mam problem s Hondou NSR 50. Motor se dusi a nejde do otacek. Vzdy kolem 5-6000 otacek.
(jak na miste, tak pri jizde) zacne nadmerne kourit bile a ztraci vykon. Podle cuchu z vyfuku by to snad mel byt olej, ale treba je to i voda?.
Vymenilo se gufero od prevodovky, ale je to stejne.
Poradi nekdo co s tim jeste udelat?
Je to vodou chlazeny motor 2T.
Diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Kouri a nejde do otacek - NSR 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50
Napada me jeste otazka jak vlastne poznat, zda motor saje vodu. Vim, ze u auta se odklopilo vicko od nadrze pro chladici kapalinu a pokud se tvorily bublinky, tak sal motor vodu.
U masiny to take jde?
A jak poznat, ze motor saje olej a odkud ho muze sat mimo simerink?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50
Naposledy editováno 23.09.2011 13:06:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouri a nejde do otacek - NSR 50
DJwasabi píše: francisco> Jak popsal pan moucan, nejlepší je hlídat úbytky.Jinak bublinky u moto asi těžko zpozoruješ, to by fakt muselo přisávat jak svině. Taky se to pozná podle kouře (o5 viz. výše). Dobrej způsob (lépe řečeno asi nejjednodušší) je, šáhnout prstem do vejfuku, dyž vytáhneš prst hodně mastnej, tak papá olej...
To s tím vejfukem nevím je to 2t a né 4t ...
Pokud žere olej tak dostává svíčka zabrat a většinou po pár km začne vynechávat.
Mě když žral 2t olej tak ujel tak 2km a konec po vyčištění svíčky zas jel...
Voda vypustena , olej vypusteny a kouri stejne.
Dym je citit olejem, ve vyfuku se zda take vic oleje. Ale odkud se bere, kdyz z prevodovky byl vypusteny a oil master je vyrazeny ?
Smes benzin + olej je 1/50.
Napada me jeste jedna vec. V prevodovce bylo vice oleje nezli melo byt ( cca o 0.4l). Mohl by se dostat nejakym zpusobem do motoroveho prostoru a odtud se dostava ven, ikdyz v prevodovce zadny olej neni.
Nebo karburator (motor) dava moc bohatou smes a tim se dusi a kouri?.....
Edit: 12:00h
Zahada odhalena, malo vzduchu zpusobene uzkou nasavaci hubici od air filteru. Pokud hubici odpojim a karbec saje bez ni, jde tocit do 9000 a tolik nekouri. Jede 50 km/h ( predtim jela max 40km/h).
Jeste podotknu ,ze mam skrcenou verzi v Nemecku prodavanou jako moped.
Německý model byl silně škrcen, aby se mohl prodavat jako moped na nemeckem trhu. Ten má podle údajů výrobce asi 3 hp a jen 4 rychlosti.Snížení výkonu u tohoto modelu se dosahlo škrcenim ve výfuku, distancnimi krouzky pod hlavou válce a hlavně díky kompletní zmenou systému sání. Tam jsou silne uskrceny jak karburátor, tak karburatorova priruba a membrána.CDI bez škrcení.
Naposledy editováno 24.09.2011 14:15:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NSR 50 F Honda NSR 50 | Mattyas | 2 | 6.9.2014 v 00:12 vonZahn |
Vypalovani vyfuku u 2T Honda NSR 50 | Falkon02 | 14 | 11.6.2014 v 07:20 Jindřej |
Jak "nalozit" valec na pist bez "ud... [1, 2] Honda NSR 50 | Falkon02 | 31 | 25.12.2013 v 23:14 Falkon02 |
Honda NSR 50 nechce do otacek Honda NSR 50 | francisco | 6 | 19.9.2013 v 09:14 francisco |
Jakou motorku od 15 let? [1, 2] Honda NSR 50 | 8cRoSsEr8 | 45 | 17.12.2012 v 17:55 8cRoSsEr8 |