Uzavřeno 22.03.2011 v 00:59 uživatelem FishX3
2 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
MedvědbezGuzzin>a co manuál, co se podívat napřed tam?
Jasně, samozřejmě jsem neřešil "dát co tam bylo" - otázku jsem se snažil směrovat na uživatele tohodle stroje, a měla asi spíš znít "jak přilepšit mému mazlíkovi" - omlouvám se za nepřesný dotaz, nedošlo mi že by se tu někdo mohl ptát na seriovou výbavu, jejíž specifikaci obsahuje manual a v případě jeho absence (neni muj pripad) neni asi nic jednoduššího, než svíčku vymontovat a dohledat její prametry...následně najít náhradu.
Díky za pochopení.
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
Svíčka buď zapaluje, nebo ne. Výkon Ti nezvednou ani patentovaný vícebodý jiskřiště atd. Dej tam zpátky to co tam má být. Výrobce věděl proč to tam dává.
Nebo máš snad nějaký úpravy na motoru, že bys musel dávat jinou tepelnou hodnotu?
Pokud chceš mermomoci jinou značku, tak jsem dost chvály v poslední době slyšel na Brisk. Já dávám na všechny motorky co dělám NGK a jednomu specialistovi Denso
Naposledy editováno 01.11.2010 06:27:00
Motor: Jedinné co tam tam je, je KN vzduch a na výstupu Scorpion. Nicméně PC zatim nee.
Ohledně svíček, nejsem v tom vubec zběhlý, samo jsem taky čekal názory např ohledně použitých materiálů - tj zda má význam iridiová, či platinová (ano podíval jsem se to do fóra po obecných názorech,které se v diskuzích liší), jsou tu názory o tom že je to fuk a jde jen o životnost, další o zlepšení chodu motoru v nízkých otáčkách až po hrozby že se motor nesmí vypnout pokud neni ohřátý na provozní teplotu .
Takže odpověď jsem čekal něco jako "jasne mel jsem iridiove ale jsou to vyhozene penize" nebo "s ladakem mi to strilelio do vyfuku a ted to s nimi nedela" - převážně od lidí co mají tento konkrétní motor, protože řídit se zušeností od klučiny co má 2T 125ccm mi v tomto pohledu nepřijde zrovna to pravé .
Myslim ze nazory "kamos mel normal, v zime dal iridium a ted to lip jezdi" jsou na pikaču, protože jednak je to jeho subjektivní pocit což právě v po sezoně neni asi moc objektivní (alespon ja bych nebyl) a navíc já tvrdím, pokud něco funguje, tak na to nesahej - když jdou svíčky do kopru, musí být rozdíl po výměně znát.
Takže upravim otazku: Zná někdo nějaký důvod, proč dát do CB 1300 jiné svíčky než tam jsou v serii? (materiály, parametry)
...a když se nikdo neozve, vyměním za to samé... Děkuji
Naposledy editováno 01.11.2010 08:45:09
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
Takže ode mě. Kašli na vyhazování stovek navíc a dej tam klasiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
e: ještě je tu možnost že takový parametry nemá u nkg jiná než iridiová, nevím.
Naposledy editováno 01.11.2010 10:23:19
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
Dřík>z-x-r> no taaak, a jsme doma a s tím uchlastáním, celkově NGK na to trpí víc než jiný svíce. Nevím proč, ale je to tak. Jak je zaliješ, tak je z 80% po nich.
Může mi prosím někdo vysvětlit, co znamená uchlastat svíčky nebo je zalejt? Co se jim stane? Jak se "dají" ulejt? Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky pro CB 1300 S
Martin.z.brna>ulití svíčky se stane v případě, že máš třeba moc bohatou směs nebo špatně seřízenej motor, popřípadě nastartuješ na sytič a nenecháš motor ohřát na provozní teplotu (respektive svíčku na teplotu kdy se sama čistí od úsad) a vypneš ho. svíčka je pak buď mokrá od benzínu díky bohaté směsi, nebo zakarbonovaná a udělá se na ní vodivá vrstva, čímž pádem jiskra nepřeskakuje tam kde by měla nebo nepřeskakuje vůbec. vetšinu svíček stačí nechat oschnout a normálně nastartuješ, karbon už se pak vypálí za provozu.. ale u ngk už dost často nenastartuješ, a i když sem zkoušel ulitý svíčky vypalovat švajcem tak se stejně ulili při dalším startu i když chvíli normálně fungovaly.. ale pokud budeš mít správně seřízenou karburaci tak bych se toho nebál, na er-5 ani zr-7 se mi je ještě ulít nepodařilo i přes dlouhý startování po zimě, kdy motor tak 5-6 chytnul a zdechnul...
Díky za vysvětlení. Doufám, že u stříkačky je ulití svíček mnohem složitější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
A pokud bych šel do PC, tak bych koupil PC V. K tomu si koupíš lambdy a mašina se Ti bude seřizovat sama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
1. mam KN a Ladak - jelikož mi to s oblibou střílí do výfuku, tak to není zrovna hitparáda, navíc přivítám pár koníků
2. PC V - nejsem si jist zda se pro tuhle mašinu vůbec vyrábí (ale teď čerpám z matných vzpomínek kdy jsem to řešil - mrknu se na realitu večer)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky pro CB 1300 S
ad1) zajeď si na brzdu s tím co máš a mrkněte se na směs. řekl bych, že si s tím PGMFi od Hondy poradí samo. Střílení do laufů může způsobovat jen "sekundární vzduch", a ten jde odpojit. Když to bude mimo, tak pak kupuj PC a laďte. Nečekej ale nějakej nárůst, a když tam něco bude, tak za cenu vyšší spotřeby. Mi to dělalo cca 1.5 Ltr/100km.
ad2) myslím, že právě od 2006 je to možný koupit.
Tak sorry, je to až odr roku 2009. Nicméně, myslím, že na CB1300 se nic za ty leta nezměnilo, aby to na ni nešlo dát. Zeptal bych se přímo výrobce. Mám zkušenost, že rádi poradí.
Naposledy editováno 04.11.2010 06:31:44
Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:
1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)
Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....
A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?
opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.
Naposledy editováno 22.03.2011 00:25:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S | Obdélník | 4 | 31.7.2023 v 22:46 Obdélník |
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S | vladoxxx7 | 6 | 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7 |
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... | QU33G | 13 | 12.1.2023 v 07:25 DominikF |
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S | OSKARCB | 7 | 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_ |
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S | Dr.Kosák | 2 | 18.8.2019 v 12:56 fs155 |