tak ještě se mě nikdy nepodařilo jet delší cestu (více hodin jízda v dešti, deštíku).
Zatím jsem teda jen chytl pár průtrží a totálně zmokl, nebo deštíček a stačil se někde schovat.
Tak mě zajímá jak to řešíte když "musíte" prostě jet a prší jemně, a pak co když prší fest.
Oblečení mám komplet kůži, ale zajímá mě, jestli kůže zvádne i delší deštíky či jestli vydrží nepromok delší cestu....apod.
Ptám se, jelikož nastává období spíše horšího počasí a já chci ještě jezdit co to dá.
Jestli investovat do nepromoku.
Či jestli plexi pomáhá apod.
díky
2 reakcí na tento příspěvek Delší cesta v dešti
jo a nepromok nevedu:)
1 reakcí na tento příspěvek Delší cesta v dešti
Naposledy editováno 02.09.2009 20:14:36
1) Intenzita deště
2) Povrch vozovky
3) Hustota provozu
Jinými slovy - když chčije tak, že se dělají bubliny, asfalt je jak mejdlo a navíc tě každé auto ohodí, tak je totálně na pytel.
Na druhé straně takový lehčí deštíček na okresce s drsnějším povrchem, kde nic nejezdí, nijak zvlášť nevadí...
jinak pokud budeš mít nemoky tak je to jedno a když ne - ramena a nohy budeš mít mokré asi vždy pokud nepojedeš jen lehkou přeháňkou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delší cesta v dešti
Cucka>pred ctrnacti dnama sme jeli ITT celej den ve slejvaku..cca od pul desaty do pul sedmy..ja jen jako batoh samozrejme...mam taky kuzi....no v motach byly zaby...na zadku mi pustila kuze takze byla cela cerna rukavice propustily...ale tak nejsme z cukru:)
jo a nepromok nevedu:)
Tož bez gumy!!!To děvče se mě líbí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delší cesta v dešti
Jinak kalhoty textil, letní Ixony a stačí pár kapek a můžu ždímat
Další věc - mám kalhoty do bot, takže voda, která stéká po kalhotech, mi za chvíli začne téct do bot - když začne pršet, někdy zastavím a boty si pořádně utáhnu - tím to ale jen oddálím, stejně za chvilku ucítím první studenej pramínek na nártu a časem si prostě vezu nohy v rybníčku
A pak rukavice - ty promoknou úplně durch, a po delší době je v nich teda docela zima, jak se zajízdy stále chladí větrem a doplňujou vodu
A to všechno mi je úplně u řiti - jedu ať tak nebo tak - nepromok nemám, do autobusovejch zastávek se neschovávám, a zatím jsem se ještě neropustil
Ale když chytnu fakt hodně výživnej ceďák na hodně dlouhou dobu, provlhne i ta kůže dovnitř, a vysušení trvá pak něco málo přes dva dny. Rychlé sušení kůže třeba na topení neriskuju - dám tomu čas. Takže když musím jet druhej den dál, opčítám s tím, že polezu do mokrejch věcí.
nevím co je na tom k řešení ;)
jako ty mam kuži, nepromoklo nic, obcas si vesrerý oblecení natiram olejičkem, aby nevysychalo ... od slunce a tak, takze kdyz na me nalejes kybl vody, steče to dolu
v Příbrami mě vzaly kroupy, ty jsem přeckal pod plachtou i s motorkou, jen jsem si vul vystrcil/narovnal za tech krup nohu zpod plachty a voda mi natekla do botky :)))) jinak pohoda
jediné, co me vzdy stve je ten humus vsude na motorce a to lesteni potom
jo, a blbý je prudky ochlazení, není mokro, ale zima, jak jedes v desti nad 100, ten studenej sajrajt neni dobrej
dalsi pruser je jizda v desti a v noci... chybí mi sterače :))
1 reakcí na tento příspěvek Delší cesta v dešti
velký plexi je ošidná věc - na helmu by měl jít proud vzduchu, protože jen díky tomu je nepoškrábaný plexi čistý - proudem vzduchu se kapky strhávaj a odtýkaj ke straně. navíc když máš samotný plexi nad úroveň očí a je zapršený, tak je to fakt libovka - takhle sme se vraceli ve sněhodešťový přeháňce potmě domů a viděl sem kulový-navíc když proti jezděj auta, tak se světlo přes kapky pěkně tříští
za sebe doporučuju teda jen plexi tak vysoký, by proud vzduchu šel minimálně na hledí.
špatná věc nejsou tekutý stěrače, ale to si nejsem jistej, jak moc je to vhodný na plexi helmy, jestli to nějak nereaguje. ale funkčně je to super, kapky z plexi odtýkaj mnohem líp.
a ve dne se dá jet v čemkoliv - kdysi byla taková průtrž, že auta u silnice, kdo jel, tak odhazoval gejzíry vody a bez problémů se v tom dalo jet. nejhorší je to asi v noci, to je hodně blbá viditelnost.
Medvěd - čím lepší voděodolnost, tím horší prodyšnost, moje oblečení Bering je toho typickým příkladem a nejsem si jistej, neplatí náhodou, že ani kůže není voděodolná na věčný časy a že po určitý době jízdy v děšti taky pustí.. ?
Němec>nepremok, ale jak už tady padlo, když je teplo, tak se člověk potí zevnitř, protože obyčejný pogumovaný nepromoky prostě nevětraj.
velký plexi je ošidná věc - na helmu by měl jít proud vzduchu, protože jen díky tomu je nepoškrábaný plexi čistý - proudem vzduchu se kapky strhávaj a odtýkaj ke straně. navíc když máš samotný plexi nad úroveň očí a je zapršený, tak je to fakt libovka - takhle sme se vraceli ve sněhodešťový přeháňce potmě domů a viděl sem kulový-navíc když proti jezděj auta, tak se světlo přes kapky pěkně tříští
za sebe doporučuju teda jen plexi tak vysoký, by proud vzduchu šel minimálně na hledí.
špatná věc nejsou tekutý stěrače, ale to si nejsem jistej, jak moc je to vhodný na plexi helmy, jestli to nějak nereaguje. ale funkčně je to super, kapky z plexi odtýkaj mnohem líp.
a ve dne se dá jet v čemkoliv - kdysi byla taková průtrž, že auta u silnice, kdo jel, tak odhazoval gejzíry vody a bez problémů se v tom dalo jet. nejhorší je to asi v noci, to je hodně blbá viditelnost.
Medvěd - čím lepší voděodolnost, tím horší prodyšnost, moje oblečení Bering je toho typickým příkladem a nejsem si jistej, neplatí náhodou, že ani kůže není voděodolná na věčný časy a že po určitý době jízdy v děšti taky pustí.. ?
jj, pustí, ale pěkně namazaná docela vydrží ;) a když pustí... tak dál je to fakt jen pro srdcaře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delší cesta v dešti
Jo a k tvé avatarové fotce: máš pěkný prsa!