Tak v peněžence konečně nějaký ten obnos a zítra se vydávám na výlet pro jednu R1. Je to první model tzn. 98ka, na okruhu údajně nejetá... Najeto něco přes 40tis., tak se chci zeptat zda-li tyto typy byly na něco náchylné a čemu se při případné koupi vyvarovat, ať něco nepřehlédnu.
Předem díky za info!
good luck *yes*
aikon1_1 píše: Zdravím.!
Tak v peněžence konečně nějaký ten obnos a zítra se vydávám na výlet pro jednu R1. Je to první model tzn. 98ka, na okruhu údajně nejetá... Najeto něco přes 40tis., tak se chci zeptat zda-li tyto typy byly na něco náchylné a čemu se při případné koupi vyvarovat, ať něco nepřehlédnu.
Předem díky za info!
Můj názor,neznám tady cenu a další detaily - ale asi bych šel na r. 2000 a výš,a myslím,že se dají sehnat.A důvod,že ty první kusy r.98 ,dle zkušeností kamarádů,měli "trochu mouchy". /Motor,převodovka,řízení/,ale každý kus,se může chovat jinak,takže,se rozhoduj dle svého!
Zeptej se i na spotřebu oleje...někdo tvrdí, že bere, něko ne....já takovou zkušenost nemám....0,8 l na 4500 km.
Je toho mnohem víc, ale jelikož předpokládám, že nejsi žádný začátečník, tak tady nebudu rozepisovat každou drobnost.
Každopádně už první pohled na motorku napoví, jaký je majitel a jak se k ní choval.... Tak mnoho štěstí a dobře vyber *yes*
Kamikadze-ace: Na ten rozvoďák se určitě zeptám a na ventily taky. Jinak orientační ceny, kdyby byla potřeba výměny?
Bubrak ZX10R: Nemám v plánu na tom blbnout bůh ví jak - ty záda si samožejmě občas dávám i na předchozí mašině jsem to zkoušel, ale určitě užitečné tyto věci vědět - díky!
Feri: Díky! Mám strach právě hlavně z toho okruhu, takže to bych si docela rád pohlídal... Něco o tom vím, ale nemám naposlouchaný motor u R1 tak, abych poznal, co vše by mohlo být špatně a z toho mám strach, protože 98ka už není novinka na trhu, ale do motoru hold člověk nevidí... Jinak dorazy apod. věci jsou mi jasné.
Díky všem a za každou reakci jsem vděčný - rad není nikdy dost ;)
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát bacha u prvních R1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát bacha u prvních R1?
Ale to by motka nesměla jezdit vůbec,je rozdíl volné a závodní ježdění ,to ano.A kdo jezdí na okruh/hobby/,tak se většinou o moto stará - olej,řetěz,brzdy,ložiska,plasty.A zase ta motka na okruhu na "prdel" nedostává.I při běžném provozu,se může honit do maxima.A na "letišti" při "blbnutí"dostane zabrat víc.
2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát bacha u prvních R1?
Ale to by motka nesměla jezdit vůbec,je rozdíl volné a závodní ježdění ,to ano.A kdo jezdí na okruh/hobby/,tak se většinou o moto stará - olej,řetěz,brzdy,ložiska,plasty.A zase ta motka na okruhu na "prdel" nedostává.I při běžném provozu,se může honit do maxima.A na "letišti" při "blbnutí"dostane zabrat víc. [/quote]
asi sem to nenapsal dostatečně ironicky ;)
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát bacha u prvních R1?
Hlavně si dej bacha na ty kapoty, rám, podsedlák, vidlice, ložiska i v krku řízení apod. věci.
Hodně štěstí ať dobře pořídíš a ježdění po okruhu na volných se neboj ;) :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát bacha u prvních R1?
aikon:Mám 01,koupil jsem jí letos.Měla 39tis.km zavezl jsem ji do servisu.Ventily byly jen přeměřeny,rozvoďák byl ve 2/3 tak jsem ho nechal vyměnit,seřídili se podtlaky cena 2300kč,+nový svíce(preventivně)1200kč+oil s filtrem(gps+champion)1500kč.Gumy jsem sehnal slicky obě za 2300kč s přezutím zdarma.Vzorek 4,5mm zadní vydržela cca4tis.km.přední ještě mám.Jen jezdím a za 1000km dolivam 2-3dcl oleje.Jinak šlape jak hodinky je to Yama.A naco si máš dát pozor?Na majitele.Když uvidíš hovado utíkej pryč!!!!!!