
Hlavně mě zajímal motor,protože po zkušenosti s KTM v sériové podobě jsem byl značně zklamán-to,co se o tomto motoru psalo,nebylo až tak pravda(POZOR,posuzuji sériové motky,jak je koupíš,bez ladění).Gas mě opět přesvědčil o kvalitě dvoutaktu,takhle bych si představoval motorku pro hobíka,motor skutečně tahá odspodu,ale tak nějak rozumně,ne,že Tě hodí na záda.





Závěr-určitě bych to chtěl mít v garáži na hraní.Díky,P-H.
PS-nechcete někdo moji DR-Z-400 S ???
1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS EC 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Martin Holík píše: babajezi> Mně dojezd na nádrž vychází cca. na 80-110 km dle stylu jízdy. Takže PETka s benzínem v batohu to jistí.
Přesně takovej dojezd mám po silnici (bez rezervy)




E: Jinak muj názor: Podvozek je úžasný co se s tou motorkou dá dělat třeba v kolejích. Tam kde bych na DT sotva projel, nebo spíš měl problémy to jenom ňák ustát, tak na Gasu pořád ve stupačkách. Známej to má nastavený na svejch cca 100kg (odhaduju) ale i tak bych si s motorkou naprosto rozuměl. Brzdy příjemně ostrý, spojka krásně lehká, a motor nemá cenu popisovat. 2T s průběhem 4T, takže úžasnej spodek s 2T třešničkou na vrchu



E2: jinak známej co ho má, tak měl DRZ "Ečkový" a nechápe, jak na něm moch vůbec jezdit. Z 2T měl velkej strach, ale dneska si na jízdu na DRZ nechce ani vzpomenout.
Naposledy editováno 17.04.2011 14:09:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

Frantas píše: Přesně takovej dojezd mám po silnici (bez rezervy) Takže Gas má dojezd dobrej
, jinak EC300 je muj sen
.. Akorád na něj neni
E: Jinak muj názor: Podvozek je úžasný co se s tou motorkou dá dělat třeba v kolejích. Tam kde bych na DT sotva projel, nebo spíš měl problémy to jenom ňák ustát, tak na Gasu pořád ve stupačkách. Známej to má nastavený na svejch cca 100kg (odhaduju) ale i tak bych si s motorkou naprosto rozuměl. Brzdy příjemně ostrý, spojka krásně lehká, a motor nemá cenu popisovat. 2T s průběhem 4T, takže úžasnej spodek s 2T třešničkou na vrchu
Nic konkurenceschopnýho mě nenapadá, snad jen KX500, ale na tom sem nejel
E2: jinak známej co ho má, tak měl DRZ "Ečkový" a nechápe, jak na něm moch vůbec jezdit. Z 2T měl velkej strach, ale dneska si na jízdu na DRZ nechce ani vzpomenout.
Zrovna sem koupil DR-Z 470 a tohohle Gase mam vyhlidnutyho jako dalsi motku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Petr Huska píše: Vespa> Tak rozdílné zase nejsou,ale DR-Z má mizernou geometrii řízení a skoro nejede(proti jiným-třeba HQ 410 E-ani nemusím přirovnat GG-nebo KTM 690-aby byly ve stejné řadě)rovně-je nestabilní,stále někde honíš přední kolo.To nikdo tehdy nepřiznal,jen se chválilo-a nemyslel jsem při tom na Tebe,bylo to všeobecné.Mě vůbec DR-Z připadá nepovedená do terénu-po DR 350 to byl krok vedle P-H.
Honis predni kolo? Zrovna sem zalozil tema o tom jak se mi na DR-Z 470 rozvlnej riditka na hrbolech kdyz tomu nalozim, je to to co myslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Když bych měl GG nějak shrnout, motor je vcelku slušnej průběhem hodně jako 4T (což se u mě ukázalo jako smrtící) produkuje sice šílený vibrace, ale na to sou kluci od 2T zvyklí, vcelku ani nemám nic co bych mu vytknul, bohužel věci kolem už tak růžový nejsou, ikdyž má gas psanou neuvěřitelnou suchou 98kg je pocitově brutálně "těžkej na předek" což strašně vadí zejména při jízdě v kolejích, přezto je třeba říct, že ve výjezdu ztratit trakci je celkem umění, celkově se ta motorka v kopci chová velice trialově. Co se týká rychlej přejezdůporostem (kořeny díry kameny) tam bych řek že Gas propadá nejvíc motorka je značněnejrvozní hodně tomu přidáve ten pocit těžkýho předku. Poměrně velká vada na kráse je zpracování defakto co si budem povádat vobalit motorku co se 90% času topí někde v blátě šroubama s imbusovou hlavou dokáže kvalitně zpříjemnit opravu případnýho defektu v terénu. Co se týká plastů tam bych žádnou zavažnou chybu neviděl až asi na technoligi kterou spojujou ty dva rozdílny kusy nádrže k sobě

No nic koukám že to pletu pátý přez devátý ani nevim jestli z toho někdo něco vyčtete.
No nic abych to nějak shrnul - mám z toho stejný pocity jako když sem tu motorku kupoval - sem prostě na rozpacích, není to špatná motorka, bohužel nemůžu ani říct že je dobrá. Její obrovská výhoda je kupní cena pro kterou jí hodně lidí hodně odpustí, ale po technickej stránce je to prostě jak to jen říct, asi slovo kompromis by to vystihlo nejlíp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

Jinak si Gase musím jenom chválit, jezdí dobře, podvozek se mi zdá naopak dobře čitelnej, převodovka jde přesně, motor v pohodě. Prostě nemám větších výhrad...

Jezi píše: Frantas> Záleží s čim srovnáváš, jestli s DT plně tvuj názor chápu, ale za moderníma ostrejma endurama Gas prostě pokulhává
Jenze za nima taky pokulhava cenou, hlavne dilu


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Petr Huska píše: SirIndy> Jo,to bude asi ono-rozvlnění jsem odstranil představci a širšími řidítky,ale nemohu se zbavit pocitu,že když zatočím,tak se jakoby nejdřív "ohne drapák" a pak to zatočí-čili nejdřív se guma smýkne-to se trochu zlepšilo vyšším tlakem v př. pneu,ale stejně jsem se toho efektu nezbavil. Přičítám to malému zatížení př.kola,protože při zasednutí nádrže se tento jev lepší.Jenže pak máš řidítka téměř pod sebou...Tohle ten nový Gas nedělá,to na něm funguje excelentně. P-H.
A jakou mas predni gumu a o jakem povrchu kde to klouzne se bavis? Jinak to predni kolo se fakt pri pridani plynu hodne odlehci a ovladatelnost jde do haje, u te moji co ma vyssi vykon a kroutak je to jeste patrnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300
Petr Huska píše: SirIndy> Je to jedno,na čem jedu-Mitas 19,21,Maxxis,a dělá to nejvíc na trávě,v kolejích ,na tvrdém to tolik znát není.Já to přisuzuji geometrii př.vidlice nebo malému zatížení př.kola,tam,kde kámoš na Bigu jede na stejné Mitasce jak po kolejích,já věčně honím řidítky př.kolo P-H
Tak to nebude ohybani spuntu na drapaku ale spise podkluzovani, ohybani spuntu pozoruju treba kdyz na pitbiku s mekkou zadni gumou kdyz klopim zatacku po asfaltu - to uplne cejtim jak se zadek ponoruje a zase zveda podle toho jak se ohnou bocni spunty = na tvrdym povrchu. Hodne udela vzorek pneu a potom predni tlumice, ktere jsou slabinou DR-Z.
Naposledy editováno 18.06.2011 17:03:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300




Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký olej do benzínu 2t Gas Gas EC 300 | kruks | 19 | 25.2.2025 v 10:54 hunterzm |
Gas gas ec 300 rv 2003 nestartuje Gas Gas EC 300 | Mates215 | 6 | 14.9.2024 v 18:21 krokoš |
Chcípá na volnoběh při nízkých otáč... Gas Gas EC 300 | enduro_polak | 9 | 29.6.2024 v 19:46 pitbikeros |
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |