myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?
Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
2 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Zřejmě totiž tam k práci redaktizátora stačí znáti kombinaci Ctrl+C a následnou aplikací Ctrl+V, případně ještě mezi ně vřaditi užití GoogleTranslatoru .
Tož... beru svů orezlů, šak frešně našarfovanů, desítky let starů elektrikářsků kudlu, klešče... a idzu do špitála zarábať rovnúc na sál.
Glatzova&Co. :
Dobrou zprávou je že nový obchodní zákoník rozhodně žádnou revoluci nepřináší...
Novinky.CZ:
Nový občanský zákoník, který má začít platit od ledna příštího roku, se výrazným způsobem promítne i do vztahů mezi obchodníky a spotřebiteli v oblasti záruk a reklamací..
Z toho plyne: Nečíst novinky.cz!!
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Rozhodně bych ale u dražších věcí vrátil podmínku,že musí zákazník mít platný záruční list. Nejen fakturu.
Když jsem dnes slyšel toho blba na ČT24 co to obhajoval, když vykládal, že pokud samotný výrobce na krabici napíše délku záruky, prodejce je nucen ji dodržet, ale to, že výrobek koupil přes dalších X velkoobchodů, kteří už tomu prodejci tuhle záruku dát nemusí, nikoho zajímat nebude. Stejně jak ten trotl vykládal, že i v případě, že výrobce dá do TV reklamu a v ní bude říkat, že záruka je půl století, prodejce musí půl století tuto záruku poskytovat.
Výsledek: krach těch, co krizi ustáli. Věčné dohady při každé reklamaci, kdo co komu měl nebo neměl poskytnout...
Opravdu je nejlepší se tady na všechno vysrat. (sory za jadrnější výrazy, ale to by se jeden poblil)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Zákony by měli chránit všechny. Zákazníky,i prodejce. Kdo je horší? Prodejce,nebo zákazník?
Podle mně oba stejně,protože oba jsou jen lidé...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
prackarr píše:
Rozhodně bych ale u dražších věcí vrátil podmínku,že musí zákazník mít platný záruční list. Nejen fakturu.
Proč?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
cort píše: Proč?
Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.
Naposledy editováno 24.04.2013 22:57:46
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
A proc by me to jako koncoveho spotrebitele zajimat melo?
E-Ryc píše: "to, že výrobek koupil přes dalších X velkoobchodů, kteří už tomu prodejci tuhle záruku dát nemusí, nikoho zajímat nebude"
A proc by me to jako koncoveho spotrebitele zajimat melo?
Protože záruční oprava je oprava vady výroby. Takže pokud výrobce dává záruku,měl by ji taky držet. A ne,aby dal výrobce záruku 10 let,schpval se za nějakého překupníka a prodavač pak držel záruku na něco,co nevyrobil na své náklady.
2 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...
E-Ryc píše: A znova, proc by me to melo zajimat?
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...
presne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
E-Ryc píše: A znova, proc by me to melo zajimat?
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...
Ano,ale pořád se ráda zaměňuje záruka od amortizace. Pokud najedeš za rok 50.000km na autě,půjdeš reklamovat gumy,že jsou holé v půlce záruky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.
To nechápu, před měsícem jsem reklamoval Whirpůl a jediný co chtěli, tak výrobní číslo.
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
cort píše: To nechápu, před měsícem jsem reklamoval Whirpůl a jediný co chtěli, tak výrobní číslo.
Teď nechápu já. Co tím chceš říct?
tkubik2004 píše: co mi na tom zatím nejvíc vadí, že pokud třikrát reklamuju, tak už nebude prodejce povinen zboží vyměnit či vrátit prašule. Jestli to chápu správně, to je pro mě zásadní.Koupím auto či motorku, bude se to první rok pořád srát a já jen budu reklamovat a reklamovat a hovno jezdit. Riziko něco kupovat :-d
Toto si nemyslím. Podle mně vrátit zboří při počtu závad půjde dál.
Když jsme u toho, tak jsem v prosinci v BC koupil boty Diadora Extreme ale popraskala mi ta umělina co je zepředu a na patě. Jasná vada materiálu i když doufám že jen vzhledová, ale co s tím? Když to dám na reklamaci teď, jsem měsíc bez bot, ale když počkám do podzimu, tak vyjádření že je to způsobeno extrémním opotřebením a záruka to neřeší dostanu určitě.
E: pro představu něčí jiné se stejnou závadou
Naposledy editováno 25.04.2013 07:50:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.
To je známá praxe. Reklamoval jsem tak momentový klíč zakoupený v nejmenovaném supermarketu (nebyl to Lidl). Měli ho v akci jako račna za 150kč Pak jsem potřeboval na krev utáhnout matici (rozměr závitu nevim, ale byla na tom gola 36mm) tak jsem na to dal trubku, zabral a ukroutil 4hran na hlavě, ale zjistil jsem, že paragon jsem někde ztratil. Tak jsem si tam v akci koupil druhý už byl 3x dražší a 2 měsíce potom šel ten starý reklamovat. Mimochodem mít účtenku, tak je ještě rok v záruce.
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.
EDIT: navíc sfalšovat nebo půjčit záručák jde taky ne?
Naposledy editováno 25.04.2013 09:36:53