globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D
Ahoj kluci, chci se zeptat na jednu věc. Poslední dobou se mi zdá že mi fároš už netáhne tak jako dřív obzvlášť je to znám při trojce , asi to bude svíčkama pač už mají 27000km ty se brzy budou měnit ale motorům nerozumím příliš a zajímá mne jestli můžou mít svíčky vliv na výkon a v jakém měřítku, olej a podobné věci měním pravidelně po 6000, má najeto 27000, KN filtry které pochopitelně čistím zhruba po 4000, jeste by mne zajímalo mám tam koncovku MIG a asi už v ní bude vypálená vata jestli to může mít také vliv, popřípadě jsem si říkal jestli má někdo zkušenosti s firmou Dynojet kde by mi tam foukli powercomander a sladily motor na max výkon, jestli je to znát ? Odpovědi typu fároš je línej odjakživa prosím nepiště já to vím :D

Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 10:13 | Nahoru | #1
podle mě sis už na ten výkon zvyknul a přijde ti to líný

Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 10:20 | Nahoru | #2
koupit ¨ZX10R

Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 10:24 | Nahoru | #3
Nebo S1000rr

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2011 v 10:35 | Nahoru | #4
Mno muze to byt subjeknitvni. Kdyz jsem si to koupil tak mi to taky prislo brutal. A ted mi to neprijde nic tak extra. Prvne muzes zkusit maximalku, jestli ji to da tak ve vykonu problem nebude. Nebo zmerit na brzde. Koncovka muze neco ubrat ale nemelo by to byt tolik.

Jinak ja mam v servnisnim manualu sekci troubleshooting. A je tam problem co delat kdyz motoru chybi vykon. A svicky tam radej taky.

BTW: Koukam opočno. Skoro soused . Ti to mužu projet a uvidíme

Naposledy editováno 10.07.2011 10:47:02

Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 10:56 | Nahoru | #5
Dej mě sjet a řeknu ti že to trhá asfalt

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 11:49 | Nahoru | #6
Tak vytáhni KN filtr a dej tam papírovej a zase to pojede. Nebo kup PWC a šup na brzdu

Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 12:11 | Nahoru | #7
kup gsx to nelenivý

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 12:39 | Nahoru | #8
vykon ubira zasrany filtr, řetěz když je po smrti nebo neni dobře seštelovany, vyfoukle pneu, atd... svičky myslim že bys ani na vykonu nepoznal.. možna jestli se daji nejak nastavit vstřikovače nebo tak.. udělat ventily.. změř si kompresi..

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 15:24 | Nahoru | #9
Svíčky celkem udělají dost. Pokud už mají téměř 30 tis. tak bych se na ně zaměřil. Pak vzduch. filtr. Toto je základ. Až pak bych popřípadě pořešil vůli ventilů, kompresi, předstih, atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 19:06 | Nahoru | #10
SVSkritek> Jojo je možné že už jsem si na ten výkon zvyknul, taky jsem si to říkal, jojo jsme sousedi, tak se někdy sejdem v Třebešově na letišti a můžeš to prubnout :)jinak díky za odpověď zkusím ty svíčky a uvidíme :)

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 19:08 | Nahoru | #11
..Roko..> Myslíš jako filtrem jo? no stalo se mi že když jsem ho příliš nastříkal po umytí tím olejem tam měl propustnost na hovno, tak jsem ho znovu vypral a pak opravdu jen zlehka naimpregnoval a bylo to znát, no ale je to divné, přeci jen jsou KN sportovní filtry tak by mohli být lepší než origo :/

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 19:09 | Nahoru | #12
Ghost-CBR1000rr> Řetěz jo? :O no ten už mám celkem ko a budu měnit , to mě nenapadlo :O

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 19:10 | Nahoru | #13
vegas> jojo zkusím jak říkáš, díky moc :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 19:15 | Nahoru | #14
Fireblade1000RR> Jo muzem se sejit v trebesove . Jinak tady na m.cz je servnisni manual na 2008. A taky tam mas sekci troubleshooting tema- Engine lacks power. Je tam toho dost tak na to muzes mrknout.

Naposledy editováno 10.07.2011 19:15:23

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 20:03 | Nahoru | #15
SVSkritek> ok mrknu na to, ještě jednou díky a dám vědět jen co bude čas můžem dát sraz na letišti ahojda :)

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

10.7.2011 v 23:02 | Nahoru | #16
KN bez dalších úprav většinou funguje daleko hůř, než filtr originální. Třeba na 954ce spolu s laďákem udělá pěknou paseku. Vyrobí výkonové díry a sebere pěkných pár koní. Viděl jsem graf z brzdy od kamaráda, který 954měl a PWC se nevyhnul. Pak ovšem po odlazení naskočilo 158koní a 107Nm na motoru. Mě udělal na Hornetu KN paseku totální, takže jsem to musel řešit Dynojetem. Na VTR SP1 jsou fitry dva kulaté a jsou standartně od KN dodávány s restrikčníma vložkama. Po jejich oddělání motorka akorát méně žrala, ale tak se ochudila směs, že svíčky vypadaly jak ředitel vápenky. Toto jsou moje zkušenosti KN filtrama, takže ano, ale odbrzdit a něakou laditelnou jednotkou odladit. Jinak bych jej tam nedával, už jen za cenu minimálně možná hraničně ochuzené smesi. (toto je bod 1 ala línej fároš)

bod 2, už jsi si zvyknul. I podhuštěné pneu, svíčky před srmtí, vytahná řetězovka Ti těch 20koní, které by už možná šlo poznat neseberou

poslední postřeh: svíčky, které toho mají už plné zuby poznáš při studených startech. Buď motor blbě chytá, nebo naskočí a hned chcípne. Někdy se udrží až po třetím pokusu startování. Na výkonu, to, že dodělávají nemáš šanci poznat, ledaže by byly probitý, ale to by Ti haprovalo stylem např. 8tis otáček a dál ani krok, nebo cukatůra apod.

Naposledy editováno 10.07.2011 23:06:47

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

11.7.2011 v 11:34 | Nahoru | #17
..Roko..> Ok díky moc za tvé zkušenosti, zajímavé čtení, no potřeboval bych s tím někam na brzdu to je pravda a asi nechám vyměnit origo jednotku za dynojet nebo ten comander zkusím a uvidíme, co se svíček týče jediné co se změnilo od dřívějška je to že to chytá mnohem déle než dřív, během jízdy žádné negativní projevy, pneu mám ok ale řetězovka je ko to je fakt ale nejspíš bude opravdu problém v tom sladění filtru a ladáku :/ ještě jednou díky moc až budu mít nějaké výsledky hodím to sem, určitě se to bude hodit i jiným, ahojda :)

1 reakcí na tento příspěvek Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

26.8.2011 v 20:58 | Nahoru | #18
Takže výsledek koumání ... po výměně svíček znatelná změna! Nejen že je motor stabilnější v nižších otáčkách ale opět je ta dvojka a trojka jako dřív, mnohem lépe táhne :) Sám jsem nevěřil že budou mít svíčky až takový vliv, dalším krokem bude PWRCMD a uvidíme co to po odladění na brzdě udělá :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

26.8.2011 v 21:05 | Nahoru | #19

Fireblade1000RR píše: Takže výsledek koumání ... po výměně svíček znatelná změna! Nejen že je motor stabilnější v nižších otáčkách ale opět je ta dvojka a trojka jako dřív, mnohem lépe táhne :) Sám jsem nevěřil že budou mít svíčky až takový vliv, dalším krokem bude PWRCMD a uvidíme co to po odladění na brzdě udělá :)))



ja menil iridiove svicky po 32tis km a jak nove tak stare a jelo to UPLNE stejne!
Ale to je tim ze Moje svicky stare byly v cajku (cihla) benal jen 100ka benzina a styl jeti full gas.
PVC jsem daval take a rozdil je jen ve vrsku kde ti to nebude tak vadnout.
Ale mam zx10r komplet akrap a odsekany KLEEN a uprava aerbox.
Me se zase zda ze to je line od 280ti a vejs...
Da se s tim neco resit?
Mel si tam IRIDIOVKY?

Naposledy editováno 26.08.2011 21:06:56

(reakce na) Línej Fároš zlenivěl ještě víc :D

29.8.2011 v 11:07 | Nahoru | #20
z-x-r> předtím jsem tam měl také Iridiovky ale byli uz docela ko kdyz jsme je měnily taky jezdím fullgas :))) V tom vršku bych řekl že je líná spousta motorek, přeci jenom čím blíž k tomu max. limitu tím je to línější, řešení asi jen turbodmychadlo, pak to půjde na zadní i ve 280 :D :D ale to je drahý špás nehledě na to že pak se z ježdění stává spíš boj o holý život :D :D Muj línej fároš má 260 celkem hned a pak už to jde taky pomalu nahoru :( :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist