![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Pořídil jsem si novej pekáč - Z1000, a musim říct že pecka.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
To co sem ale nemohl snést, byl zvuk, který se dostavil při zhruba 5,5tis. otáčkách a končil okolo 7-7,5. Byl tak hlasitej, že mě to kazilo potěšení ze skvělýho zvuku bajku. Připomínalo to drnčení plastu o kov, kovu na kov, nevim.
Zdálo se mi, že to jde zepředu motorky. Kouknu na fóra a tam tisíc rad, co to je. Hodně se kazí spojková páčka (vůle vnitřního náboje) - při kritických otáčkách sem chytl spojku, zvuk stále trval, sice nebyl tak hlasitej, ale byl.
Další rada z jiných for - spínací skříňka a vůle klíčku. Za jízdu sem podržel klíč a všechno okolo, zvuk trvl.
Budíky a jejich uchycení - zvuk trval.
Plexi - zvuk trval.
Zrcátka - zvuk trval.
Všechno co sem kde přečetl (až na nějaký dva plasty pod nádrží) sem zkusil, a nic vyloženě nepomohlo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
No tak sem se nasral, a postupně sem bajk odstrojoval, a startoval - sousedi měli radost. Začal sem páčkáma, dal sem je úplně komplet pryč. Změna byla, ale nebylo to furt ono.
Dál šli zrcátka, s těma nic nebylo.
Chopil sem se vercajku a odmontoval celou přední masku (příjemně mě potěšilo, že to není nic tak zdlouhavýho jak třeba na SVčku) - když všechno viselo, tak to nastaruju, zahřeju, a přidám plyn... a ta ku*** furt drnčela!Sice zase o trochu méně, než nastrojená,ale furt. Začal sem zkoumat co přesně by to mohlo být, ten zbytek toho kraválu. Ze předu motorky, kde nic moc slyšet nebylo sem jen ze srandy šel dozadu... a vtom sem to uslyšel...Zadní stupačky!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Je tam jen závlačka a matka, a ta v těch otáčkách drnčí... Takže železářství, apotom tam tu závlačku dát tak, aby neměla vůli. Odměna vám budiž čistej zvuk motoru a ničeho jinýho.
A když už sem to všechno měl rozkoplý, tak sem ještě koupil gumový podložky (jedna za 4 koruny, původně na škodovky, na 5tku šroub a průměr podložky cca 10-12 mm, výška 3-4 mm) a dal je pod důležitý šrouby - pár co drží masku, a pár co drží masku na rámu a štítek dohromady plus ještě provizorně jedny pod zrcátka.
Ještě sem nalepil pár pruhů oboustrané lepící pásky (poslední pruh sem nechal folii, abych to neslepil dohromady - použil sem pásku jenom jako těsnění)mezi světlo a masku, a masku rám (úplně v rozích masky - měl sem tam úplně obroušenej lak zevnitř od těch vibrací). No.. potom složil, nastartoval... a jen krásnej čistej zvuk ... potom přišel soused s násadou od koštěte, ale to už je jinej příběh...
Abych to zhrnul... řinčí na zedovi hodně věcí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
No to sem se rozvášnil, omlouvám se lidem, kteří usnuli
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 38 | 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |