pak si kupte cerstve zajetou motorku... *no* *no*
1 reakcí na tento příspěvek Smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Smysl?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
No jasně. Co si to dovoluje tůrovat svojí motorku. Taky mi to nepřijde normální. Ale nemyslím si, že tohle "škodí" motorce víc než jízda na hranici maximálky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
No ja myslim, ze tam de ciste o to jaky je rozdil mezi otackama rekneme 500-1000 pod omezovacem a primo omezovacem. Logicke ale je, ze omezovac je jeste v pasmu nedestruktivnich otacek. Pokud byl motor zahratej, tak bych v tom taky nevidel takovou tragedii. :) Skutecne by me ale zajimalo jak mu to muze ublizit. Mozna nespalena smes kdyz vypadava zapalovani?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
Honit motor na volnoběh do omezovače , tak s tím teda konstruktéři moc nepočítali a škodlivé to rozhodně je ... motor dosáhne z klidu na omezovač velmi rychle někdy během sekundy a je tam problém v nedostatečném mazání atd.
je to něco jiného než když honíš motor do omezovače při jízdě ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl?
tady držel motor na omezovači poměrně dlouho takže mazání nemohlo nefungovat dostatečně
Alex GSX-R>>
Že se za jízdy chladič ofukuje proudícím vzduchem a né větrákem je mi jasné. Ale výkon za jízdy je tady třeba 130kw a on tam měl třeba 0,5kw (nějaké ty odpory atd...) třeba takže motor se uchladí. Problém může být s výfukama (i když toho paliva tam taky moc nejde).
Když to srovnám s normální jízdou, tak ložiska klikáče a v převodovce přenáší reakce od plného zatížení. litrový gsxr má 115Nm na klice? Na volnoběh je moment 0Nm.