paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sportovní vzduchový filtr na horneta
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo neví o sportovním filtru na horneta S-kového r.v.2000. Našel jsem na internetu od firmy KN cca od 1300 Kč, ale radši se ptám,jestli nejde sehnat i třeba náhražku KNka za lepší peníze, dík za odpovědi :)

1 reakcí na tento příspěvek Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 21:55 | Nahoru | #1
Co Dynojet, taky bude?

Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:01 | Nahoru | #2
Já mám BMC. Cenově vyjde skoro stejně jako KN. Na Dynojet se nechystám.

Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:04 | Nahoru | #3
Mě slo právě jestli jde sehnat něco levnějšího než KN, kdyby ne, tak si koupím to KN, nic jiného mi nezbyde :)

(reakce na) Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:05 | Nahoru | #4
Na dynojet se nechystám, jen sháním filtr, není zas tak moc peněz po ruce :))

Sportovní vzduchový filtr na horneta

Skvělá odpověď, děkuji! 6.12.2012 v 22:07 | Nahoru | #5
Tak zkus pohledat eště BMC nebo Pipercross. Ale potom to slaď, može ti to rozhodit směs!

Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:12 | Nahoru | #6
No jak tak vidím na tom internetu, tak je to vše skoro ve stejné cenové relaci, asi to jistí to KN :) ale dík za rady

Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:21 | Nahoru | #7
Pokud sháníš KN filtr a neuvažuješ o dynojet sadě tak raději neuvažuj ani o tom KN filtru, jen skurvíš směs a bude to jen horší.

2 reakcí na tento příspěvek Sportovní vzduchový filtr na horneta

6.12.2012 v 22:22 | Nahoru | #8
Borečku, nemá smysl kupovat sportovní filtr, když neodladíš celek = laďák + Dynojet. Při nejlepším vyhodíš jen zbytečně prachy, při nehorším budeš mít menší výkon a vyšší spotřebu.

(reakce na) Sportovní vzduchový filtr na horneta

7.12.2012 v 01:47 | Nahoru | #9

Fidži.FZS píše: Borečku, nemá smysl kupovat sportovní filtr, když neodladíš celek = laďák + Dynojet. Při nejlepším vyhodíš jen zbytečně prachy, při nehorším budeš mít menší výkon a vyšší spotřebu.



souhlas , musi to vse spolu hrat, kdyz tam flaknes jen K&N tak tim nic neziskas, spis to rozhodis. kup jeste ladak jak ho nemas a dynojet kit, stage takovej aby odpovidal tvym upravam.

Sportovní vzduchový filtr na horneta

7.12.2012 v 08:48 | Nahoru | #10
tak tak, K&N, Trysky s jehlama,otevřená koncovka,v nejhorším případě se ti to tak ochudí,že ventily dostanou zabrat,samozřejmě se ti bude motor více hřát,a začne ti to střílet.je to tím že tyto filtry jsou daleko vic propustnější,tím pádem rozhodíš správnej poměr vzduchu a benzínu.v tvém případě bych rozhodil karbce,mrknul jaké jsou tam trysky,následně bych koupil větší cca60kč ks. A zvýšil jehlu o 1zářez,pochopitelně tento úkon bych udělal na všech 4frkáčich.a dle potřeby doladil na vzdušníkách.udělat podtlaky a hotovo.pak bych mrknul na svíčky,cca po 30km jak se pálí směs,jestli jsou svíce bílé nebo cihlové.to je za mě.je to pouze můj názor.

(reakce na) Sportovní vzduchový filtr na horneta

7.12.2012 v 09:45 | Nahoru | #11

Fidži.FZS píše: Borečku, nemá smysl kupovat sportovní filtr, když neodladíš celek = laďák + Dynojet. Při nejlepším vyhodíš jen zbytečně prachy, při nehorším budeš mít menší výkon a vyšší spotřebu.



můžou stačit jen jiný trysky a pohrát si s výškou jehel. Výhoda/nevýhoda dynojet sady je v tom, že koupíš těch trysek najednou víc.

Sportovní vzduchový filtr na horneta

7.12.2012 v 11:47 | Nahoru | #12
hlavne v dynojetu mas ty velikosti trysek co potrebujes. Nekdo muze laborovat a zkouset to tryskovat sam ,ale buhvi na kolik to vyjde kdyz teda jedna stoji 60kc , tak to mas 240 kc za pokus , kterej nevis jestli bude fakcit dobre.. Kdyby to byl jen jeden karbec,ale delat rovnou 4 no nevim.

Sportovní vzduchový filtr na horneta

9.12.2012 v 15:49 | Nahoru | #13
Hornet bez Dynojetu s KN nejede. Resp. mě jel do 8tis RPM a konečná, začal tarotovat a víc nevytočil Osobně bych se na to vyfláknul, jedinej rozdíl je spodní pásmo, kde odladěním dynojetem odstraníš propad výkonu (kolem 4,5tis rpm) a získáš lepší odezvu plynu. Od 6tis otáček už není rozdíl v ničem. Spotřeba je +/-stejná 6-8 litrů svižně.

Sportovní vzduchový filtr na horneta

11.12.2012 v 12:46 | Nahoru | #14
Vidím to, že tam hodím nový origoš vzduchový výfuk, koncovku výfuku jsem právě udělal s kámošem novou ( vykuchaný origoš výfuk - přidaný drátěný plech + vata do výfuku), po nastartování to trochu jde hůř za plynem, je tam jakoby menší odezva, kámoš mi radil ať ještě vyměním svíčky, tak to asi udělám a uvidím, třeba to už bude lepší. Mimo jiné zvuk motorky je mnohem lepší,ale pořád jde slyšet ten motor, proto jsem chtěl tam dát např. KN filtr, že by se ten zvuk zlepšil, ale jak od vás čtu, tak bych si akorá rozhodil směs a to v plánu nemám :)Každopádně díky za cenné rady!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Maska Hornet S Honda CB 600S Hornet, Honda CBF 600S Dino78 3 22.4.2025 v 18:14 pepe100
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7
Honda cb600s Hornet problém se star... Honda CB 600S Hornet dukon21 12 5.9.2024 v 10:21 ..Roko..
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet milenka 12 16.8.2023 v 08:48 gugo

TOPlist