mám zase mámení pekelné. Vybírám cenduro, jako druhou mášu pro cestování k mému VTR, většinou kolem komína s přítelkou. Jen stále řeším co. Přečetl jsem si tu většinu témat, takže vím co a jaká máša je dobrá či né.Mám i tak nějak mezi dvěma vybráno. Ale to, co řeším já , se tu nepíše. Většinou se tu doporučují na to, co chci já, litry (XL,DL,ETV),ale já zase výkon tak nepotřebuju, když budu chtít projet se svižně, tak si holt vezmu VTR na kterém jezdím vždycky sám. Mám dva favority a to Tranďislava 650 nebo Caponorda.
Transalp se mi líbí, je všestranější a lehčí na manipulaci,ale nevím, jestli výkon cca 55 koní a ve dvou s třeba kuframa cca nějakých 200 kg celkem, bude na pohodový projížďky a toulání po okreskách to pravé. Caponord je krásnější, je to hezká mašina a výkonná, ale jestli to není zbytečný mít doma dvě tisícovky. Podotýkám, že VTR se NEZBAVÍM .
Zvykl jsem si totiž na Dominatora, kterého jsem měl také souběžně s VTR, jezdilo se mi na to jako na koloběžce v porovnání se silniční moto,a i jsem zkoušel cestovat ve dvou. Výkon mi nechyběl,ale pohodlí jo a projev jednoválce nebyl to ořechové.
Ale NAŠEL jsem se v tom enduru hlavně ovladatelností a všestraností. Měl jste to takhle někdo, že jste sháněli druhé slabší moto na klidné cestováni nebo chraň bůh třeba toho Transalpa?
Jsem tak 50 na 50 mezi těma dvěma.
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
naprcccs píše: pokud ti na Dominatoru výkon nechyběl, tak na alpovi ti chybět taky nebude.. kolik financí na to máš?
Hele při těch cenách tak do 75tis. Ale vysloveně se mi zamlouvají ty ceny Transalpů. Za 55 jich tam pár je, ale neviděl jsem je naživo, že jo.
Majk-fox píše: Hele při těch cenách tak do 75tis. Ale vysloveně se mi zamlouvají ty ceny Transalpů. Za 55 jich tam pár je, ale neviděl jsem je naživo, že jo.
jako transalp jede, ale žádná střela to není, ve dvou je to fakt těžké. Chceš motorku jen na cestování, nebo i do terénu?
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
naprcccs píše: ptám se znovu, chceš to i do terénu??
Chci se jednoho krásného dne sebrat a jet třeba do lesa na houby, nebo se jen tak toulat po lesních cestách a někde vyjet a nebo zkoumat zapadlý okresky zaplátovaný cestičky, občas vyjet k nějakýmu hradu či zámku. Čili ne velký terén, ale lesní cesty i polňačky je moje nejvyšší meta. Na to jsem si koupil i Dominatora,ale běhal jsem kolem něj s hadrem a to je můj úděl
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Jethro píše: Nenutím-chápu :) Sedlo jsem upravovaný neměl a nijak jsem netrpěl.Motory držáky,sice stočený,ale jedou pořád.Zaujalo mě jen téma,řešil jsem osobně co si pořídit k Cenduru jako druhou motku :)
Joo, neříkám, že na ně nekoukám,ale sehnat pěknej kousek je téměř nemožné a trochu se bojím starých Yamaháckých motorů.
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Jethro píše: www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xtz-750-supertenere/yamaha-xtz-750-supertenere-469276.html Konkrétně téhle bych se vůbec nebál.Cena je vyšší,ale myslím že by to mohlo stát za ty peníze
To není vyšší cena. To je cena kurva vysoká.
To je tak, když si člověk sedne, spočítá všechny investice a chce si je nechat zaplatit novým majitelem. Čirej nesmysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
A jestli i do lesa na houby, tak rozhodně Caponarda ... nejen že to je hnusný, ale ještě k tomu Ital.
Volil bych TA, Tenerku, Afriku případně Biga, ale ten musí nadchnout ... Ta z toho odkazu je dost přestřelená, ale po něčem takovém bych se já osobně díval.
Edit: vcelku nesouhlasím že 60PS je málo ... na Africe ve dvu mi to nějak utahaný nepřišlo .. Asi je to subjektivní, ale mě to vyhovalo.
Naposledy editováno 10.02.2013 21:22:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Ďuričko píše: Majk-fox> Ahoj, máme s batůžkem dohromady odhaduju tak 140kg a cestování na africe s 60PS je opravdu na houby.Pro cestování v dvou bych vzal fakt něco s V2 1000...
Hm, toho se bojím, my tak 180 kg... pak už těch dostupnejch litrovejch Véček moc nejni. Varan, DL,ETV,. Varan (karbce) prej si přihne kolem 9L a já u druhý motorky na cesty spotřebu řeším a řešit budu, DL je nehezké a nejméně mi to připomíná cenduro, a ETV je hezké, je výkonné, ale není tak spolehlivé dle recenzí,ale přikláním se k němu nejvíc.
Majk-fox píše: Hm, toho se bojím, my tak 180 kg... pak už těch dostupnejch litrovejch Véček moc nejni. Varan, DL,ETV,. Varan (karbce) prej si přihne kolem 9L a já u druhý motorky na cesty spotřebu řeším a řešit budu, DL je nehezké a nejméně mi to připomíná cenduro, a ETV je hezké, je výkonné, ale není tak spolehlivé dle recenzí,ale přikláním se k němu nejvíc.
Hmm...tak to bude chtít zkusit,jak říkám Afrika je tak pro mě,ale jak nasedne jitrnička,musim to furt rozmotávat a řadit,tím pádem i spotřeba trochu vzroste...
Kámoší co měli Afriky přede mnou,už maj ted všichni litry a ten co má Africu má názor stejnej
2 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
16. Caponord
Přidal Jan, 18-06-2009 00:32
Ahoj všichni,
nechcf se Vás nějak dotknout, ale po počátečním nadšení jsem si tuto motorku velmi rychle rozmyslel a prodal. Jsem Rád, že jsem se jí pod cenou zbavil. ZLATÝ VARADERO!!!
Přeji Vám všem mnoho úspěchů a velmi málo starostí s těmito stroji.
Jan
Majk-fox píše: Tady jeden z příspěvků Caponord fóra, kde mimo jiné má každej přispívající nějakou závadu vážnější, či lehčí.
16. Caponord
Přidal Jan, 18-06-2009 00:32
Ahoj všichni,
nechcf se Vás nějak dotknout, ale po počátečním nadšení jsem si tuto motorku velmi rychle rozmyslel a prodal. Jsem Rád, že jsem se jí pod cenou zbavil. ZLATÝ VARADERO!!!
Přeji Vám všem mnoho úspěchů a velmi málo starostí s těmito stroji.
Jan
Cituješ skoro 4 roky starej příspěvek.
Caponordy měly své chyby. Ale jsou poměrně dobře popsány a snadno odstranitelné (pokud již nejsou odstraněny).
A je vždy něco za něco. Ano, TA bude o něco spolehlivější (taky mají své mouchy), ale rozhodně ti nepřinese tolik zábavy jako ETV.
Rozhodnutí je vždy nakonec na tobě.
seikos píše: To není vyšší cena. To je cena kurva vysoká.
To je tak, když si člověk sedne, spočítá všechny investice a chce si je nechat zaplatit novým majitelem. Čirej nesmysl
1 reakcí na tento příspěvek Ti, co si pořídili cestovní enduro jako druhé moto
Prodal jsem ho, protože mě pak moc lákala, tenkrát ještě novinka, nová tenerka XT660Z. Musel jsem si hodně zvykat z aprilie ... Kamarád taky měl Caponorda, myslim, že snad přes dva roky, jezdil na něm dovolený ve dvou, plná polní, a nestěžoval si ani on, ani jeho přítelkyně. Naopak si hodně chválili pohodlí, dobrou ochranu před větrem a fakt, že v dešti od motorky nelítalo moc vody na nohy (narozdíl od R1100 GS, který si koupil potom). Já si za provozu caponorda ještě všiml toho, že je neskutečně stabilní při silným bočním větru - nechápu jak nebo proč. No, na stranu druhou, je to ital a se vším , co k tomu patří - blbě sehnatelný díly (nespotřební, spotřebáky v pohodě). Mimo spotřebáků v podstatě neexistuje druhovýroba (jako na starší japonce). No a ty díly - jsou drahý a objednává se a čeká se, čeká se, čeká se a když už to člověka děsně sere, tak si musí stejně ještě počkat
Pro představu mám 183 - 184 cm, cca. 100 kg.