máte někdo zkušenosti s oběma moto,přestoupil někdo z 650 na 1000 nebo opačně?
Můžete někdo z vlastní zkušenosti posoudit?
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Stačí to prostě prolítnout a je to fakt skoro všude. To by to ale musel nejdřív někdo prolítnout.
Každopádně díky, že si také přispěl velmi věcně do diskuze.
Jen jsem mu doporučil prvotní čtení, nic víc.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Nebo tam napiš Kokinovi, ten by s tím měl mít zkušenost. Kdyby jsi něco chtěl vědět o 650, napiš.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Ten odkaz je asi funkční jen pro přihlášené, bylo to na: http://www.vstromklub.cz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
petrumr píše: no, to jo, já vybírám asi versysa a stálo to vedle v řadě, osobně pro moje použití kolem komína bych volil 650, kdyby to byl v-strom.Ty motory jsou stejný, jenom objem je zvětšený?
Ty motorky jsou v mnoha ohledech jiný. Litr je delší, širší a vyšší. Má vyšší sedlo, cca o 14 kg vyšší hmotnost. Výrazně výkonější, motor není tak nudný jako u 650 (přečti si mou recenzi na 650 u mě v profilu), je víc agresivní a méně uhlazený. Litr má lepší tlumiče, jak vzadu tak vpředu. Má na šestém kvaltu rychloběžku. Hydraulickou spojku namísto mechanické (mechanická na 650 je ovšem ok). A je tam asi dalších X rozdílů.
Litr je všeobecně lepší. Jeho mínusem je vyšší spotřeba (ale za tu ti dává mnohem víc zábavy), malinko vyšší hmotnost a lehce větší náročnost údržby.
Pokud jít do litrového V-stroma, tak určitě jít do modelu s odděleným plexi od kapotáže.
Naposledy editováno 23.12.2012 08:54:38
Jinak asi jak píše seikos. Jen bych řekl, že ten motor u 650 není tak nudný. Ve své kategorii například oproti Transalpu je mnohem lepší, nechá se pěkně točit. Ani naložený ve dvou nemá problém - ale pořád to je jen 650 a musíš na to myslet. Chápu, že když na 650 V-Stroma sedneš ze MG Stelvia, tak ten dojem je takový jak píšeš. Ze silnějšího a lepšího na slabší a horší je vždy problém.
Oddělené plexi (stavitelné) je u obou modelů fajn (u litra až u novějších modelů), ale stejně originál nestojí za nic, protože dělá velké turbulence. Většinou se tedy plexi mění, nejvíce chválen je MRA s deflektorem.
Co se týká váhy, tak papírově rozdíl není až tak velký, ale pocitově ano. Trochu vyšší váha a těžiště u litra je znát, 650 je v tomto mnohem lepší. Stejně tak jako je obrovský rozdíl u 650 V-Stroma a Varadera.
Naposledy editováno 23.12.2012 09:48:11
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Btw k te spotrebe - na Stromu jsem jezdil za 6l, na VTR jezdim za 7l (tipuju, ze je to tim ze ve vyssich rychlostech musela 650 tocit vyssi nez optimalni otacky a papla si, pri pomalejsim tempu samozrejme bude Strom zrat mene).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
seikos píše: Ty motorky jsou v mnoha ohledech jiný. Litr je delší, širší a vyšší. Má vyšší sedlo, cca o 14 kg vyšší hmotnost. Výrazně výkonější, motor není tak nudný jako u 650 (přečti si mou recenzi na 650 u mě v profilu), je víc agresivní a méně uhlazený. Litr má lepší tlumiče, jak vzadu tak vpředu. Má na šestém kvaltu rychloběžku. Hydraulickou spojku namísto mechanické (mechanická na 650 je ovšem ok). A je tam asi dalších X rozdílů.
Litr je všeobecně lepší. Jeho mínusem je vyšší spotřeba (ale za tu ti dává mnohem víc zábavy), malinko vyšší hmotnost a lehce větší náročnost údržby.
Pokud jít do litrového V-stroma, tak určitě jít do modelu s odděleným plexi od kapotáže.
Rychlobezku?
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Na DL650 ti bude časem výkon chybět - s tim musíš počítat, hlavně bych doporučil volit podle dalších motorek (kámošů) se kterejma budeš jezdit. Jestli maji litry nebo sportovní 6tikila tak se budeš se stromem trápit. Pořád točit do plnejch, a krom zatáček nebudeš stíhat.
Samozřejmě jsou lidi jako já, který jezději (více - méně) dle předepsaných rychlostních limitů a na předjetí aut i když se jede ve dvou naložený báglama pak 650 v pohodě stačí, a oceňují právě spotřebu a bezporuchovost stejně tak kultivovaný chod motoru kde vše jde jak po másle...
Pak taky když chceš sjet z asfaltu tak je každé kilo na víc znát a tam hlavně ani litrový motor neuplatníš...
Pokud jde o OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ - tak ten kdo to píše má pravdu. Svezl jsem se na litrovi a musim říct, že je to dělo. Jen kdyby se to tak celé neklepalo od vibrací, a nemělo to tak profláklé problémy se spojkou a uloženim kyvné vidlice (k čemu pak je výkon, když maximálka je stejná s 650 (protože se pak litr rozvlní)).
Jinak se Seikosem nelze uplně souhlasit. Jednoznačně 650 je dotaženější motorka a celkově ve všech srovnáních s litrem vítězí. To s tlumičema taky neni uplně pravda - obě dvě jsou to rozpočtovky a naložené jsou obě pěkný břichoplazi co drhnou i na retardérech u tesca. Takže když budeš chtět sjet z asfaltu, bude to chtět nějakou úpravu podvozku (nebo výměnu stroje)...
P.S.: AlpenMasters 650 vyhrála 2x. Kolikrát litr nebo stelvio?
Samozřejmě jsou lidi jako já, který jezději (více - méně) dle předepsaných rychlostních limitů a na předjetí aut i když se jede ve dvou naložený báglama pak 650 v pohodě stačí, a oceňují právě spotřebu a bezporuchovost stejně tak kultivovaný chod motoru kde vše jde jak po másle...
Pak taky když chceš sjet z asfaltu tak je každé kilo na víc znát a tam hlavně ani litrový motor neuplatníš...
Mám totožný pohled na věc,samozřejmě že jsem četl i jiné recenze nejen tu od Seikose myslím si že šestpade asi nebude tak nudná a neoblíbená.Jak jsem již psal,litra jsem kdysi měl,asi nejvíc co mě vadilo bylo při pomalých přesunech poskakováni a cukání při otáčkách do cca 3000ot/min,velký skok mezi 1 a 2kou a ani spořeba nebyla zrovna nejmenší i když je fakt,že motor byl neskutečnej tahoun.Co se týče posedu,ten byl příjemný a ovládání taky.
Zajímalo by mě jak jsou na šestpade odstupňované kvalty,jestli tam nejsou taky velké skoky mezi rychlostmi,jak se motor chová při pomalé jízdě.
SirIndy píše: Rychlobezku?
prostě je 6ka dlouhá jako kráva a mezi 5-6kou je skok jako kráva...v reálu prostě jedeš na 1-5 a 6ku dáš buď při loudačce a nebo když jedeš dost rychle...od boku cca 120 na 4 tisíce otáček ale prst do drátů bych za to nedal
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650 jakou?
Jako nic proti, jestli ti to takhle funguje, ale přijde mi to celkem jako uvažování "nezralého" jedince. Jinak řečeno - když jsou třeba kámoši 4%ní, tak mám taky šukat kluky i přes to, že jsem na holky? o_O
A než začneš, tak tohle píše to někdo, kdo má zkušenosti s ježděním ve skupině tak různorodé, jak jen může být - od 250 po 1000ccm naháče, čopry, cruisery, endura, cesťáky a vždy jsme všude dojeli spolu - není to o objemech, ale o lidech.
fockewulf píše: Meli> už jsem to četl několikrát a celkem mě irituje to tvoje neustálé doporučování vybrat motorku podle toho na čem jezdí kámoši....
Jako nic proti, jestli ti to takhle funguje, ale přijde mi to celkem jako uvažování "nezralého" jedince. Jinak řečeno - když jsou třeba kámoši 4%ní, tak mám taky šukat kluky i přes to, že jsem na holky? o_O
A než začneš, tak tohle píše to někdo, kdo má zkušenosti s ježděním ve skupině tak různorodé, jak jen může být - od 250 po 1000ccm naháče, čopry, cruisery, endura, cesťáky a vždy jsme všude dojeli spolu - není to o objemech, ale o lidech.
dovolím si lehce nesouhlasit-já taky stojím za heslem-společně jsme vyjeli,společně se vrátíme....,ale když se budu chtít jet projet-tak nepojedu s klukama co mají haryky a stejně tak si nekoupím SS,když mí kámoši jedou cesku kolem republiky na fichtlech a já chci jet s nima...
no a stejné je to i s tím stromem-jestli jezdí s klukama,co mají R5,šestkového bandita a pod.,tak si s nima lépe sjede na té šestce,ale jestli s ním lítají litrové fazery,tak tu šestku bude neustále držet pod krkem..
základ celého matorkaření je krásný pocit z jízdy,pohoda,dobrá nálada a všichni na společné vlně...a nejde prostě házet všechny motorky do jednoho pytle...
Na mnoha motorkářích kolem sebe pak pozoruju to samé - kdo nevyměnil moto aby zapadl do bandy tak vyměnil bandu se kterou jezdí... Existujou vyjímky a věřím že víc než 4 %.
Nic méně za iritování se omlouvám (ale asi bude setrvávat tak jako můj názor) i když netušim komu - profil máš neveřejnej... No je vidět že zima je v plném proudu a sezóna v nedohlednu...
Naposledy editováno 01.01.2013 19:39:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |