nastvany z prazske autodopravy a MHD jsem se stal majitelem Vlnky:)
Na Innove jsem se svezl par kilometru, kdyz jsem odchytil nejake kluky v bubenci pred motokramem, dal jsem jim mobil a klice od bytu a mohl jsem se projet:)) Prijeli z Decina, takze moc srovnavat nemuzu, nicmene je to to stejny. Chlapi dekuju, kdyztak se ozvete ;) Rozdily v desetinkach vykonu bych neresil.
Vidim to tak ze Innova 125 byl chvilkovy ulet a 110 je navrat zpet k osvedcenemu motoru s pridanou strikackou.
Hondu Wave 110 s karburatorem jsem si pujcoval ve Vietnamu, jezdili jsme na ni nalozeni ve dvou a ujeli jsme asi 5x700-1000km mezi vlakovými přesuny ze Saigonu do Ha Noie:) Je to super spolehlivej stroj, proto jsem neresil jestli Innova nebo Wave, po navratu SE Asie jsem chtel proste Wave, nebyl tady byla Innova a draha jako cert. Pujcoval jsem si i nejake cinske srace, kterym "zoxidovaly" UV zarenim plasty na tachometrech a svetla atd... Tlumice a podvozek mely mnohem horsi nez Wave. Byly to nejake DAELIM a podobne jine nazvy... Obcas se objevim nejaky cinan s Hondackym motorem a ten kdyz nic jinyho tak aspon klidne a spolehlive jel.
Ted jsem objevil uplne nahodou Vlnku, tak jsem jel pro ni a hned ji koupil. Muzu doporucit, tichy kod, klidek, vykon naprosto postacuje. Slabinou jsou kostky a cicistouns, ale to bude asi utrpeni na vsem, co neni enduro. A ja trpim jako pes, protoze jsem pred par mesici prodal GS 1150, na kterym jsem diry hledal :)))
Wave ma ted 150km a ja jsem nadmiru spokojeny, jedine co bych tomu vytknul jsou nizko zrcatka a clovek pokud ma integralu musi hodne zklanet hlavu. Nicmene da se to cekat u motorecky pro asiaty, ale zrcatka neni problem zvednout treba pomoci drzaku na plexi nebo nejakou tycovinou:)
Mam k vam vsem otazku, najdete nekdo nejaky servisni manual, nebo aspon rozpadove schema Wave, nebo alespon Innovy?
Dalsi dotaz, chtel bych si dat dopredu kosik a na stred mezi kolena nosic, vite nekdo o necem?
Resil nekdo na wave nebo na Innove nosic na kufr nejakou levnejsi variantou, nez je givi, kappa atd?
Diky za odpovedi a rady:)
Kolik to baští tobě?
1 reakcí na tento příspěvek Honda Wave 110i, doplňky, zkušenosti, tipy
Dzawar: Clovece, tak pokud na to mas papiry, tak to asi nemusis resit, ja to resil kvuli tomu, aby na tom mohla jet i druzka, ale stejne na to nesedne, protoze nas ve Vietnamu pekne vymlela a myslim, ze se ji to s tim bude spojovat:) Jinak podle specifikace automaticke prevodovky, tak jak to vyklada zakon a podle posledniho kupce by tam melo byt AUT. Zkratka neovladas spojku rukou ani nohou, je to AUT. Je pravda, ze tady je to trochu sporne, protoze tu spojku vlastne ovladas nohou pri razeni:) Ale MAN spojku to nema, takze je to AUT :))
Asi máš v tp aut "příjemným" omylem, otázka co na to policie. V zákoně sice píšou o bezpáčku jako o automatu, ale to je jen v odstavci u výcvikových vozidel autoškoly, pro běžná soukromá vozidla to dle mě neplatí. Zkrátka rozhoduje homologace (ani yuki snake, kymco k-pipe nemají v tp aut)
"Vozidlem vybaveným automatickou převodovkou se rozumí vozidlo, ve kterém není pedál spojky, popřípadě u vozidel, k jejichž řízení opravňuje řidičské oprávnění pro skupinu A1, A2 nebo A, ruční páka spojky."
někdo napsal prostě blbě a tento zákon platí, takže je to AUT.
Navíc to mám v TP spolu s několika dalšími majiteli, takže policajt může povídat co chce a já se s ním klidně budu soudit. Teda spíš neklidně, protože mě to nebaví, ale s jistotou, že to vyhraju. Potvrzeno segrou - řeší přestupky na odboru dopravy magistrátu, potvrzeno švagrem je soudce.
Zákon lze nějak obcházet, ale co je psáno to je dáno a tento výklad zní jasně. A1 A2 není páčka, je to automat:)
Dzawar: myslím, že cesta k zápisu AUT je jednoduchá... zajit na magistrat, upozornit na chybu, tam te asi poslou na technickou, nebo budou nejak kontaktovat Hondu CR, nebo je budes muset kontaktovat ty. nebo zajit k prodejci a pozadat ho o upravu na zaklade vykladu zakona a na zaklade toho, ze treba Honda Jarov vydava technicaky s AUT... a vydal tento technicak naposledy ted na zacatku brezna. Myslim, ze tento zakon nikdo upravovat nebude dobudoucna a i kdyby... tak budes mit vozidlo koupeno a zaregistrovano v dobe, kdy platil tento zakon, takze ti aut zustane:)
Myslim, ze schvaleno bude jen jedno... a chyba bude pri tisku TP...
Mimochodem... v některych autech s AUTomatickou prevodovkou lze taky radit pri zmene modu a v TP je stale AUT... :)
Naposledy editováno 11.03.2013 12:36:44
Kufr Kappa K35N 35litr. .. cekal jsem ze bude moc velky, ale vypada na Vlně v pohode. I uchycení se zdá být fajn. S kappou mám zkušenosti z Yamaha TDM 850 a nebyl problem, tak snad to tak zustane.
Zbyva jen trochu rozvrtat horni viko a doplnit tam uchyty na gumy, bud to udelam ocky s metrickym zavitem, nebo koupim nejake koupelnove nerezove drzaky na rucniky, nebo zinky, uvidime. Zespod bych tam chtel na matky, ktere budou drzet ten ty koupelnové uchyty nebo ocka pripevnit nejakou sitku, treba na noviny, nebo na nejake papiry nebo aspon udelat nejaky drzak na zamek, aby v kufru, kdyz je prázdný nehkal a navíc po otevrení byl vzdy nahore.
Plexi Kappa , namontováno včetně využití zvýšení zrcátek. Původní montážní sada s tím nepočítá. Jen jsem musel sehnat 2 matice se stoupáním závitu 1.25 ... uff:)ale zdá se, že budu konečně vidět dozadu i s integrální přílbou:) Jinak se mi uchycením plexi podařilo získat místo kam uchytit nějaký držák na telefon (kvuli navigaci- přece jen jsem v praze naplavenina, tak se bude mozna nekdy hodit) z ebaye, který zatím přesně nevím jak vypadá, takže info poskytnu az dorazi a az ho namontuji:)
Vyzkousel jsem jizdu s plexikem a je to parada, nefuci na me, jen na helmu na te je stitek, takze v pohode, ale rozhodne tam nejsou zadne turbulence pri vyssich rychlostech. Kdyz jsem jezdil kolem 5° na podzim tak mi docela tahlo na krk a hrudnik i pres motobundu s podsivkou s mikinou a termopradlem. pet stupnu uz je docela vlezlych po par kilometrech... tak uvidime ted!
Zásuvka 12V na revma plast (na fichtlu to je spis revmaplech) na opacnou stranu od zapalovaci skrinky jsem nainstaloval krytou zásuvku a kabely propojil s baterkou přes pojistku. Vedeni kabelaze je celkem na pohodu, cekal jsem ze s tim budu mit problemy, ale uplne v pohode. jsem jen zvedav, kolikrat to nabijeni pouziju, Minimalne to lze pouzit na udrzeni baterky pres zimu
Vyhrivani rukojeti nekde z hongkongu jsem objednal samolepici odporove podlozky, ktere se daji na stavajici rukojeti a pak se na ne nasadi smrstovaci buzirka a zatavi se:) Vzhledem k tomu, ze podlozky maji celkem 10Wattu, tak abych nemusel resit spinaci rele od zapalovani, proti vybiti baterky, napojil jsem to parkovaci svetla:) Nekdo tady jiz zminoval, ze svetlo je napajeno magnetem, takze nema s baterkou nic spolecneho. Zkratka, nastartuji rozsviti se svetlo zapnu a topím, vypnu zapalovani zhasne se svetlo a napajeni vyhrivani muze zustat zapnuto. Take nemusim resit ubytek po zapnuti spinaci skrinky, pred nastartovanim:) Nevim, jestli jsem to udelal nejstastneji, protoze ubytek svitivosti je lehce zrejmy hlavne v nizsich otackach, ovsem pri bezne jizde to nejde poznat. rukojeti hreji jako blazen, takze na ranni cestovani do prace se skoro tesim a jeste vic na cestovani z prace
Vypínač jsem dal vedle ovládání blinkrů
alarm ale to si necham pro sebe, přece né? :D
Možná sem hodím i nějakou fotku.., ale to neslibuji:)
Naposledy editováno 11.03.2013 14:39:35
A když už citaci zákona tak i první větu:
Absolvoval-li žadatel o řidičské oprávnění výcvik a zkoušku z praktické jízdy4) s motorovým vozidlem vybaveným automatickou převodovkou, obecní úřad obce s rozšířenou působností omezí řidičské oprávnění pro příslušnou skupinu pouze na vozidla s tímto druhem převodovky...
Jinak jsem se na to ptal i na skoleni ridicu. Dostal jsem okamzitou odpoved AUTomat...
Takze i ti co jsou praxi trochu bliz nez urednici jsou presvedceni
Tvuj nazor akceptuji, protoze je logicky, logicky neni napsany jen zakon:)
Takze tema AUT a MAN bych zhodnotil: HOWG :)
Naposledy editováno 13.03.2013 07:36:33
já jsem dnes prodal svého Leoše 250 2002 a jednoznačně jdu taky do Wave..
Taky velmi dobře znám tento stroj z pobytů v Asii, kde téměř nic jiného nejezdí.
Jsou to kvalitní mašiny a já jsem s ní nikdy neměl problém. Jen by mě zajímalo, od kdy se tady prodávají a jestli je možné sehnat už nějakou jetou?
Do města naprosto ideální, jezdí za skoro nic .. A myslím, že to nikdo krást taky nebude.
Kdyby jste někdo o nějaké věděl, prosím dejte mi vědět.
P.S. Mám řidičák na všechny,tak neřeším MAN/AUT
Díky a hodně spokojených km s Wave
gratuluji a věřím tomu, že budeš spokojen.
Chtěl bych Tě jen poprosit, jestli bys mohl zkusit se zvednutým zadním kolem průvěs řetězu. Většina z nás má problém s vystředěním rozety a díky tomu, řetěz plandá a samozřejmě to bude způsobovat jeho špatné napínání i dřívější opotřebení.
Řešil jsem toto u pionýru, ale tento stroj je přece jen o 50 let novější, tak by tím trpět nemusel!
Naposledy editováno 02.04.2013 21:00:39
stal jsem se taky majitelem jedné červené Wave :)
Je to naprosto luxusní, až na to odpružení..připadá mi moc měkké, ale nerovnosti pokrývá dobře. Ale ty čínské gumy..od stejné firmy je mám na skutru..na suchu dobrý, ale na mokru je to na zabití. První jízda na Wave byla po dešti a klouzalo to jedna radost. Už mám objednané Micheliny a budu měnit.
Uvažovali jste někdo nebo zpraktikovali výměnu zadních tlumičů? Možná by si to zasloužily..
Jinak 100% spokojenost..
co se tyka gum na mokru, tak vzhledem k tomu, ze se mokra bojim na cekmkoli mimo auto, tak jsem problem nepostrehl. Jezdim do zatacek za mokra jako pantata na kole do hospody.
nad zadnimi tlumici jsem taky meditoval, vypada to, ze dokud se opravdu nenastvu, tak sam nic nevymyslim, a na skutrforu o tom zatim taky nikdo nepsal, takze je to na Tobe . Urcite by vymenily zaslouzit, ty pruziny jsou mekke jako blazen. Tlumice, tezko rict:) Kdybys na neco prisel, tak ocenim jakoukoli informaci ;)
1 reakcí na tento příspěvek Honda Wave 110i, doplňky, zkušenosti, tipy
Mam 11kW scooter ktory to zvladal, tocil 8000ot/min a zozral cca 3.9l (po vyladeni karburatora - zmesy by to mozno slo dole...). Inak tych 11kW da tusim az pri 9500ot/min...
(Siel som maraton Praha-Brno po D1 za kamionom s obmedzovacom na 90km/hod... ziadny problem.. az na nepohodlne sedlo
Vlnka ma sice "polovicny" vykon... ale prevodovka a retaz je predsa len nieco ine... Kolko to toci pri 90km/hod na stvorke? A zvladla by tu 90tku?
Dakujem za odpoved.
Pokud pojedeš za kamiónem tak 90km/h je v pohodě .
Pokud se ti ale kamion utrhne a bude protivítr takmožná těch 90nedáš do kopce. Jel jsem o výkendu s ženou z Brna do Vel. Meziříčí a až na jeden kopec nebyl problém udržovat 80ku :)i v protivětru do mírného kopce v 36C ve stínu. Ale motorka má ráda teplo .
Ale po dálnici bych moc nejezdil. Od Humpolce jsou okrsky vedle dálnice paráda. Tak proč se klepat po dálnici.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Wave 110i, doplňky, zkušenosti, tipy
Kolik meris? Ja mel stejny problem se zrcatky, zvlast pak kdyz jsem mel zavrenou helmu, tak jsem k zrcatku musel sklanet hlavu:) Vyresilo mi to doukoupeni plexi od Kappy a s podlozkami a plisky se mi zrcatka posunuly vice dopredu a taky jsem to vyresil tak, aby se mi zvedly asi o 4 cm. Prakticky by sly nastavit jeste vice do stran, jenze to bych pak hure najizdel dvermi do sklepa:) Takze pokud zvazujes koupeni plexi... zvlast na podzimni a jarni obdobi je to fakt prakticky, tak to mozna neres.
k posezu: naucil jsem se sedet spise vepredu, abych si mohl schovat kolena za kapotaz
zavity: kontramatka je leva, jako blbce jsem to zkousel nahrivat a ja nevim co... na tom jsem se taky docela dobehl a ten spodni nastavec uz je pravej
A prosim Te co to mas za syna, ze ti kupuje takovy pionyry teda spis stadiony?:)Nedela si z tebe trochu srandu?:)
EDIT: Vsiml jsem si veku, tak se omlouvam za vrely ton a vykani, ale tady na foru je to zvykem:)
Naposledy editováno 02.08.2013 09:03:06
Dzavar> Dik za typ... niekedy si tu trasu skusim... (i ked.. je otazne kde je vyssia bezpecnost... ak ti da stroj max 90-100km/hod)
Jak poznas, ze je motor podchlazeny? Uz jsem o tom od nekoho slysel, ale porad nevim jak se to pozna.
S tim kamionem... mam zkusenost jak rikas ty... bezpecna vzdalenost to urcite neni a v bezpecne vzdalenosti je to pekelne masaz, protoze se tam vzduch vraci a srovnava se podtlak, takze to s clovekem a s motorkou pekne mlati, takze uplne postradam duvod jet za pixlou :)
Jednoznacne vyssi bezpecnost je na okrskach, nebo v garazi :)
1 reakcí na tento příspěvek Honda Wave 110i, doplňky, zkušenosti, tipy
Innova: http://osc.faddybik...e/index.php?cPath=90
Zajemci:
Vali - stredovy nosic
Wave: http://osc.faddybik.../index.php?cPath=127
Zajemci: chipNF - stredovy nosic
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pomoc s výběrem skůtru 125ccm Kymco Super8 125, Honda Vision 110, Suzuki Address 1... | Peet1 | 14 | 12.7.2017 v 00:00 nmax |
Výběr úsporného scooteru nebo motoc... [1, 2] Honda SH 125, Honda SH 150, Honda PCX 125, Honda PCX... | Kamenolom | 43 | 21.8.2014 v 13:25 Dovi |