Jako peknej priklad bych uvedl cestovatelsky video Australana Riemanna, kterej se s novinkou Hero Impulse vypravil do Himalaji a ukazuje, ze na dobrodruzstvi nepotrebujete zadnyho pultunovyho Adventura, ale levnou, malou motorku.
Takze jestli nekdy nasbiram penize vypravit se do Indie, tak letadlem tam a za 1000€ si koupim na miste motorku, s kterou se nemusim niceho bat, kdyz vyse uvedenou cestu absolvoval s Adamem i jeho tata, kterej s offroadem nemel predtim zadny zkusenosti.
2 reakcí na tento příspěvek Indickej Hrdina
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Indickej Hrdina
Yura píše: remote>máš pravdu! Taky u nás ve vsi jedna jezdila, akorát to na sobě nemělo napsáno Sachs, ale Puch.
Jo, asi máš pravdu, stárnu a zapomínám ( je tm ale CH , že jo ? )
Měl to pantáta, jelo to tak 40 ale zato furt - z kopce i do kopce
Naposledy editováno 03.01.2013 19:34:17
1 reakcí na tento příspěvek Indickej Hrdina
1 reakcí na tento příspěvek Indickej Hrdina
1 reakcí na tento příspěvek Indickej Hrdina
Naposledy editováno 04.01.2013 08:22:21
PetrL3 píše: Já tohle slyšel o Royal Enfield, že na tom lidi rovnou přijeli do ČR po vlastní ose (tušim že z Indie, kde se vyrábí).
O této cestě na Enfieldech je na m.cz cestopis: Z Indie do Čech na motorkách Royal Enfield. Jednoho z těch Enfieldů u nás občas potkávám.Naposledy editováno 04.01.2013 23:02:17
Já jsem jezdil v devadesátých letech na tomto stroji názvem Hero Puch Turbo Sport jako mesík po Praze a byla to dvourychlostní 50cm3 s mechanickým razením na spojkové páčce. Jako správnej mesík, jsem si na nej dal ladáček, abych jsem na nem mohl jezdit 80 km/h. Už si nevzpomínám kolik jsem na nem najel km, ale byl to spolehlivý moped. Jediná vec co jsem na nem musel pravidelne menit byli radící lanka.
Naposledy editováno 12.01.2013 23:09:37