Díky za názory.
1-nový,nikasil+píst+kroužky=vyšší kompresní tlak=vyšší zatížení "spodku" =pravděpodobnost rychlého konce "načasované" ojnice+ložisek
2-pokud se na ojnici "rozletí"klec většinou,dík mikro střepinám,píst(+nikasil) jde taky
3- dojíždět píst "do konce" = hrozí že píst praskne a ojnice havarijně poškodí(zničí) válec,kartery....
Naposledy editováno 11.01.2012 09:05:32
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
2 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
pospa5 píše: na druhou stranu na dvoutaktu jsem ještě prasklej píst snad neviděl.. to se s tím dřív nedá jezdit, protože to přestane startovat... ale ta možnost tu určitě je no
Já takovejch motorů dělal nemálo obvykle upadne kus pistu jako z obvodo dolního konce a "kousne" se mezi setrvák kliky a kártery a když máš smůlu tak se kártry otevřou...
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nikasil vs GO spodku
pokud dojebaný je,tak ojnici řeš podle toho v jakém je stavu.pokud nemá vůli,tak ji tam nech a jezdi dál.
no a jestli se ti po půl roce začne ojka ozývat a poťukávat,tak to rozebereš a ojku vyměníš.
jasně,že je ideální ten motor rozebrat a dělat komplet GO,ale když nejsou peníze,tak to jde i po částech.vyhodit motor ven je práce na hodinku,těsnění pod válec stojí 50kč,hlavu ani sundávat nemusíš....,prostě brnkačka,žádné zbytečně vyhozené peníze.
to není jako u 4-taktu,kde jen za těsnění pod hlavu vyhodíš 700kč,musíš roznýtovat rozvoďák a vůbec je tam to víc....
takže se toho zase tak moc neboj
edit:a co se týká těch náhrad ložisek a pod.-osobně s tím nemám dobré zkušenosti-když ložiska-tak pořádné,to samé gufera,ojka....
Naposledy editováno 11.01.2012 11:04:30
Dolph-cz> nikasil je špatnej. Novej píst už by tam nešel. Udělat vršek a čekat co to udělá by taky šlo, otázkou ale je, jestli má cenu to riskovat..
jak to teď počítám, možná že teď bude nějakej peníz a do desítky by se to GO snad mohlo vlézt, takže bych to snad mohl udělat
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
Já jsem natom udělal Go za 5 klacků, dokut mi neodešla ojnice (byla zatuhlá a rozhýbána kladivem ), 4 repas kliky
Naposledy editováno 11.01.2012 11:23:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nikasil vs GO spodku
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
1 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
jeny píše: ani nevím neměl jsem měřák ale dva roky jsem na něj jezdil a ještě něco měl najeto od minulého majitele. Takže možná ty tři roky. Je to z yz 250 1992 ježděná tak 50/50 les a trať tohle se mi přihodilo zrovna na trati a za volnoběžných otáček němělo to takové následky. Moc to nebouchlo jenom v motoru tak divně zachroupalo a už se nehnul.
Nemas mit na trati volnobezny otacky Ne vazne, prej kdyz clovek jezdi zostra tak nejvetsi hrozba je prave po nahlem ukonceni zateze, pokud si dobre pamatuji tak to nejak souvisi s chlazenim valce, vi nekdo?
Naposledy editováno 11.01.2012 18:15:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nikasil vs GO spodku
2 reakcí na tento příspěvek Nikasil vs GO spodku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nikasil vs GO spodku
Naposledy editováno 12.01.2012 13:24:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nikasil vs GO spodku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |