![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Já osobně mám najeto na TDRku pouze 3500 km což je docela málo tak nechci soudit spolehlivost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Takže budu rád když sem napíšete svoje zkušenosti a postřehy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jinak tato diskuze je určena majitelům 2T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
a pár věcí na zamyšlení:
1. jakou máte spotřebu? - já jezdim za 5 litrů
2. v čem je údržba u 2T větší a složitější než u 4T? - toto nechápu když takové bláboly lidé píší, podle mě je údržba úplně stejná akorát se navíc leje olej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Edit: chybka
Naposledy editováno 23.07.2008 12:41:25
RomanSS>Začínám pohrdat těmahle diskuzema.
Má Ducna žere míň, je spolehlivější a míň se sere než RSka. Stačí?
Stačí tak si ji vem na motokros nebo si sní měl začít jezdit v šestnácti místo RS a já ti pak vysvětlím proč sou 2T super. Sou prostě kategorie kde se 2T nedá nahradit
Prda1>RomanSS>Začínám pohrdat těmahle diskuzema.
Má Ducna žere míň, je spolehlivější a míň se sere než RSka. Stačí?
Stačí tak si ji vem na motokros nebo si sní měl začít jezdit v šestnácti místo RS a já ti pak vysvětlím proč sou 2T super. Sou prostě kategorie kde se 2T nedá nahradit
Já to samozřejmě vím.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Cagiva Mito 125 s kitem poliny 160 - jezdila výborně, najeto zhruba 13 tis. km, bez problémů, pravidelně čištěná přívěra, pouze kvalitní olej.
Yamaha RD 350 YPVS - koupena před celkovou GO motoru, takže Wiseco válce + pístní sada, komplet nové přetěsnění motoru + přívěr a seřízení. Laděné výfuky JL + karburátorový kit, výkon motoru 72-75 koní, váha kolem 140 kg. Naprostá raketa...mám ji stále
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
kdybych měl zbytečně 250-300 tis. kč koupil bych dvoutaktní pětikilo Bimota V-Due, to by bylo panečku svezení
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](http://motorcyclespecifications.info/motorcycles/img/1981_0.jpg)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Hlavně ta bimota váží jen 165 kilo a v úplném základu má 105 koní, výkon se dá pomocí úprav zvýšit v rozmezí 120 - 135 koní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](http://www.hopsings-garage.com/images/BimotaV-DueMotor.jpg)
Problémy začaly tím, že moto šla špatně do otáček a nechtělo se jí moc jet. Tak jsem rozebral komplet motor a zjistil, že to má klika, ojnice za sebou. Zřejmě předchozí majitel používat totálně sračkoidní olej a vše bylo přidřené, samosebou i válce to měly za sebou.
takže GO motoru stála 5600 kč a pak bylo vše OK
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
NickSlaughter>bathed>NickSlaughter> ty jo, ty výfuky jsou otřesné
Proč myslíš, jako že jsou ze zhora?
No, jako já vím že u dvoutaktu záleží na délce a profilu rezonančí komory. Patrně jim to takhle debilně vyšlo a museli ty centimetry honit takhle... Ale fakt to vypadá strašně. Zajímavé je, že teď jsem našel na netu asi novější verzi, kde už je všechno schované v podsedlové části.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1. jakou máte spotřebu? - já jezdim za 5 litrů
nevim ...
2. v čem je údržba u 2T větší a složitější než u 4T?
ta klasicka udržba asi stejna a co se tyče rozebrat sebrat tak to nedelam - takze nevim...
Ellenka>2T je 2T
...... furt tu potvoru krotíš a nebo ona tebe :\
1. jakou máte spotřebu? - já jezdim za 5 litrů
nevim ...
2. v čem je údržba u 2T větší a složitější než u 4T?
ta klasicka udržba asi stejna a co se tyče rozebrat sebrat tak to nedelam - takze nevim...
Rozebrat sebrat: ty asi myslíš rozebrat SLOŽIT Sllunéško moje, viď? Sebrat možná v Rusku lol lol