypustit. Poprve se me nechtelo rozebirat karburator, tak jsem ho jen trochu vycistil a vsechno zase slozil a nebezelo to stejne. Nakonec jsem to musel cele znova rozebrat, vyndat karburator a cely do sroubku rozebrat, vsechny kanaly vycistit a profoukat a potom to uz bezelo. Prace na tri dny. Nekde byl ucpany karburator. Ty ho tam ale nemas, u tebe to ridi ridici jednotka.
A za dva dny na to me najednou chcipnul bagr a nechtel uz bezet. Tak jsem na zkousku preklenul palivovy filtr a uz to bezelo.
U tebe se musis kouknout, jestli jde do valcu benzin a vzduch, pokud ano, tak uz zbyva jen bud nejake cidlo nebo ridici jednotka. Zrejme sis ji tam daval novou, kdyz prodavas karburator, precti si navod. Konecne i nova muze byt poskozena.
vie> Podle tvého návodu možná spraví tebou zmiňovaný bagr nebo sekačku.Motorku s Hyperchargerem určitě ne...
Pepe77:Tak jak píšou ostatní,je to záležitost směsi.První co udělej,tak nech synchronizovat karbece.Poté nastav základní nastavení pilot screew(šroubu volnoběžné trysky).Pokud to nepomůže,zkus se šroubama zatočit na jednu nebo druhou stranu tak o půl otáčky.Pokud to opět nepomůže,budeš muset na brzdu nebo k někomu kdo tomu rozumí.Na druhou stranu může být problém v karburátoru.Měl jsem podobný problém na jedné motorce a nikdy se mi ho nepodařilo úplně odstranit.Nejspíš to někde sálo falešný vzduch.Nemusí to být ani příruby,může to být nějaký O kroužek,membrána,nebo problém na sytiči.
Posunutím snímače jen posuneš jeho rozsah nahoru nebo dolů.Skutečný předstih si řídí řídící jednotka v závislosti na otáčkách,u karburátorů se snímačem polohy škrtící klapky a u stříkaček i v závislosti na hodnotě tohoto snímače.Na volnoběh nastavuje řídící jednotka tzv. základní předstih,který se poté plynule zvětšuje se zvětšujícími se otáčkami.
Pepe77:Tak jak píšou ostatní,je to záležitost směsi.První co udělej,tak nech synchronizovat karbece.Poté nastav základní nastavení pilot screew(šroubu volnoběžné trysky).Pokud to nepomůže,zkus se šroubama zatočit na jednu nebo druhou stranu tak o půl otáčky.Pokud to opět nepomůže,budeš muset na brzdu nebo k někomu kdo tomu rozumí.Na druhou stranu může být problém v karburátoru.Měl jsem podobný problém na jedné motorce a nikdy se mi ho nepodařilo úplně odstranit.Nejspíš to někde sálo falešný vzduch.Nemusí to být ani příruby,může to být nějaký O kroužek,membrána,nebo problém na sytiči.
Posunutím snímače jen posuneš jeho rozsah nahoru nebo dolů.Skutečný předstih si řídí řídící jednotka v závislosti na otáčkách,u karburátorů se snímačem polohy škrtící klapky a u stříkaček i v závislosti na hodnotě tohoto snímače.Na volnoběh nastavuje řídící jednotka tzv. základní předstih,který se poté plynule zvětšuje se zvětšujícími se otáčkami.
Zdar. Tohle se mi stavalo taky a ve finale mi první válec ještě žral svíčky po cca 200 km.
Mám evolution rok 89 najeto hodně moc. Kolísaly mi otáčky a do toho ty svíčky. Vyndal jsem karbec a zjistil jsem, že u šroubku se směsí je malá vlasová trhlinka. Pak jsem zjistil, že jak se s tím někdo ve slavném harleji nebo doma štimoval, že šroubem udělal větší díru do otvoru v karbecu. Koupil jsem nový S&S karbec. Tím se mi vyřešily otáčky. Svíčky žrala ale dál. Šel jsem po zapalování, objednal jsem v aftermarketu cívku. Zjistil jsem, že ta půovdní chvíli dávala, chvíli málo a chvíli vůbec. Tím jsem vyřešil žraní svíček. Občas i střílela z výfuku. Pak jsem vyměnil zapalování. Původně origo mělo kladívka, někdo předemnou už dal STANDARD s hallem a já sem koupil standard. Nyní řeším nastavení karburátoru a nastavení tohoto předstihu. Všude co čtu jako že i tady, tak je každej profík co umí hovno a když je v koncích, tak řekne dej to do HD.. A že na servis peníze mám, tak stejně co jde řeším doma v garáži. Co můžu poradit, tak na veškerý práce jsou krásný tutorialy na youtube a mimochodem i nastavení tohohle "kolečka". Napiš do vyhledávání "harley davidson evolution coil set". Pro lamy - youtube je ten server s videama.
Hádéčko je hodně sravá věc a velmi těžko se mu jakákoliv rejže vyrovná (jsou vyjímky pochopitelně). A pánové, každej z vás by měl vědět co to je předstih a vůbec z čeho se ten motor skládá. Co tak čtu, tak víte kulový. Správnej motorkář by si měl umět poradit!!!!
Naposledy editováno 19.07.2013 00:03:27
Mám evolution rok 89 najeto hodně moc. Kolísaly mi otáčky a do toho ty svíčky. Vyndal jsem karbec a zjistil jsem, že u šroubku se směsí je malá vlasová trhlinka. Pak jsem zjistil, že jak se s tím někdo ve slavném harleji nebo doma štimoval, že šroubem udělal větší díru do otvoru v karbecu. Koupil jsem nový S&S karbec. Tím se mi vyřešily otáčky. Svíčky žrala ale dál. Šel jsem po zapalování, objednal jsem v aftermarketu cívku. Zjistil jsem, že ta půovdní chvíli dávala, chvíli málo a chvíli vůbec. Tím jsem vyřešil žraní svíček. Občas i střílela z výfuku. Pak jsem vyměnil zapalování. Původně origo mělo kladívka, někdo předemnou už dal STANDARD s hallem a já sem koupil standard. Nyní řeším nastavení karburátoru a nastavení tohoto předstihu. Všude co čtu jako že i tady, tak je každej profík co umí hovno a když je v koncích, tak řekne dej to do HD.. A že na servis peníze mám, tak stejně co jde řeším doma v garáži. Co můžu poradit, tak na veškerý práce jsou krásný tutorialy na youtube a mimochodem i nastavení tohohle "kolečka". Napiš do vyhledávání "harley davidson evolution coil set". Pro lamy - youtube je ten server s videama.

Hádéčko je hodně sravá věc a velmi těžko se mu jakákoliv rejže vyrovná (jsou vyjímky pochopitelně). A pánové, každej z vás by měl vědět co to je předstih a vůbec z čeho se ten motor skládá. Co tak čtu, tak víte kulový. Správnej motorkář by si měl umět poradit!!!!
Naposledy editováno 19.07.2013 00:03:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vypuklé zrkadlo Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Rick_James | 5 | 26.5.2024 v 13:06 Rick_James |
startovacie rele Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Woodie | 0 | 7.4.2016 v 16:48 Woodie |
vůle primárního řetězu. Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 1 | 12.3.2016 v 18:43 Woodie |
Jak fungují blikače na harley Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 21 | 2.1.2014 v 13:24 b0b4n |
jehla do cv karburátoru Harley Davidson FXSTC Softail Custom | Pepe77 | 3 | 28.12.2013 v 23:53 Vítězslav_Máří |