Téma: Honda cb600s Hornet problém se startováním
2.9.2024 v 21:35
Ahoj, mám problém s Hornetem. Je oficiálně stahnutý na 35 kw. Někdy nechce nastartovat, je jedno jestli je motor studený nebo teplý. Startér točí a motor se nerozebehne. Nechám zapnutý klíček , strčím ji a chytne ihned. Pak startuje zase normálně. Nenapadá někoho co by to mohlo být? Předem děkuji za pomoc.

Honda cb600s Hornet problém se startováním

2.9.2024 v 22:36 | Nahoru | #1
Karburátor nebo vstřikování?
Úplně první, co udělej, jsou nové svíčky. Devět z deseti doporučí Denso, pouze jeden NGK.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb600s Hornet problém se startováním

2.9.2024 v 22:40 | Nahoru | #2
svíčky byly měněné před sezonou. ngk, je to 2002 takže karburátor.

Naposledy editováno 02.09.2024 22:41:16

(reakce na) Honda cb600s Hornet problém se startováním

2.9.2024 v 22:54 | Nahoru | #3
dukon21> Takže jsi dal NGK a od té doby to dělá ... Tak zkus Brisk .
Starší téma o tom, že máš nízkou hladinu benzínu , protože ti neotvírá palivový kohout.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 13:07 | Nahoru | #4
Hele kamaráde denso nedenso,ba dokonce brisk..dej co předepisuje výrobce což jest ngk cr9eh-9 a to tam nejspíš máš a nebo se hecni a běž do iridia..taky ničemu neublížíš..jinak je docela možné,že problém tkví v karburaci..zkus jej vytahnout a vyčistit,doladit pak směsi dle manualu

Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 13:44 | Nahoru | #5
Jestli jsi ty NGK jednou ulil, tak máš utrum. Už nikdy nebudou pálit tak jak mají, takže taky doporučuji zkusit dát nové svíce. Klidně ty NGK NGK CR9EH-9, ale bacha na opětovné ulití.

(reakce na) Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 13:59 | Nahoru | #6
ujec76> Ujec, jaký vliv má iridium / neiridium na vlastnosti keramického izolátoru a startovatelnost??

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 14:17 | Nahoru | #7
Měl jsem možnost na ZRX 11 porovnat jak standart tak iridium..hovořím pouze z vlastní zkušenosti Krautkopfe..a ty máš nějaký postřeh nebo radu?

(reakce na) Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 15:10 | Nahoru | #8
ujec76> Moje rada je zbytečně neutrácet, ujec. To iridium se používá pro zmenšení opalu elektrod a prodloužení života svíček, které trpí na ten opal. U motorkových NGK s 10mm závitem je to zbytečné utrácení, když ty svíčky stejně zahynou na probitý izolátor.

Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 18:07 | Nahoru | #9
Chudá směs, zkus start se syticem

Honda cb600s Hornet problém se startováním

3.9.2024 v 20:12 | Nahoru | #10
ahoj, abych potvrdil problém v kohoutku na membráně, tak zkusím startovat na rezervu. jestli jsem to správně pochopil, tak rezerva není závislá na podtlaku a tudíž i na membráně. pokud bude chytat ok, tak prepnu po startu na normál. když to bude fungovat, tak provedu repasi kohoutku. svíce ulité nejsou a nebyly, při roztáčení chytá okamžitě. Při ulitých svíčkách ( loni odešla baterka a při startu se to ulilo) to nikdy poradne nechytlo a pak následovala výměna svíček, baterky atd. a moto bylo ok . věřím, že závada bude v kohoutku.

Honda cb600s Hornet problém se startováním

4.9.2024 v 08:57 | Nahoru | #11
S NGK svíčkami jsem se trápil. Denso je pro ten karburátorový motor lepší. Pokud ti to na roztlačení chytne na drc, tak bych asi v palivové soustavě problém nehledal. Kohoutek si vyzkoušíš bez demontáže tak, že si vyvedeš hadičku podtlaku a hubou nasaješ- neboj, benzín ti do úst nevlítne.

Honda cb600s Hornet problém se startováním

5.9.2024 v 10:21 | Nahoru | #12
Já NGK na Hornetu ulil, ale projevovaly se jen při jízdě v zatížení. Start, no problém, omezovač na neutrál no problém, při jízdě to začalo v 5k rpm škubat a nešlo to prakticky přes 8k rpm vytočit. Od té doby, jsem do žádné motorky, nedal nic jiného než Denso a už jsem svíčky nikdy neulil.

Potřebuješ kohout v pozici PRI , tam obejdeš membránu, u měho Horneta 2004 už PRI nebylo (jen ON - OFF - RES), ale starší to tuším ještě mají.
Každopádně to mi tam blblo vždy, mohl jsem nechat RES celou dobou, ale těsně před bliknutím rezervy to přestalo jet na chvíli, pak se to chytlo a už do vyjetí do sucha to normálně jelo. Vím, že na to kdysi tady bylo téma a prostě to tak dělalo a čert ví proč.

E: Ty NGK byly France tehdy, nechtěl jsem už nikdy riskovat, co dojde, měnil jsem za prvovýrobu což byly NGK Japan a s těmi jsem tento problém nikdy neměl.

Naposledy editováno 05.09.2024 10:29:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet milenka 12 16.8.2023 v 08:48 gugo
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet DanečekPáreček 0 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček
Teče voda z motoru Honda CB 600S Hornet Kertézs 4 12.11.2022 v 14:38 Kertézs
Tlumič řízení honda hornet 600 2011 Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet Vosalis 13 2.2.2022 v 10:54 mariano


TOPlist