Téma: Nedobíjíme...regulátor???
30.12.2011 v 13:17
Zdarec přestalo mě to dobíjet.Samozřejmě že všechno proměřím, ale i tak se zeptám na vaše typy. Na volnoběh to dává 12-13V a v otáčkách to klesne na 8-9V. Podezření padá na regulátor.
Máte nějaký návrhy?
Máte nějaký návrhy?
2 reakcí na tento příspěvek Nedobíjíme...regulátor???
Nemá to regulátor z Hondy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjíme...regulátor???
strakon píše: Nemá to regulátor z Hondy?
Jee zase nekdo kdo nema rad HOndu

Muzou to bejt klidne zahnojeny kontakty pred/za regulatorem. Zkus je prostriknout.
Ale ten ubytek napeti pokud je pri vyssich otackach by mohl byt klidne alternator v haji.
gugo píše: Jee zase nekdo kdo nema rad HOndu
Muzou to bejt klidne zahnojeny kontakty pred/za regulatorem. Zkus je prostriknout.
Ale ten ubytek napeti pokud je pri vyssich otackach by mohl byt klidne alternator v haji.
Kontakty sem vypucoval jako první jo altík by to taky mohl bejt,ale to bych krapet nerad.
V otáčkách napětí padá protože víc zatěžuje zapalování. Může to být všechno možné:
a) Fakt brutální přechodový odpor po cestě - pokud jsi očistil kontakty ne moc pravděpodobné, navíc by se tam zahřívalo podle čehož bys také mohl poznat.
b) Přerušený některý přívod, upadené v konektorech nebo podobně že bys neměl do regulátoru všechny fáze.
c) Špatný regulátor - v manuálu by měl být jednoduchý postup jak ho orientačně prozkoušet, na elektriku jsem se sice nedíval, ale jinak ta knížka cos ukazoval byla perfektní.
d) Špatný alternátor - slabé buzení, přerušené vinutí. Nestává se tak často.
Na měření to chce hlavně dobrou a plně nabitou baterii, jinak se nedoměříš. Mám volný regulátor ze Suzuki, na pokusy případně můžu zapůjčit. Není sice žádná hitparáda, ale na 13.7 V drží
a) Fakt brutální přechodový odpor po cestě - pokud jsi očistil kontakty ne moc pravděpodobné, navíc by se tam zahřívalo podle čehož bys také mohl poznat.
b) Přerušený některý přívod, upadené v konektorech nebo podobně že bys neměl do regulátoru všechny fáze.
c) Špatný regulátor - v manuálu by měl být jednoduchý postup jak ho orientačně prozkoušet, na elektriku jsem se sice nedíval, ale jinak ta knížka cos ukazoval byla perfektní.
d) Špatný alternátor - slabé buzení, přerušené vinutí. Nestává se tak často.
Na měření to chce hlavně dobrou a plně nabitou baterii, jinak se nedoměříš. Mám volný regulátor ze Suzuki, na pokusy případně můžu zapůjčit. Není sice žádná hitparáda, ale na 13.7 V drží

Záhada vyřešena...byla to zákeřnost mezi reglem a baterkouu,sviňa drát se uklepal a podle toho jak se klepal,tak buďto byl nebo nebyl kontakt,samozřejmě byl důkladně schovanej v izolaci hajzlík jeden.Ale co už.Takže to zásadní už je hotový a teď se můžu pustit do drobností,který už nemají na jízdu vliv

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
manuál NA opravy R-enfieldu bullet ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | YettiBob | 2 | 25.5.2022 v 19:22 docent |
Zatížení náprav Royal enfield bulle... Royal Enfield Bullet 500, Royal Enfield Bullet 500 E... | MarcellusCZ | 6 | 29.5.2019 v 17:55 MarcellusCZ |
Začala blbě startovat a nedrží voln... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 0 | 5.7.2013 v 12:18 privateer |
Máme tady specialitku-černá svíčka ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 8 | 15.4.2012 v 10:26 privateer |
Regulátor dobíjení-teplota/chlazení Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 16 | 21.3.2012 v 16:48 privateer |