zajímalo by mě, zda nemáte někdo zdání, co vedlo konstruktéry při evoluci u Ducati použít u <span class="underline">1098</span> jejich typicky <strong>vysušenou spojku</strong>
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Tím pádem se nabízí i otázka <span class="underline">mokrá vs. suchá spojka</span> (výhody atd.)
Děkuji, Hawk
A s tou 848 se připravili o potencionálního klienta (to jako mě :cool: ). Takhle budu muset riskovat život na 1098, páč nebudu jezdit na něčem co vydává zvuk jako každá jiná motorka :P
1 reakcí na tento příspěvek 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá
no a u duc je takove konstrukcni reseni ze proste dela kraval... ale asi to neni podminka, vetsina aut ma suchou a takovej kraval nedelaj.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1098 vs. 848 - suchá vs. mokrá
no a CO konkretne u te ducatí suché spojky rachotí?