1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR Fireblade vybrus valcov
Na nevyhovující vložky válců u Blada 05 jsi přišel jak?
Ty je máš změřeny dle dílenského manuálu, že chceš dělat výbrus?
Vždyť jsem Ti napsal v minulým vlákně:Pokud máš problém se spotřebou mot. oleje(tuším jsi psal 1,2l/1000km), tak se podívej jestli nemáš zapečený pístní kroužky!
Nevymýšlej kraviny s výbrusem válců..
No a jestli novější Blady mají standartní spotřebu oleje na tisíc km, tak se na nějakou GO motoru vykašli.
Je tedy smutné, že novější modely motocyklů obecně mají nějakou spotřebu mot. oleje
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000RR Fireblade vybrus valcov
Jen tak pro zajímavost, kolik si řekli za repas vložek válců v Budapešti?
Sice jsi od mého bydliště poněkud daleko abych Ti moch více pomoci, ale tu máš aspoň odkaz http://www.pavlicek...xt=opravyblokumotoru
a zeptej se kolik by stála oprava(vyhonování vnitřních otvorů pro nové větší písty).
Každopádně mi dej vědět, jak dopadlo Tvé martyrium s motorem.
Čus S
Žil jsem v představách, že klasika řaďák 4vál má honovaný vložky válců-no jo jsem ještě stará škola
Na nějaký jiný blok válců z vrakoviště se vybodni, jelikož můšeš koupit stejný stav, jaký máš nyní a vůbec si nepomůžeš.
Nanesení technologie Nikasil vrstvy do válců při opravách nemusí vždy 100% vydržet, to je pravda a za opravu utratíš docela také dost Eur.
Dám Ti radu,
Když je to tedy taková sr...a ten Nikasil, tak by bylo podle mne nejlepší na stávající origo písty nechat vyrobit klasické honované vložky válců a budeš mít po starostech a hlavně po spotřebě mot. oleje!!
O tom jsem pevně přesvědčen a určitě neutratíš jak píšeš 1300Eur jenom za pístní sadu no a kolik bys ve finále dal za repas Nikasilu + těsnění pod hlavu atd.
To si opravdu nedovedu představit tu finální částku za repas bloku motoru a záruka pozdější bezproblémové funkce motoru už vůbec ne.
Teď z hlavy neřeknu, kdo konkrétně dělá fungl nové na míru honované vložky válců, ale kontaktuj p. Pavlíčka v Brně odkaz viz výše uveden v tomto vlákně a zeptej se kolik Eur by celá záležitost přišla, nebo kdo by byl schopen zmíněný návrh provézt.
Co vím, tak p. Pavlíček úzce spolupracuje s p. Černohorským z Rosic u Brna a to je u nás v okolí docela kapacita a pojem na spalovací motory včetně po praktické stránce!
P. Černohorský má určitě kontakty, kde nechat vyrobit zmíněné dílce a určitě to nebude ranec peněz.
http://www.cernohorskytuning.cz/kontakt/
Docela bych si takovou opravu motoru dokázal představit a hlavně realizovat se zaměřením na jistý výsledek
Uff,promiň za tu moji slohovku
Čus S
Jinak neverim ze je na tom bladu opotrbenej valec tak ze je potreba dat novej nikasil, to by musel mit nalirano tak 200tis, spis vic. To musi byt leda poskozene nejakou nehodou v motoru a nebo nizky tlaky jsou necim jinym.
Kazdopadne kdyz se pres tohle prenesu tak novy, vetsi pisty o moc lip sehnat nejdou, nikasil stoji balik taky vsude... Ale jeste sem neslysel ze by nekdo delal nikasil na takhle novou moto
Je mi jasné, že nejlepší je mít motor doma postupně jej rozebírat a součástky přeměřit a analyzovat.
Já hledám pouze další možnou alternativu opravy bloku válců hlavně bez Nikasil povrchu.
Jak jsem už několikrát zmínil, také nevěřím, že by nedostatečné tlaky válců zapříčinil samotný Nikasil.
Jsem názoru, že i konstruktéři v japonsku mohli při navrhování vnitřního průměru vložky válců včetně Nikasil povrchu udělat chybu.
No a po několika tis. km se povrch oleští a pístní kroužky potom nejsou schopny udržet potřebný tlak ve válci a spotřeba mot. oleje by tu logicky také byla.
Dnes jsem mluvil s kolegem a jeho známý si koupil fungl Blada v roce 07.
Po záběhu motoru dle serv. intervalu t.j. 1000km začal zjišťovat docela enormní spotřebu mot. oleje kolem 1l a někdy i více!
2x byl na garanční servisní prohlídce v místě, kde motku koupil a akorát vyměnili blbosti který neměli na spotřebu oleje vliv a pak dealer majiteli motky řek, že to je normální záležitost a ať jezdí klidně dál a dolívá olej.
To je pro mne nehorázná prasárna!!
Mám Blada z r.v.03 a to si párkrát zajedu do Brna na okruh+normal cestování a nemusím dolívat ani kapku oleje!
Dnes už z principu bych si některý nový modely motocyklů vůbec nekoupil, protože na co se podívaš to je poddimenzovaný.
Jinak zakladateli vlákna nezávidím docela bezvýchodnou situaci
Čus S
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |