Mimochodem jedná se o ten rozvod co mám v avataru.To na klice bych nechal kovové,a to sekundární by byl silon.
Naposledy editováno 19.03.2011 21:40:59
Edit:Hluk vzniká nejspíš velkou vůlí v ozubení a tady by se to dalo (pokud už si s tím chceš dávat takovou práci) vymezit podobným způsobem,jako to mívaly vyřešené BMW K100.Dvě oz. kola,mezi ně vložené péro které ozubení vůči sobě pootočilo cca o 2° a tím vymezilo vůle.Fungovalo to perfektně.
Naposledy editováno 19.03.2011 21:57:26
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola ze silonu-zkušenosti?
http://www.murtfeldt...terialy-2/murlubric/
http://www.murtfeldt...aterialy-2/murdopol/
1 reakcí na tento příspěvek Ozubená kola ze silonu-zkušenosti?
karf:To bude určitě ideální matroš,ale pochybuju že mi prodají matroš na jedno kolo...
Ano,problém je především kvůli vůlím,nevím jak k tomu došlo,ale nějaká desetinka tam "hapruje".Řešení by bylo odnést sosustružníkovi celej motor ať to soukolí dopasuje....
Naposledy editováno 19.03.2011 22:22:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ozubená kola ze silonu-zkušenosti?
karf píše: jestli tam je větší namáhání, tak bych asi bych místo silu koukal po materiálech jako
http://www.murtfeldt...terialy-2/murlubric/
http://www.murtfeldt...-2/murdopol/ [/quote]
Tyhle materiály znám.Fungují dobře jen na kluzných vedeních nebo max jako pouzdra.Ozubené kola bych z nich nedělal.
Ja bych to jako upravu plastove nedelal. Musis pocitat s teplotou, a dynamickym zatezovanim jak pro nizkocyklovou unavu, tak vibracemi - produkcni plastova kola do prevodovek se delaji nejcasteji jako vstrikovana. V kombinaci s kovem hlavne PPS GF30-40 nebo PEEK s grafitem (nebo opet GF ci CF) pro vyssi teploty a vyssi tlaky. Dulezita je orientace vlaken tohoto kompozitu. Na amaterske upravy opravdu plastove kolo neni dobry napad.
Naposledy editováno 19.03.2011 22:59:40