globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 20:43 | Nahoru | #1
Novinky.cz nejsou zrovna nejdůvěryhodnější zdroj informací..

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 20:45 | Nahoru | #2

motomiro píše: myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?


A co se ti nezdá?
Opravy a finální výrobky stejně nejsou totéž.

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 21:00 | Nahoru | #3
Stejně věci budu stále na prd kvalitní, a pokud budeš chtít pořádnou věc, budeš si muset připlatit.

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 21:01 | Nahoru | #4
to je zase paskvil

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #5
Články na serveru Blbinky.cz jest třeba s velkou rezervou bráti.

Zřejmě totiž tam k práci redaktizátora stačí znáti kombinaci Ctrl+C a následnou aplikací Ctrl+V, případně ještě mezi ně vřaditi užití GoogleTranslatoru .

Tož... beru svů orezlů, šak frešně našarfovanů, desítky let starů elektrikářsků kudlu, klešče... a idzu do špitála zarábať rovnúc na sál.

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 21:08 | Nahoru | #6
Pekne VYCHCANE tedy si obchodnici podplatili panacky ve vade a uz nebude zaruka ZADNA.
Svine.

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 21:27 | Nahoru | #7
Tady máte trochu relevantnější zdroj

Naposledy editováno 24.04.2013 21:28:33

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:06 | Nahoru | #8
Zdroj:

Glatzova&Co. :
Dobrou zprávou je že nový obchodní zákoník rozhodně žádnou revoluci nepřináší...

Novinky.CZ:
Nový občanský zákoník, který má začít platit od ledna příštího roku, se výrazným způsobem promítne i do vztahů mezi obchodníky a spotřebiteli v oblasti záruk a reklamací..

Z toho plyne: Nečíst novinky.cz!!

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #9
Uvidíme jak se to vyvrbí:)

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #10
Za mně osobně: zrušil bych 14ti denní lhůtu vrácení zboží přes net,záruky na finální výrobky bych nechal 2 roky,ale striktně bych odděloval,co je záruka a co amortizace. (často se zaměňuje) a u oprav bych taktéž nechal 6 měsíců,jak je to dnes. Není proč,dělat nějaké velké změny.
Rozhodně bych ale u dražších věcí vrátil podmínku,že musí zákazník mít platný záruční list. Nejen fakturu.

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:45 | Nahoru | #11
Nemyslím si, že je to pro obchodníky nějaká výhra, nebo aspoň né pro ty malé. Už tak háže tento zkurvystán živnostníkům klacky pod nohy, teď bude každej vychcánek tlačit prodejce k co největší záruce, takže už slyším ty kecy " jestli mi nedáte 5 let, tak to koupím jinde". Akorát to nahraje kravským firmám a nadnárodním společnostem, kteří na tom postaví reklamu. Drobní podnikatelé s krámkem půjdou srat, zbydou jen ty velké a protože už budou mít méně konkurence, budou si moct diktovat podmínky a s každým vyjebávat.

Když jsem dnes slyšel toho blba na ČT24 co to obhajoval, když vykládal, že pokud samotný výrobce na krabici napíše délku záruky, prodejce je nucen ji dodržet, ale to, že výrobek koupil přes dalších X velkoobchodů, kteří už tomu prodejci tuhle záruku dát nemusí, nikoho zajímat nebude. Stejně jak ten trotl vykládal, že i v případě, že výrobce dá do TV reklamu a v ní bude říkat, že záruka je půl století, prodejce musí půl století tuto záruku poskytovat.

Výsledek: krach těch, co krizi ustáli. Věčné dohady při každé reklamaci, kdo co komu měl nebo neměl poskytnout...

Opravdu je nejlepší se tady na všechno vysrat. (sory za jadrnější výrazy, ale to by se jeden poblil)

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:50 | Nahoru | #12
Pro obchodníky to výhra rozhodně nebude. Další bordel na světě.
Zákony by měli chránit všechny. Zákazníky,i prodejce. Kdo je horší? Prodejce,nebo zákazník?
Podle mně oba stejně,protože oba jsou jen lidé...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:52 | Nahoru | #13
prackarr> Máš recht, než aby řešili jiné věci, drbou do něčeho, co má jednoduchý koncept a funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:53 | Nahoru | #14

prackarr píše:
Rozhodně bych ale u dražších věcí vrátil podmínku,že musí zákazník mít platný záruční list. Nejen fakturu.



Proč?

Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:56 | Nahoru | #15
Je to vyborne, jen at ty pidifirmicky jakych se za rok vyroji miliarda a miliarda jich zase zanikne, jdou okamzite do kopru

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:57 | Nahoru | #16

cort píše: Proč?


Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.

Naposledy editováno 24.04.2013 22:57:46

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 22:58 | Nahoru | #17
"to, že výrobek koupil přes dalších X velkoobchodů, kteří už tomu prodejci tuhle záruku dát nemusí, nikoho zajímat nebude"

A proc by me to jako koncoveho spotrebitele zajimat melo?

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 23:01 | Nahoru | #18

E-Ryc píše: "to, že výrobek koupil přes dalších X velkoobchodů, kteří už tomu prodejci tuhle záruku dát nemusí, nikoho zajímat nebude"

A proc by me to jako koncoveho spotrebitele zajimat melo?


Protože záruční oprava je oprava vady výroby. Takže pokud výrobce dává záruku,měl by ji taky držet. A ne,aby dal výrobce záruku 10 let,schpval se za nějakého překupníka a prodavač pak držel záruku na něco,co nevyrobil na své náklady.

2 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 23:11 | Nahoru | #19
A znova, proc by me to melo zajimat?
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 23:19 | Nahoru | #20

E-Ryc píše: A znova, proc by me to melo zajimat?
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...



presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #21

E-Ryc píše: A znova, proc by me to melo zajimat?
Kdyz si to ten prodejce neumi zaridit pripadne spocitat, aby byl v plusu, tak at to neprodava... Krap z ciny bez zaruky si dokazu objednat i sam bez prostrednika, ceskemu obchodnikovi platim dvojnasobek prave za iluzi jakesi zaruky funkcnosti...


Ano,ale pořád se ráda zaměňuje záruka od amortizace. Pokud najedeš za rok 50.000km na autě,půjdeš reklamovat gumy,že jsou holé v půlce záruky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

24.4.2013 v 23:35 | Nahoru | #22

prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.



To nechápu, před měsícem jsem reklamoval Whirpůl a jediný co chtěli, tak výrobní číslo.

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 03:12 | Nahoru | #23
co mi na tom zatím nejvíc vadí, že pokud třikrát reklamuju, tak už nebude prodejce povinen zboží vyměnit či vrátit prašule. Jestli to chápu správně, to je pro mě zásadní.Koupím auto či motorku, bude se to první rok pořád srát a já jen budu reklamovat a reklamovat a hovno jezdit. Riziko něco kupovat :-d

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 06:37 | Nahoru | #24

cort píše: To nechápu, před měsícem jsem reklamoval Whirpůl a jediný co chtěli, tak výrobní číslo.


Teď nechápu já. Co tím chceš říct?

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 06:37 | Nahoru | #25

tkubik2004 píše: co mi na tom zatím nejvíc vadí, že pokud třikrát reklamuju, tak už nebude prodejce povinen zboží vyměnit či vrátit prašule. Jestli to chápu správně, to je pro mě zásadní.Koupím auto či motorku, bude se to první rok pořád srát a já jen budu reklamovat a reklamovat a hovno jezdit. Riziko něco kupovat :-d


Toto si nemyslím. Podle mně vrátit zboří při počtu závad půjde dál.

Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 07:48 | Nahoru | #26
Vzhledem k tomu, jak dne příspěvků tady vypadají reklamace někde už teď, tak v BC museli otevřít šampaňské když o tom slyšeli.

Když jsme u toho, tak jsem v prosinci v BC koupil boty Diadora Extreme ale popraskala mi ta umělina co je zepředu a na patě. Jasná vada materiálu i když doufám že jen vzhledová, ale co s tím? Když to dám na reklamaci teď, jsem měsíc bez bot, ale když počkám do podzimu, tak vyjádření že je to způsobeno extrémním opotřebením a záruka to neřeší dostanu určitě.

E: pro představu něčí jiné se stejnou závadou

Naposledy editováno 25.04.2013 07:50:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 07:56 | Nahoru | #27

prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.



To je známá praxe. Reklamoval jsem tak momentový klíč zakoupený v nejmenovaném supermarketu (nebyl to Lidl). Měli ho v akci jako račna za 150kč Pak jsem potřeboval na krev utáhnout matici (rozměr závitu nevim, ale byla na tom gola 36mm) tak jsem na to dal trubku, zabral a ukroutil 4hran na hlavě, ale zjistil jsem, že paragon jsem někde ztratil. Tak jsem si tam v akci koupil druhý už byl 3x dražší a 2 měsíce potom šel ten starý reklamovat. Mimochodem mít účtenku, tak je ještě rok v záruce.

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 08:38 | Nahoru | #28
Už ti někdo řekl že na dotahování na krev se ráčna nepoužívá? A momentový klíč už vůbec ne? Máš představu kolik NM uděláš pákou 1m? Být tím reklamačním technikem tak ten momenťák vemu a dám ti sním po šišce, aby se ti rozsvítilo.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 08:41 | Nahoru | #29
kubacech> Ty ses defacto veřejně přiznal že jsi blbej a ještě jsi spáchal podvod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

25.4.2013 v 09:34 | Nahoru | #30

prackarr píše: Protože zákazníci fakturou podvádí.
Půjčí si fakturu od známého,co má stejnou věc,ale koupil ji později a na jeho fakturu uplatňují záruku na věc,co už je po záruce.
Nebo si fakturu napíší sami.

od toho jsou výrobní čísla, proto se ty čísla všude píšou.
EDIT: navíc sfalšovat nebo půjčit záručák jde taky ne?

Naposledy editováno 25.04.2013 09:36:53
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist