Doba opravy cca 10 minut. Závit M14x1,25. Max.spokojenost. Cena sady 1300 Kč s DPH.
Díru pročístíme vrtákem M12, namažeme závitník vazelínou ,aby se nám špony nedostaly domotoru a zůstaly nalepené na závitníku, vyřízneme závit pro vložku V-COIL M14x1,25, pro jistotu propláchneme motor, nasadíme vložku V-COIL na specielní přípravek a našroubujeme do otvoru - tím nám vznikne ocelový závit v hliníkové vaně M14x1,25. Zašroubujeme šroub - hotovo. Doporučuji motocykl umístit nad kanál.
Naposledy editováno 05.09.2009 15:59:29
1 reakcí na tento příspěvek Oprava závitu - postup, foto - V-coil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
ale ta 14 vs. 12 se mi taky nezdá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava závitu - postup, foto - V-coil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava závitu - postup, foto - V-coil
Jen jsem zjistil , že už neumím počítat zpaměti. Už se na mě ta práce za kompem začíná podepisovat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Když by se řezal novej závit, tak si člověk na M14, předvrtává zhruba 11,2mm vrtákem. Takže tou 12ctkou to zlehka zarovnal a se zbytkem si poradil závitník.
Naposledy editováno 11.09.2009 12:18:26
2 reakcí na tento příspěvek Oprava závitu - postup, foto - V-coil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)