paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupě NSR125
11.1.2010 v 16:12
Zdravím, nebudu sa ptat co kdo by doporučil za 125ku, prostě chci NSR...
Jde o to, že chci bráchovi kupovat NSRku a chtěl bych sa zeptat na co si dat pozor při kupovaní.. Takže jaké nejčastější závady jsou na tomto stroji? Něco jsem si pročítal, ale je toho kupa a většinou se lidi dohadují jestli CBR,Mito,RS atd... Někde jsem četl že je dobré aby byl motor po generálce přibližně v 20000km, to ty motory vydrží enom tak málo? Rád bych věděl zkušenosti majitelů NSRek... Já s temahle pekelnýma strojema nemám žádné zkušenosti, měl jsem ze slabších jen fechtla a 350ku a to jsou nesmrtelné stroje... Jinak jestli je to svižné nebo ne je vcelku jedno, protože se brácha vysekal na simálovi takovým způsobem, že bych to nedokázal ani já na 6kilču (ironie)... Vím že možná naseru několik lidí že už tu je pár diskusí, ale než všechno prolistuju a třičtvrtiny je, že se lidi hádají uplně o jiném tématu... Takže díky za veškeré info co poskytnete Jo a jaký to má mět zvuk? čistý, nebo je to rachotivý motor? Nemyslím z výfuku, to bude asi jak sekačka, ale z motoru jestli se linou nějaké podivné zvuky...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:26 | Nahoru | #1
no tak jenom 20 000km ten motor urcite nevydrzi, ale kdybys po tech 20 000km udelal go motoru tak nic nepokazis zrovna NSR jsou z 2T jedny z nejspolehlivejsich motorek jestli bude bracha jezdit jak hovado tak pocitej ze generalku muzes delat klidne i driv.rachotivy zvuk by z motoru urcite vychazet nemel jestli bracha moc neumi ani na simalovi tak jeste popremyslej o nejakem 4T, u ktereho vlastne go motoru delat nemusis (i kdyz na motoinzerce ted prodaval typek ktery zadrel cbr ) a taky tolik nepojede

1 reakcí na tento příspěvek Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:34 | Nahoru | #2
zkus sehnat nsr po GO a brácha bude spokojený a jen lít benzín s olejem najel jsem na nsrku 10tis cca a v pohodě, jen jednou byla na seřízení přívěry.. jinak nic, super stroj.
zvuk sekačky to jo, motor by měl ale jít v pohodě, žádné hnusné zvuky by být neměly.. chtělo by to někoho , kdo se vyzná ve 2T.. jak říkám, zkus sehnat po GO a bude to naprosto v pohodě

(reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #3
yery> O cbr sem přemýšlal, ale zdá se mně hodně malé...Jinak si myslím že je jedno co sa mu dostane pod ruky Má to nějaký omezovač v max. otáčkách, nebo sa to dá točit dokud to jede? Doufám že sa z nehody poučil a nebude tomu tak dávat, ale jak říkal jeden komisař z autoškoly: Nejhorší je přežit pubertu na motorce Snad si jí bude vážit a nezadře ji na prvním kilometru...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:40 | Nahoru | #4
když je dobrra udržba,tak se u japonce doporučuje prvni vyměna pistu při 30ti tis.km,pak po 20ti...s každym třetim pistem bys měl měnit ojnici...samozřejmě pokažde kontrolovat kliku a povrch valce...
při spravnem zachazeni a spravne udržbě je ten motor prakticky nbesrmtelny...4T se samozřejmě taky normalně generalkujou-je tam uštřeno na valci-nebyva nikasil..ale zase je tam složita pala...
GO je celkem neurčity pojem..někdo si při něm představuje klasickou udržbu v podobě pistu, a Nikasilu, někdo komplet motor..
ale stejně jako u 4T, tak i 2T je je celkem loterie, mužeš koupit dobry kousek...stejně tak mužeš koupit motku po někom, kdo jezdil na to nejlevnější, co šlo...to je pak celkem zlo..

(reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:41 | Nahoru | #5
St.naprcal> Dá se to srovnat ze zvukem Jawy350? Měl jsem ji dlouho, tam jsem měl odvařené ložiska na klice, tak ten zvuk poznám, ale jinak asi nic

1 reakcí na tento příspěvek Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:43 | Nahoru | #6
jo mělo by to mít zdravej zvuk, žádný rachtání, kovový zvuky apod. nsr je jak se psalo jeden ze spolehlivejch 2T pro toho bráchu možná lepší nějakej 4T, není tu jen CBR který ti připadá malý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #7
Axel> Taky si myslím že hodně zálěží na předchozím ježdění, ale to mně žádný majitel dobrovolně neřekně že to trápil Takže asi můžu koupit zdánlivě dobrý kousek a za pár dnů se može vyrachotit, temu bych sa chtěl vyhnout...ale asi tomu nezabráním. Kilometrama sa taky řídit nedá, takže je to trošku taková loterie...

Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:49 | Nahoru | #8
teď mě napadá..prodávám cagivu planet 2T, jede dost slušně a nevypadá na generálku, a klidně to přiznám že jí netrápim

(reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 16:52 | Nahoru | #9
ptaak> Dostané řádné ponaučení a když ji zadře, tak si určitě tu nemalou částku zaplatí a aspoň bude ponaučený a dá si pozor...doufám Jinak ta Cagiva Planet je krásná, tu sem si vždycky přál, ale za mojích mladých let jsem na to neměl korunky A za kolik chechtáků ji dáváš?

Naposledy editováno 11.01.2010 16:54:53

1 reakcí na tento příspěvek Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:06 | Nahoru | #10
no záleží na dohodě. ale představoval jsem si 40 tis. cca. je tam zánovní řetězovka s Xkroužkama, brzdový destičky......ještě budu ted měnit převodovej olej. atd jede dost slušně

Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:18 | Nahoru | #11
já prodával s 20 tis, kámoši lehce přes dvacet, stačilo prvních pár kiláků lehce a nevytáčet a pak pernamentní pila a motory držely, pořád jezdí u nových majitelů bez GO, takže má zkušenost, že otevřené zatím vydržely kolem 25 tisíc km a pořád bez GO, ale už jim moc nedávám, max. 30 tisíc....pořád lepší jak RS nebo Mito, znám jen italy, co jezdily našim tempem, ale všechny nevydržely ani 15 tisíc a zadřeli natvrdo

edit písmenko

Naposledy editováno 11.01.2010 17:19:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:20 | Nahoru | #12

y2k.j>Axel> Taky si myslím že hodně zálěží na předchozím ježdění, ale to mně žádný majitel dobrovolně neřekně že to trápil Takže asi můžu koupit zdánlivě dobrý kousek a za pár dnů se može vyrachotit, temu bych sa chtěl vyhnout...ale asi tomu nezabráním. Kilometrama sa taky řídit nedá, takže je to trošku taková loterie...


takhle je to ale s každou starši motkou...jak už ji raz někdo jezdil,tak neni jistot nikdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:25 | Nahoru | #13
Axel> Tak to jako jo, ale přeci jen jsou ty 2T náchylnější, ne?

(reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:41 | Nahoru | #14

y2k.j>Axel> Tak to jako jo, ale přeci jen jsou ty 2T náchylnější, ne?



to zaleži,no...4T muže mit takove nenapadne opotřebeni...
2T to dava vědět poklesem vykonu a zvukem,taky spotřebou...
U 600 4T těžko poznaš,jestli ma 100kobyl, nebo 90...u 2T poznaš každou kobylku

Koupě NSR125

11.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #15
NSR jsem sám přes dva roky vlastnil. Motorka byla rok 1999 a dle mýho názoru je to jedna z nejlepších stopětadvacítek vůbec. Aprilia RS a Cagiva Mito jsou holt cigáni z Itálie, a tak co spolehlivosti se týče tak se od nich nedá čekat vlastně ani mininum. (nic proti majitelům). NSR je spolehlivá motorka, na který jsem za ty dva roky nemusel řešit jedninou, a to podotýkám, jedinou závadu! Do týhle japonský krásky stačí lejt pouze plnou syntetiku a je po starostech. Ještě bych podotklnul, že motor v NSR by měl do generální opravy vydržet asi 35 000 km, ale taky samozřejmě záleží na tom, zda je otevřená, a nebo škrcená. Dobře vyber, Whites

Naposledy editováno 11.01.2010 17:49:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 18:21 | Nahoru | #16

ptaak>no záleží na dohodě. ale představoval jsem si 40 tis. cca. je tam zánovní řetězovka s Xkroužkama, brzdový destičky......ještě budu ted měnit převodovej olej. atd jede dost slušně



ještě, že tam nemáš O-kroužky to by jsi žádnej příplatek nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 18:23 | Nahoru | #17
Mirek12> já si řikal kdo se na to ozve, že to zdůrazňuju O kroužky bych se nechlubil, ale X proč ne že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 18:47 | Nahoru | #18

ptaak>Mirek12> já si řikal kdo se na to ozve, že to zdůrazňuju O kroužky bych se nechlubil, ale X proč ne že

no jasny.. ale olej za 100tovku si tam započítej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 19:20 | Nahoru | #19
Mirek12> jo to nesmim zapomenout. uplně hustokrutej racingovej olej agip racing 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 19:59 | Nahoru | #20

ptaak>Mirek12> jo to nesmim zapomenout. uplně hustokrutej racingovej olej agip racing 2T


Ale jak tam nemáš racing svíčku tak je to špatné

(reakce na) Koupě NSR125

11.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #21

y2k.j>Ale jak tam nemáš racing svíčku tak je to špatné



tak tak .. a svítící lebky na ventilcíích

Koupě NSR125

11.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #22
no hele mám tam NGK hustou racing svíčku, přidala 10 kobyl a proužky na ráfcích, to máte další 4

Koupě NSR125

11.1.2010 v 23:10 | Nahoru | #23
Já na své mam přes 30 000 a žádná generálka potřeba nebyla a jezdim jako prase. KDyž máš štěstí na předchozího majitele a budeš se k tomu chovat hezky tak se nic nestane :)

To že se všechny 2T serou tu píšou majitélé 4T kol.

Naposledy editováno 11.01.2010 23:11:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Mikeš011 20 29.9.2024 v 19:27 kokoška.
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R Jawa1967 2 5.9.2024 v 11:51 čeplin
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin

TOPlist