Téma: Problém s nastartováním
15.1.2012 v 21:25
Koupil sem motorku a mam problem s nastartovanim kdyz chcu startovat tak je to jak kdyby byla vybita baterka pritom je tam nova a pak sem to zkousel s baterkou z auta a stejny vysledek moto se jenom prevaly a nic proste to nedava ty spravny otacky pro start jak kdyby starter vynechaval dystak piste jestli mate zkusenost.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
omrkni kabeláž, jestli nemáš někde velkej přechoďák.... Jinač to může dělat startér.
Ještě to vyzkoušej připojit na jinou baterku, je to strašně malá šance, ale je tam, že i ta nová baterka nemusí být ok. Zkus ověřenou funkční jinou + kontrola drátů, tohle zvládneš... Pakliže problém nenajdeš, dej to do servisu.
Ještě to vyzkoušej připojit na jinou baterku, je to strašně malá šance, ale je tam, že i ta nová baterka nemusí být ok. Zkus ověřenou funkční jinou + kontrola drátů, tohle zvládneš... Pakliže problém nenajdeš, dej to do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
motor je po deneralce rikal majitel a doma sem to rozdelal a pist,valec vse nove tak motorem to neni to me uz taky napadlo ze by to bylo pridreny,ale ten starter je to mozny protoze bez svicky toci jak ma tocit to je jasny protoze tam neni zadne tlak ze,ale kdyz dam svicku chcu startovat tak se to jenom prehoupnee a nic asi jak dopadne na starter zatez tak nema takove vykonn mozna ze bude spatnee asi urcite.
2 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
osobně bych vzal autonabiječku a natvrdo ji napral do starteru co to udělá..
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
jo je tam ten automaticke.co s ním ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
f.l.o.b.4.4.cz> Stejný problém sem řešil u 610ky v létě. Určitě mrkni na ten dekompresor, jen si už přesně nevybavuju jak to tam jen, měl by tam být nějaký vehement na vačce, který se pak odstředivou silou zaklopí zpět a nezabírá, je tam určitě nějaká pružinka na to co to drží, ta může být v prdeli a proto ti dekompresor nefunguje.
Pak věc druhá - ventilové vůle. Tahle motorka je na to náchylná jak prase! Jak jsou třeba jen o 5setin mimo už nenastartuješ, pokud si dobře vzpomínám, tak by tam měli být 0,10 sání i výfuk.
Samozřejmě to může být i startérem nebo nějaká zrada v elektrice startovacího okruhu, ale vzhledem k tomu že bez svíčky točí ok, tak bych se fakt zaměřil na ten dekompres a ventilové vůle, moje osobní zkušenost.
Pak věc druhá - ventilové vůle. Tahle motorka je na to náchylná jak prase! Jak jsou třeba jen o 5setin mimo už nenastartuješ, pokud si dobře vzpomínám, tak by tam měli být 0,10 sání i výfuk.
Samozřejmě to může být i startérem nebo nějaká zrada v elektrice startovacího okruhu, ale vzhledem k tomu že bez svíčky točí ok, tak bych se fakt zaměřil na ten dekompres a ventilové vůle, moje osobní zkušenost.
Dejv3 píše: osobně bych vzal autonabiječku a natvrdo ji napral do starteru co to udělá..
A tim jako dosahnes ceho. Rozumna nabijecka na auto dava 3-10 A, starter si veme 70 A vice. Nehlede na to ze chytra nabijecka neudela nic protoze pozna ze neni na baterce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
mischa638> tak ventilové vůle sem musel seřídit protože na saní bylo 0,17 a na výfuku bylo 0,15 tak sem vše dal na tech 0,10 ale stejnak výsledek je furt stejný.a ten dekompresor podle mě je ta pružinka pomerně unavená a nedokáže se pořadně otočit.uvidíme co to edělá když se tam nový dekompresor mám zehnanou komplet vačku.když ani to ne tak budu hledat v kabeláži ubytek napeti kde se stracíí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
f.l.o.b.4.4.cz> Postupoval bych stejně, jestli máš sehnanou druhou vačku, to je super, zkus to prohodit a vyudíš, jinak pak jak říkáš jít po kabelech ke startéru a hledat úbytky napětí.
Ta pružinka na dekompresi není unavená,ale je takhle slabá schválně a to kvůli tomu,aby ti při nízký otáčkách tam hned necpala dekompresor.Když bys dal silnější,tak na volnoběh ti bude otevírat výfukový ventily. Já to mám taky,když ho natáhnu,tak se líně vrátí,no ale vrátí 
Jinak vůle dávám 0.05 sací,výfuk. Měl jsem 0.10 a už to nebylo ono. S tím startérem,nehledej velký mouchy. Sundej výko zapálka a zkontroluj jestli ti neprokluzuje to prokluzový dvojkolo hned pod pastorkem,je spojený takovym mosaznym kuželem. Ten když se vymačká,tak ti to tam při kompresi klouže a sotva otočí.(Přidržel jsem sikama a točil startérem a bylo jasno) Musí se tam dát podložka. Loni mi to dělal p.Kotrba,musí to na lis... Teď točí jak blázen.Nevim k čemu to tam je asi k ho...u,na zpětný ráz je tam volnoběžka. Potom koukni na rolničky,jedna přidřená na výfukových a už to sotva točilo...Nová a jde jak fík
Jsou to blbosti,ale napáchají zla
Pozor při dotahování výka zapálka,jen lehce spodní šrouby,jinak praskne a teče olej...

Jinak vůle dávám 0.05 sací,výfuk. Měl jsem 0.10 a už to nebylo ono. S tím startérem,nehledej velký mouchy. Sundej výko zapálka a zkontroluj jestli ti neprokluzuje to prokluzový dvojkolo hned pod pastorkem,je spojený takovym mosaznym kuželem. Ten když se vymačká,tak ti to tam při kompresi klouže a sotva otočí.(Přidržel jsem sikama a točil startérem a bylo jasno) Musí se tam dát podložka. Loni mi to dělal p.Kotrba,musí to na lis... Teď točí jak blázen.Nevim k čemu to tam je asi k ho...u,na zpětný ráz je tam volnoběžka. Potom koukni na rolničky,jedna přidřená na výfukových a už to sotva točilo...Nová a jde jak fík




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Ivaan | 4 | 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein |
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E | PPKP | 7 | 19.9.2023 v 16:44 Djpepe |
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Djpepe | 5 | 15.9.2023 v 18:36 kawar125 |
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E | karloss200 | 3 | 10.5.2022 v 08:14 puffybodie |
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E | HSQ610 | 13 | 16.2.2021 v 00:52 HSQ610 |