globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomožte nebo se poseru
26.3.2009 v 12:04
zdravím vás pánové.mám takový problém.už několikrát jsem to tu řešil ale nikdy nic nepomohlo.mám yamahu fzr 600 rv 91.co jsem jí koupil tak vynechávala v 6000otáček vždy pravidelně.mám nové těsnění pod hlavou,seřízené ventily,rozvody seřízené,nové svíčky Brisk A10s,nový filtr na vzduch,na olej,novej olej,elektrika skontrolovaná.komplet nové těsnění všech karbců.seřízené podtlaky,seřízené hladiny a směsi,odpojené čidlo na stojánek.zapalování jsem poslal do firmy ignitech a říkaly že je v pořádku.neporadil by mi někdo čím by to mohlo jěště bejt?sem na ní nasranej,takovejch prachůa furt to dělá.já si myslím že to bude dělat zapalování,je to možný že by to ta firma ignitech nezjistila???děkuji všem co k tomu napíšou něco kloudnýho.dik Tomfzr
Předchozí
1 2
Následující

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:10 | Nahoru | #1
zahoď to do šrotu

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:11 | Nahoru | #2
projeď znova elektriku. pro jistotu s kontaktolem v ruce. mě litrový fzr taky občas někde v týhle "hladině" vynechávalo, projevovalo se to takovým cuknutím. zprvu jsem si myslel že je to najetí na hrbol nebo tak. projel jsem kontakty a byly zaoxidovaný. tak jsem je vyčistil a od tý doby byla pohoda. nutno ale dodat, že jsem taky změnil benzínku, když jsem na ní později náhodou tankoval na rsv, tak mi pak taky tak cukala. tak kdyžtak ještě zkus tankovat jinde nebo nalejt velfobin.

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:17 | Nahoru | #3
do šrotu??blázen.nemám na novou jako ty romualdo!!elektriku sem projel komplet a je v pohodě.(sem vyučenej elektrikář)vynechává mi to stylem že se to v těch otáčkách zastaví,jede to pomalejš a musim to jako přetočit pak to zas jede normálně,ale sere mě to ,nedá se s tim jezdit.benzínku mám u baráku LUKOIL A NIKDY ŽÁDNEJ PROBLÉM.jo a měnil jsem komplet cívky s kabelama a fajfkama.Na co bychj se mohl jěště kouknout???děkuju

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:18 | Nahoru | #4
jo a vynechává to VŽDY né občas

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:21 | Nahoru | #5
zápalko, cdi

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:25 | Nahoru | #6
jojo taky si myslim,jenže bylo v tom ignitechu,myslíte že taková firma se muže mýlit?přesně řekli že zapalování je v pořádku ale jestli to bude dělat tak tam mam přijet s motkou.do zapalování se předemnou někdo hrabal,je otevřené a bylo zalepené lepidlem do krabičky,na kolik procent sy myslíte že to budde zápalko??

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:29 | Nahoru | #7
nemohla by to bejt nějaká banální záležitost, jako třeba zasranej palivovej filtr?

Co čidlo náklonu???

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:30 | Nahoru | #8
Zkus si sehnat (od někoho půjčit) jiný a zkus to, jinak bych to viděl na 99% že to bude tím, zvlášť pokud se v tom někdo hrabal.

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:31 | Nahoru | #9
snímač otáček?

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:36 | Nahoru | #10
palivovej filttr novej,čidlo náklonu nemám.jo hrabal určitě.já už sem tam snad všechno vyměnil a kontroloval a fut to samý.vyděl bych to na zapalování.jo a jěště jedna věc,když sem to koupil tak to přebíjelo cca 18voltů,odešelo dobíjecí relé,to jsem vyměnil,dobíjí to max. 14,21voltů,což je v pořádku.jestli se třeba tím přebíjením nevodkurvilo to zápalko??.

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:37 | Nahoru | #11
snímač otáček jsem měřil,odpor měl v zhruba tak jak je to v manuálu

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:40 | Nahoru | #12
6tis otacek na kazdej kvalt? zatizeny, nezatizeny ? jestli jo tak to asi nebude benzin-karbec, ale elektrika, oni initech mohli zkontrolovat zapalko a je OK, ale je mozny ze je tam nakej studenak kterej ztrati kontakt vlivem vibraci na 6ti tis otackach to s merakem na stole nezjistej...

zvlast jestli se do toho cdi nekdo hrabal... v tehle pripadech je nejlepsi menit veci ktere maji vliv na zapalovani (zacal bych tim cdi) z nejake funkcni moto pak snimac otacek ze ktereho to bere signal a veskere spinace ktere muzou zapalovani vypnout (spinaci skrinka, cudl na riditkach atd)

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:41 | Nahoru | #13

tomakfzr>snímač otáček jsem měřil,odpor měl v zhruba tak jak je to v manuálu



jak pisu vyse, v normalu bude na te motorce vse OK, ale nekde je studenak nebo tak neco a rpojevi se to az kdyz dana soucastka rezonuje s kmitama co "vysila do ramu" motor na 6ti tis...

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:42 | Nahoru | #14
já bych to typl na karbec

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:42 | Nahoru | #15
mno tak sežeň někoho se stejnou mašinou, a zkanibalizuj ji... začal bych tím cdi, ale to že se v ní někdo hrabal ještě nic neznamená, třeba už prodělala výměnu v minulosti.

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:42 | Nahoru | #16
tomakfzr> jestli se třeba tím přebíjením nevodkurvilo to zápalko??.

Možný to je, když ti může cdi odkurvit i statická elektřina, proto se nemá hrabat na kontakty cdi rukou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:44 | Nahoru | #17

malson>já bych to typl na karbec



no u karbecu se mi to nezda, to by to nebylo vzdy na stejnejch otackach ale pr stejnem "plynu" na jednicku se motor vytoci do omezovace i na malo plynu, na 4ku uz tam na 6tis musis mit plynu mnohem vic... tzn pokud to je na 6ti tis na kazdej kvalt - bylo by to pokazde pri jinak pridanym plynu - a to me popravde nenapada co by to mohlo v karbecu delat

2 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 12:54 | Nahoru | #18
jo v 6000tis na každej kvalt,vynechává to zatížený,na místě to nejde poznat.skusim proměřit spínačku a čudl.ale on měl to zápalko vyndaný z krabice a ta krabice byla lepená.v karlovarským kraji takováhle motka není.to je problém.co zkusit přepájet kontakty na cdi???jdu do dílny a zítra napíšu.všem zatím dějuju.

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:03 | Nahoru | #19
tomakfzr>

Tak tyhle problémy ti nezávidim. Kdysi jsem něco podobnýho řešil u Busy a nemohl na to zaboha přijít...

Bylo to nakonec palivovym filtrem...

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:16 | Nahoru | #20

tomakfzr>jo v 6000tis na každej kvalt,vynechává to zatížený,na místě to nejde poznat.skusim proměřit spínačku a čudl.ale on měl to zápalko vyndaný z krabice a ta krabice byla lepená.v karlovarským kraji takováhle motka není.to je problém.co zkusit přepájet kontakty na cdi???jdu do dílny a zítra napíšu.všem zatím dějuju.



no jak rikam, promerovani asi nic neodhali, je to neco co se pozna az pri urcite frekvenci kmitani... a pajeni kontaktu nemusi pomoct, muze to bejt i neco uvnitr - snimac otacek bude naka mala civecka, muze ztracet kontakt uvnitr toho pouzdra, to same v tom CDI.. i v poudre tranzistoru muze bejt ta polovodicova desticka "odlomena" od "nozicky" vyvodu...

resil bych zapujceni jineho, ale fakt nikoho se stejnou moto neznam... z ebay treba by nemusela bejt draha, pripadne i vrakoviste by ti ji mohli pujcit na zkousku, ze ji koupis kdyz bude makat...

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:18 | Nahoru | #21
malině tohle dělal zadělanej benzínovej filtr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:20 | Nahoru | #22

ilMedvědGuzzini>malině tohle dělal zadělanej benzínovej filtr...



jj ale vetsinou to pak dela az pri zatezi... kazdopadne doufam ze veci jako palivovej filtr, kohout vnadrzi, ventilky v plovakovce a odvzdusnovaci dirku ve vycku uz prosel...

navic rika ze kdyz to nejak dostane pres 6 tis ze to zas jede OK... tzn tam to bude zrat jeste vic a neni duvod proc by to pak jelo kdyz by to nemelo beno...

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:22 | Nahoru | #23

assassin>ilMedvědGuzzini>malině tohle dělal zadělanej benzínovej filtr...

jj ale vetsinou to pak dela az pri zatezi... kazdopadne doufam ze veci jako palivovej filtr, kohout vnadrzi, ventilky v plovakovce a odvzdusnovaci dirku ve vycku uz prosel...

navic rika ze kdyz to nejak dostane pres 6 tis ze to zas jede OK... tzn tam to bude zrat jeste vic a neni duvod proc by to pak jelo kdyz by to nemelo beno...



jj, tak daleko jsem to nedomyslel, snad mě ještě zachrání teorie o specifických vibracích v 6000 otáčkách který zapříčiní vzpříčení kousku bordelu v hadici :)

1 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:36 | Nahoru | #24
doporučuju postupovat způsobem, že si seženeš někoho jiného s fzr, postavíte ty motorky vedle sebe a budeš měnit díl po díle než to najdeš. Já takhle měsíc hledal, proč mi lítá otáčkoměr a nakonec to bylo CDI..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 13:44 | Nahoru | #25
Já doporučuju (a ne poprvé), ať se na to podívá někdo jiný. Nejspíše už jsi stižený provozní slepotou - tím, že se to furt snažíš opravit sám, něco soustavně přehlížíš, protože jsi přesvědčený, že je to v pořádku. A ono není.

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 14:49 | Nahoru | #26

1100Virago>Já doporučuju (a ne poprvé), ať se na to podívá někdo jiný. Nejspíše už jsi stižený provozní slepotou - tím, že se to furt snažíš opravit sám, něco soustavně přehlížíš, protože jsi přesvědčený, že je to v pořádku. A ono není.


jj to ma logiku taky jsem tohle zazil prolejzal jsem to 3 dny a nic a pak prisla manzelka a prej tady mas vypadlou hadicku rikam srandicky co? a ono ne fakt byla vypadla a ja to 3 dny nenasel.A ona cca 30sek. To byla ostuda

3 reakcí na tento příspěvek Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 16:51 | Nahoru | #27
já bych to typoval na svíčky, brysk je dobrej tak do jawy, skus sehnat svíčky co se motují originálně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 18:01 | Nahoru | #28

JMCH>já bych to typoval na svíčky, brysk je dobrej tak do jawy, skus sehnat svíčky co se motují originálně



co je český,to je špatný... se poseru,ty si hovado...

jasně to vidim na CDI,vůbec bych se nedivil kdyby šlo o chip tuning...

(reakce na) Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 18:03 | Nahoru | #29
JMCH: Máš s Briskama nějakou osobní zkušenost, nebo si jen plácáš játra? Znám pár lidí, kteří je v japoncích jezdí a nikdo nemá sebemenší problém. Zatímco většina NGKáček se poměrně snadno uchlastá a pak už ty svíčky nestojí za moc.

Pomožte nebo se poseru

26.3.2009 v 18:21 | Nahoru | #30
přešponovanej řetěz?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6


TOPlist