Téma: problem 2T
8.1.2012 v 10:48
Zdravím, uz delsi dobu muj GG ec 300 nejede jak spravnej 2T neni to to pravé "víí víí" uz me ani nenapada čím to muže byt.včera jsem sundal valec abych se podival jak vypada pist, klika a privěra. vzhledem k tomu ze kliku jsem dělal pred rokem tak je v pořádku , píst je celkem taky v pohodě až na to ze je trochu začernalej i pod pistnima kroužkama , na privěře jsem zjistil akorat ze uz jsou vychozeny ložiska-může to mít na to vliv? Díky za kazdou radu.
1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
Jo hoši vííí-vííí, to je něco

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
Osobně si myslím ze ten pist je cejlem v pohode, aji kroužky(kdyz je dam do valce tak je tam tak 1mm v tom miste pro zamek). nevim jak vic popsat víí víí
ale co znam 2T tak maji takovej vostrejší zvuk(neco jak motorovka
), ale ten muj me prijde takovej pridušenej. zkusim jeste dukladne vycistit tu priveru je možny že se kvuli tomu karbonu nechtěla dovirat a otvirat.
jj taky jsem zažil kroužky který když se dali do valce tak propadli a taky to jezdilo
Naposledy editováno 08.01.2012 13:27:58


jj taky jsem zažil kroužky který když se dali do valce tak propadli a taky to jezdilo

Naposledy editováno 08.01.2012 13:27:58
2 reakcí na tento příspěvek problem 2T
Když 2t nejede tak hledej problém ve vejfuku PERFEKTNĚ HO VYČISTI a asi bych zrovna udělal i koncovku -> vyčistit a dát novou vatu
Dman píše: Když 2t nejede tak hledej problém ve vejfuku PERFEKTNĚ HO VYČISTI a asi bych zrovna udělal i koncovku -> vyčistit a dát novou vatu
Stalo se mi,že se mi u GG EC 300 rozpadla ta děrovaná trubka,která vede výfukem a vata přicpala tlumič.Nešlo to vytočit,přes 5000 tis./ot. to nejelo.Výfuková cesta musí být naprosto volná.
M.
1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
sundej kroužek z pístu a hod jej do válce. píst nesmí propadnout. jinak nový píst a nicasil.
1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
počítej i s tím,že máš enduro.pokud těmi jinými dvoutakty myslíš krosky-tak to je kapánek něco jiného.....,enduro je jinak naladěné,má težší kliku i rotor zapalka...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T
ja1> ja si myslim ze pist musi mit ve valci vzdycky nejakou malou vulu , prece az se zahreje tak se nepatrne zvetší
ASKcko píše: ja1> ja si myslim ze pist musi mit ve valci vzdycky nejakou malou vulu , prece az se ahreje tak se nepatrne zvetší
spodek pístu drží píst rovně a neměla by tam být vůle.koukam že ten tvuj píst je dole odřenej , jak vaklá ve válci.jezdit se dá ,ale jen dokud píst nepraskne.pak můžeš kupovat dílů víc než ted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T
ASKcko> tím propadnutím je myšleno, že když ho dáš do válce, tak by neměl spadnout jako špalek. Jestli máš sparové měrky, tak změř jakou má vůli píst ve válci. Nevím jaký tam jsou tolerance koukni do manuálu. Já na tohle měření moc nejsem. Vždycky vezu válec s pístem k servismanovi. Ten mi to proměří a poradí co dál
.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T
jeny>
Když se mění píst,tak se musí pokaždé změřit válec a podle naměřených rozměrů se koupí potřebný rozměr pístu?
Když se mění píst,tak se musí pokaždé změřit válec a podle naměřených rozměrů se koupí potřebný rozměr pístu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T
ASKcko> Ahoj,když už to máš rozebraný,koukni na klapky,jestli neodstávají,nebo nejsou ulámaný.Měli by těsnit.Pokud by to šlo a bylo by třeba,tak je otoč.Dělá to hodně na výkonu,proto tam jsou.
M.
M.
white> zdar taky jsem se na ne dival jsou v pohode , ale ta privera byla poradne zanesena mistama az milimetr karbonu. az prijdou vsechny dily a poskladam to tak uz doopravdy zbivaji jen 2 veci: 1)skontrolovat jestli neni špatne nastavenej karburator
2)koncovka vyfuku (mam v planu si kupovat koncovku DEP , tak ju koupim už teď)
2)koncovka vyfuku (mam v planu si kupovat koncovku DEP , tak ju koupim už teď)
1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
K čemu ta koncovka pomůže?Kde ji budeš kupovat?
Milos125> http://www.westmxsh...3&secm5d=1400542 uz jsem se po tech koncovkach dival dyl ale az ted je trochu penez navic tak jdu do toho

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T
to bych koupil píst a nicasil než kocovku ,ale když nepojede alespon bude slyšet.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký olej do benzínu 2t Gas Gas EC 300 | kruks | 19 | 25.2.2025 v 10:54 hunterzm |
Gas gas ec 300 rv 2003 nestartuje Gas Gas EC 300 | Mates215 | 6 | 14.9.2024 v 18:21 krokoš |
Chcípá na volnoběh při nízkých otáč... Gas Gas EC 300 | enduro_polak | 9 | 29.6.2024 v 19:46 pitbikeros |
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |