Chystám se na výměnu oleje a rozhoduju se jakej olej. Předtim tam byl Motul 5100 15W50, teď je tam Castrol Power 1 Racing 10W50. S Castrolem je motor výrazně hlučnější a proto bych chtěl dát 20W50, v zimě stejně nejezdim. Koukal jsem po olejích a narazil jsem na Motul 3000 20W50 kterej je doporučenej do HD motorů. Můžu to nalejt bez problémů do Ducati nebo by jste radši volili něco jinýho? Na výběr mám Castrol, Motul a Motorex a cenově bych chtěl něco do cca 300 Kč/litr. Dík za odpovědi.
2 reakcí na tento příspěvek Motul 3000 a Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek Motul 3000 a Ducati?
Sám ho kupuji.
1 reakcí na tento příspěvek Motul 3000 a Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
AndělČK píše: To že je to méně hlučnější, neznamená že to lépe maže a naopak. Do tohoto stroje bych nalil toto. Olej 10W40 Je to italský olej, co více si tvá Ducati může přát.
Sám ho kupuji.
to si budou povídat?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Ozzy_ píše: SAE 50ku (15W50) jsem jezdil v Daytone. Malej seznam oleju co kdy kde mam tady. Cokoli z toho bych tam s klidnym svedomim nalil. Obecne nechapu proc kdyz jsi byl spokojenej s M5100 tak proc vymejslis neco jinyho. Sae 20W bych dneska krome pripadu kdy ho vyrobce vyslovne doporucuje asi nedaval ...
To že tam byl Motul 5100 jsem zjistil až po výměně, navíc ten Castrol je plná syntetika a stojí míň. Dám tam tedy Motul 7100 nebo Motorex Top Speed.
Anděl> Nějaký levný ne? Navíc 10W40 neni moc vhodná do vzducháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Sojky píše:
Anděl> Nějaký levný ne? Navíc 10W40 neni moc vhodná do vzducháče
jo... proto ho tam fabrika leje Shell 10W-40, proto má Guzzi Breva 750 předepsaný 10W-60
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
VlastíkPlamínek píše: jo... proto ho tam fabrika leje Shell 10W-40, proto má Guzzi Breva 750 předepsaný 10W-60
Já vim že je předepsanej 10W40 ale upřímně, kdo ho tam leje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Proc vlastne do tech podlozek lejete oleje W50 misto W40? Pri beznem sportovnim vozeni se v provozu (ne na dromu) ma W40 lepsi vlastnosti. Ovsem pokud tyto motory maji pri bezne jizde teplotu 100°C+, tak pak tedy rozhodne brat W50+...
jinak znacku bych volil motul nebo ipone (coz je prakticky to same).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Sleeper1 píše: Sojky> vazne ses si jiste, ze je motor hlucnejsi pro vymenu znacky oleje? Jestli to treba nebude zanedbanym servisem u duc tuc hrc.
Proc vlastne do tech podlozek lejete oleje W50 misto W40? Pri beznem sportovnim vozeni se v provozu (ne na dromu) ma W40 lepsi vlastnosti. Ovsem pokud tyto motory maji pri bezne jizde teplotu 100°C+, tak pak tedy rozhodne brat W50+...
jinak znacku bych volil motul nebo ipone (coz je prakticky to same).
u vzducháče není problém mít v běžném provozu teplotu oleje přes 105°C.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
VlastíkPlamínek píše: u vzducháče není problém mít v běžném provozu teplotu oleje přes 105°C.
u K1 s kapalinovým ch. taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Forty píše: u K1 s kapalinovým ch. taky
mluvím o teplotě oleje, ne kapaliny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
2 reakcí na tento příspěvek Motul 3000 a Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Forty píše: Anti> no si právě taky myslím. nemůže přece kapalina a motor (odkud se vezme to teplo předaný chladící kapalině, aby měla 112°) mít o tolik víc ° než samotnej olej v motoru, co Vlastíku ?? jmenuješ se Plamínek, tak to kurva musíš vědět ne??
no teplota motoru se nerovná teplotě oleje, různý části motoru mají jinou teplotu... rozstřikem oleje třeba chladíš dna pístů a pod... tedy věci kam kapalina nemůže. Asi počkám až kolem půjde Assassin nebo někdo dostatečně erudovaný aby nás rozsoudil.
1 reakcí na tento příspěvek Motul 3000 a Ducati?
E: když teď čumím do manuálu tak je dokonce předepsanej ale pokud chceš laborovat tak bych tam nalil s každého něco ono jak se to smíchá bude to luxusooilomaximo
Naposledy editováno 31.12.2011 12:32:36
HornisGSX píše: E: když teď čumím do manuálu tak je dokonce předepsanej ale pokud chceš laborovat tak bych tam nalil s každého něco ono jak se to smíchá bude to luxusooilomaximo
jasný a nezapomněl bych na extra virgin a trochu toho slunečnicovýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 3000 a Ducati?
Sojky píše: To že tam byl Motul 5100 jsem zjistil až po výměně, navíc ten Castrol je plná syntetika a stojí míň. Dám tam tedy Motul 7100 nebo Motorex Top Speed.
Nejde o ten castrol, ale ted proc experimentujes s necim jinym nez s M5100. A na napis "plna syntetika" bych se dival az jako uplne posledni Kdo rika ze TO lip maze kdyz je to tam napsany ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 620 25KW - vykon Ducati Monster 620, Ducati Multistrada 620, Ducati 6... | SombreroMickey | 2 | 13.8.2014 v 22:31 SombreroMickey |
Ducati 620 první motorka Ducati 600 SS, Ducati 620 Sport | SombreroMickey | 3 | 13.5.2014 v 18:13 Fidži_CZ |
Půjde to slepit? [1, 2] Ducati 620 Sport | RomanSS | 44 | 30.7.2013 v 14:32 FiZzeR |
Jak sundat hrb z nádrže? Ducati 900 SS, Ducati 750 SS, Ducati 600 SS, Ducati ... | honzabiker | 14 | 1.3.2013 v 20:18 Delta |
Karbonovej klín Carmot nebo zakázko... Ducati Monster 620, Ducati Monster 900, Ducati Monst... | Sojky | 16 | 13.1.2012 v 22:46 saly.pce |