Díky
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Haesty píše: S 2T je větší sranda (jsou ostřejší),ale prý jsou náročnější na údržbu.
dvoutakt že je náročnější na údržbu? to asi pravda nebude.
a jinak to musíš vědět co chceš sám :P jestli 2T nebo 4t.. každýmu sedí něco jinýho.
2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Lucas93 píše: dvoutakt že je náročnější na údržbu? to asi pravda nebude.
a jinak to musíš vědět co chceš sám :P jestli 2T nebo 4t.. každýmu sedí něco jinýho.
Vopravdu jen asi Cvajtakt je kurevsky náchylnější na údržbu. Když to čtu, tak se mi sem ani nechce psát, dám si deci bílýho a jdu na to.
--tomas-- píše: to je jak v čurakově mlyně tady,každy druhy den to stejne tema..
Ber to tak, že by tu potom byla nuuuuuuuuuuuuuuuda.
Naposledy editováno 02.01.2013 20:07:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
--tomas-- píše: to je jak v čurakově mlyně tady,každy druhy den to stejne tema..
To máš pravdu a každej první kdo mu tady radí jezdí na silničnim 4 válci!
xBaryk píše: Ber to tak, že by tu potom byla nuuuuuuuuuuuuuuuda.
Jenže právě díky tomu tady ta nuda opravdu je... :/ Jinak k tématu, nikdo ti neporadí líp, než zkušenost. Vyzkoušej si, co ti sedí víc a do toho jdi. Co se 2T týče, tak pokud chceš, aby kůň tahal, musíš mu dat nažrat a starat se o něj...
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
xBaryk píše: Ber to tak, že by tu potom byla nuuuuuuuuuuuuuuuda.
Achjo ty jsi ted ňouma k pohlednání. Endurovej motor jsi viděl z rychlíku dalekohledem a budeš tu něco lamentovat o údržbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
jeny píše: Po mé zkušenosti se spadlým ventilem a jednoduchým výpočtem GO na 55tis. Rozhodně 2T ať si říká kdo chce co chce. Ventily nepadají každý den to je jasný......
ale když už jednou spadne,tak si člověk může i něco přát.Třeba aby měl ještě prachy na další sezónu.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Joraell píše: Achjo ty jsi ted ňouma k pohlednání. Endurovej motor jsi viděl z rychlíku dalekohledem a budeš tu něco lamentovat o údržbě
Však je to sranda Endůro si kopněte do garáže a kupte něco na čem se dá jezdit, a nejlíp silniční 2T pak uvidíte co je tak strašně málo náchylný na údržbu
Naposledy editováno 02.01.2013 21:06:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
xBaryk píše: Však je to sranda Endůro si kopněte do garáže a kupte něco na čem se dá jezdit, a nejlíp silniční 2T pak uvidíte co je tak strašně málo náchylný na údržbu
Mistre az jednou budes vedet co to je ridit sportovní náčiní tak se přihlas .-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
xBaryk píše: Však je to sranda Endůro si kopněte do garáže a kupte něco na čem se dá jezdit, a nejlíp silniční 2T pak uvidíte co je tak strašně málo náchylný na údržbu
Jsi ještě v obraze,nebo toho čůča bylo moc? tohle je sranda.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Joraell píše: Mistre az jednou budes vedet co to je ridit sportovní náčiní tak se přihlas .-)
A vyjedeš na silnici, nebo se raději budeš rejpat v bahně ? Já se hlásím, ale na silnici, můžeš navrhnout kde a kdy Ty
XTeZeto píše: Jsi ještě v obraze,nebo toho čůča bylo moc? tohle je sranda.
Pořád málo, jelikož Vy se bavíte o bahnu a já o silnici, takže to máš fuk
Naposledy editováno 02.01.2013 21:32:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
xBaryk píše: Pořád málo, jelikož Vy se bavíte o bahnu a já o silnici, takže to máš fuk
a nemáš pocit,že si ve špatným matrixu?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Po tom čuču evidentně ne...
A k tematu 2T/4T -asi nejlépe zkusit, co sedí. A mezi endurem a MX podle toho, co pojedeš. Královská rada neexistuje...
Naposledy editováno 02.01.2013 21:45:09