Téma: SUR-RON
4.11.2024 v 13:12
Čau, jaký máte názor na SUR-RON. Jde mi o jízdu ve městě nebo po lesních cestách. To, že je to elektro mi nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek SUR-RON
jakou verzi?
kamarád měl (možná ještě má...ale letos už jezdil na vargovi) light bee - na jeho 165 cm "super kolo", na mých 188 skoro nepoužitelné.
pár desítek km to dalo i ve větším terénu, než je polňačka a při nejhorším se to dalo odnést.
ta další provedení sur rona jsem neviděl
kamarád měl (možná ještě má...ale letos už jezdil na vargovi) light bee - na jeho 165 cm "super kolo", na mých 188 skoro nepoužitelné.
pár desítek km to dalo i ve větším terénu, než je polňačka a při nejhorším se to dalo odnést.
ta další provedení sur rona jsem neviděl
Kdybys hledal "Ultra Bee" a neuměl náhodou použít "hledat Ultra Bee", tak tady máš precizní popis majitele
Edit: jestli to tu neznáš, tak v profilu motorky (kterou najdeš přes Motokatalog) mívají majitelé "denik" s doplňujícímin informacemi, servisem apod.
Naposledy editováno 04.11.2024 19:03:36
Edit: jestli to tu neznáš, tak v profilu motorky (kterou najdeš přes Motokatalog) mívají majitelé "denik" s doplňujícímin informacemi, servisem apod.
Naposledy editováno 04.11.2024 19:03:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
mariano> Uvažoval jsem o ULTRA NEBO STORM.
Kluci meli pujcenou "light bee". A za me. Na "blbnuti v tezsim terenu" to ma zoufale malo vykonu. A na tichoclapkove courani se krajinou bez pruzeni okoli to ma zase zoufale maly dojezd. Takze na 2 veci, u kterych bych rekl ze se hodi se ukazalo ze je to naprosto naprd.
I moje trialova randonka na sjetejch gumach ktera mela splasenych 8 koni vyjela vic nez tohle, a to ze byl sunron lehci uz to nezachranilo. A dojezd byl v terenu naprosto zoufalej. Tak 20 minut blbnuti a konec.
Za me to muze obstat jen pro opravdu specificky pouziti, jako dojizdeni na pastvinu za vesnici zavrit ovce, nebo do prace pres divoky park, nebo tak neco. Jiny rozumny pouziti jsem pro to nenasel. A to se mi to "na papire" fakt libilo.
I moje trialova randonka na sjetejch gumach ktera mela splasenych 8 koni vyjela vic nez tohle, a to ze byl sunron lehci uz to nezachranilo. A dojezd byl v terenu naprosto zoufalej. Tak 20 minut blbnuti a konec.
Za me to muze obstat jen pro opravdu specificky pouziti, jako dojizdeni na pastvinu za vesnici zavrit ovce, nebo do prace pres divoky park, nebo tak neco. Jiny rozumny pouziti jsem pro to nenasel. A to se mi to "na papire" fakt libilo.
1 reakcí na tento příspěvek SUR-RON
Ozzy: tak to bylo asi rozbité. Bracha ma light bee uz docela dlouho a naposled jsme jeli vyjizdku spolu v Brdech - 2hod a cca 20km. Me to sežralo 30procent baterky, na tom surronu o 10-15procent vic.
Bracha na tom dokaze uspornym rezimem dojet z Rakovnika do Jincu…
Samo, dojezd u tech elektrickejch hraček je omezenej. Ja si zajedu na trat dam 3x15-20min a jedu domu… kdo potrebuje najezdit desítky km a krouzit na trati celej den tak ten elektriku mit nemuze.
Naposledy editováno 05.11.2024 17:46:52
Bracha na tom dokaze uspornym rezimem dojet z Rakovnika do Jincu…
Samo, dojezd u tech elektrickejch hraček je omezenej. Ja si zajedu na trat dam 3x15-20min a jedu domu… kdo potrebuje najezdit desítky km a krouzit na trati celej den tak ten elektriku mit nemuze.
Naposledy editováno 05.11.2024 17:46:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
assassin> Z Rakovníka směrem na Brdy pěkná cesta Křivoklátem kudykoliv a Brdy jako malá Šumava, mam tam barák a chodium je v zimě dost pěšky přes bunkry a Tok a protože dělám od léta v Příbrami , tak jinecký údolí jezdim hodně na motorce a k tématu :
dva kamarádi to měli , dost si to chválili , na začátku .
Jeden už to prodal a druhýmu se to v pološrotovém stavu válí v garáži.
dva kamarádi to měli , dost si to chválili , na začátku .
Jeden už to prodal a druhýmu se to v pološrotovém stavu válí v garáži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
Duke1> porad je to cina za kilo... tak to musi clovek brat. Ja to mel doma par mesicu a jezdil jsem s tim traily co mame na kolo... na to je to fajn, protoze to zhruba dosahuje rychlosti jako kolo z kopce... trate ktere jsou stavene na motorku to neda kvuli nedostatku vykonu...
Ja se v Jincich narodil, takze okoli mam taky docela najete
na enduro je to super, ale ted co je to CHKO to smrdi o dost vetsim pruserem nez dokud to bylo vojaku...
Ja se v Jincich narodil, takze okoli mam taky docela najete

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
assassin> JJ já to beru tak , že za to kilo bych si radši koupil kvalitní kolo , než je umořil na krátkodobý špás .
Taky se tam pohybuju celý život. - Zaječov.
Taky se tam pohybuju celý život. - Zaječov.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
Duke1> tak to vidíme stejne, nez surron tak radeji nejakej ebike. Pro me do stejne kategorie pada i ktm e-xc freeride.
Tak to jsi jen pres kopec
Edit: myslim light-bee, na tech větších jsem nejel, ale ty uz jsou podle mého za nesmyslne penize.
Navic ted vyšlo docela dost stroju co jsou podobne technikou a cena nebude o tolik jinde - treba nove zero
Naposledy editováno 06.11.2024 16:16:13
Tak to jsi jen pres kopec

Edit: myslim light-bee, na tech větších jsem nejel, ale ty uz jsou podle mého za nesmyslne penize.
Navic ted vyšlo docela dost stroju co jsou podobne technikou a cena nebude o tolik jinde - treba nove zero
Naposledy editováno 06.11.2024 16:16:13
1 reakcí na tento příspěvek SUR-RON
Ja jsem vecnej a opozdenej zacatecnik, tak me nemuzete brat moc vazne, ale teda budu mozna trochu proti proudu. Na Light bee jsem jezdil necely rok. Clovek to samozrejme nemuze srovnavat s plnotucnymi endury a jejiich rychlosti, vykonem, velkymi koly a zdvihy, ale dalo se s tim docela dobre jezdit endurovy trate, kdyz neni moc blata (Breclav, Bratcice, ale i nezmokly Kavcak). Mel jsem v te dobe pujceny i e-freeride, ktery byl samozrejme silnejsi, ale zase ne o tolik. Naopak Surron byl obratnejsi a na nauceni nekterych veci na tratich jednodussi. Na tratich jsem byl pravidelne vyrizeny driv, nez dosla baterka. Pri courani krajiinou uz si clovek musi baterku hlidat. Ja na Surrona vzpominam rad.
Jinak teda jeste k tomu puvodnimu dotazu.. Mrkvi pise, ze chce Surron na courani po meste a po okoli. A v dalsim prispevku pise o Storm- nebo Ultra-bee. To mi neprijdou uplne utridene pozadavky. Jak pise Assassin, tyhle stroje delajii principielne konkurenci e-freeridu. A to je spis motorka na jednodussi trate a neco jako kousky TET (kam az cloveka pusti baterka), nez do mesta a na pole. Na mesto budeI IMHO lepsi light bee (na lightbee me nikdy nikdo nevyhodil z cyklostezky - na Ultra bych tam teda nejel..).
O elektrickych kolech diskutovat nebudu, neb nemam zkusenost. Ale pokud se chce clovek neco naucit, co muze pozdeji aplikovat na moto, pak asi bude lepsi Surron, nez kolo (Light bee pocitove je hodne blizko pitbiku 17/12). Ja se snazim zbavit zlozvyku z kola na motorce uz roky a jde to blbe. Tak proc se ucit cyklo styl (telo pracuje v kolenou a kolo je vicemene volne a manipulovane rukama), kdyz chci jezdit na moto (rovny nohy, prace v bedrech a motorka fixovana kotnikama a manipulovana pres stupacky).
Jinak teda jeste k tomu puvodnimu dotazu.. Mrkvi pise, ze chce Surron na courani po meste a po okoli. A v dalsim prispevku pise o Storm- nebo Ultra-bee. To mi neprijdou uplne utridene pozadavky. Jak pise Assassin, tyhle stroje delajii principielne konkurenci e-freeridu. A to je spis motorka na jednodussi trate a neco jako kousky TET (kam az cloveka pusti baterka), nez do mesta a na pole. Na mesto budeI IMHO lepsi light bee (na lightbee me nikdy nikdo nevyhodil z cyklostezky - na Ultra bych tam teda nejel..).
O elektrickych kolech diskutovat nebudu, neb nemam zkusenost. Ale pokud se chce clovek neco naucit, co muze pozdeji aplikovat na moto, pak asi bude lepsi Surron, nez kolo (Light bee pocitove je hodne blizko pitbiku 17/12). Ja se snazim zbavit zlozvyku z kola na motorce uz roky a jde to blbe. Tak proc se ucit cyklo styl (telo pracuje v kolenou a kolo je vicemene volne a manipulovane rukama), kdyz chci jezdit na moto (rovny nohy, prace v bedrech a motorka fixovana kotnikama a manipulovana pres stupacky).
DrDNA01> souhlasim, jen doplnim ten posledni odstavec - mel jsem taky plan, ze se na elektrice naucim veci co pak pouziju na "normalni" motorce - z toho duvodu jsem treba Varga objednaval se zadni brzdou na nohu... po docela kratke dobe jsem zcela zmenil plany a uz mam brzdu na ruku a nepocitam do budoucna s jezdenim na spalovaku.
styly z kola vs silnicni vs mx se ve me taky praly, ale spis diky tomu, ze jsem na offroad motorce najel strasne malo... ne ze bych ted uz jezdit umel, ale neco malo jsem najezdil a uz s tim problemy nemam, jak sednu na kolo jedu jako na kole, na silnici na koleno, na krosce motorku pod sebe...
styly z kola vs silnicni vs mx se ve me taky praly, ale spis diky tomu, ze jsem na offroad motorce najel strasne malo... ne ze bych ted uz jezdit umel, ale neco malo jsem najezdil a uz s tim problemy nemam, jak sednu na kolo jedu jako na kole, na silnici na koleno, na krosce motorku pod sebe...
Storm bee jsem měl půjčený na jedno odpoledne, V terénu podle mě super, třeba kontrola trakce mě až nadchla, v podzimním pomoklým listí na nezubatech gumách jsem neměl odvahu to přepnout na plnej výkon. Na silnici při 100km/h je baterka velmi rychle vyřízená a výkon chybí. Důchodce na cestě na nákup s tím dáš jak nic :) 50% baterky bylo na 15 min opatrné jízdy v lehčím terénu a 10km po silnici a bylo to skoro na nule, už to nešlo ani přepnout na plnej výkon... Co jsem měl v rukách freeride exc, tak mi pocitově přišlo, že jede hůř než sur ron, ale podvozkově asi lepší... Opět, 3.5kWh baterka je fakt slabý místo obou těchhle strojků. 7.5kWh Zero Fx je ale zase za jiný peníze. Hodně záleží kolik vážíš a jak za to taháš, mladej (50kg) má Nicot E-fox, 20km po polňačkách v tempu do 60km/h, sem tam někde trochu prudší výjezd, a bylo půl baterky pryč. Když na to sednu já, tak ubývá skoro jednou tak rychle (110kg). Otázka je, co po tom chceš, jestli je to vůbec reálný.
Mrkvi> Pokud ještě platí dotaz, tak můj názor
Ultra - nová + 180 a za tyhle peníze, pokud ti jde o město a lesní cesty máš strašně moc konkurence ve spalovácích, kde budeš mít jako bonus zdarma mazec jiného využítí, jako třeba cestování ve dvou na tisíce Km
Storm - to je doslova finanční úlet. Za mě je to doslova k ničemu a cenovka je přestřelená stejně jako u Ultry. Koukni na stránky p. Vozňáka, kde má Vrlimotor VMX 8000 na papírech asi za 140.
Za mě Surron je dnes ta nejhorší nabídka na trhu.
Koukni na Talarii MX5 Pro. to je v současné době bez diskuzí ta nejlepší nabídka
Doma mám Berga 450, Betu RR 250, EXC 200, Skůtr Piaggio Medley, a další dvě motorky - to vše na papírech. Ale nejvíc lítám na Talarii StingR 8KW. Jízda po městě neuvěřitelná zábava, prakticky neznám limity a jezdím něco jako Urban enduro. Je to o mnoho větší zábava než skútr, který má limity na první obrubníku.
Když nejsou extra sračky, tak jezdím denně do práce, mám to cca 11 Km lesem a 7 po silnici. V lese mě limituje výkon, ale snažím se jezdit to, co na soutěžáku. Na lesních cestách je to zábava, výkon nechybí. Ve městě je to neuvěřitelná hadimrška se zrychlením sportovního auta. Od července 2024 jsem najezdil cca 4000 Km, je mi 50 let
MX5 PRO s 13 KW bude doslova městský zabiják a je o cca 40 levnější než Ultra.
Ale i tady máš benzínovou konkurenci obrovskou a pokud vyloženě nepreferuješ elektro, držel bych se benzínu.
Osobně už preferuju elektro, takže všechny spalováky půjdou z baráku.
Koukni na funbikes a mají teď za dobrý peníze
RFN Apollo, Rieju, Velimotor, ...
Dál koukni za mě na zajímavý strojek ELS Moto MXC 300 000 12 KW (na motorkářích je jeden profil s Admit Jet Armour, což je jiný název toho samého a borec se tomu věnuje a má i webovky enduropotichu.cz
Ke konci roku vyjela Altis Sigma s 20 KW a výborným podvozkem. Je to podle testů nový král segmentu a v USA stojí na naše 125
Dál je nový SS Pro 3.0
Pokud nespěcháš, počkej do jara a konkurence se zlepší. Za mě bude dobrá volba pro vyzkoušení, jestli tě to chytne, sledovat bazarovky Talarie Sting R 8 KW, protože mnoho majitelů chce upgradeovat na MX PRO. Už teď jsou na bazoši lehce zajetý strojky od 85,- . Touhle cestou jsem šel já a za 80 koupil jetou asi s 2500 km. Vůbec nelituju, každou jízdu dostávám porci zábavy a hlavně můžu jezdil po lese klidně v neděli odpoledne, protože o mě nikdo neví.
Za mě je Surron game over, pokud nepřijde s lepší nabídkou.
Ultra - nová + 180 a za tyhle peníze, pokud ti jde o město a lesní cesty máš strašně moc konkurence ve spalovácích, kde budeš mít jako bonus zdarma mazec jiného využítí, jako třeba cestování ve dvou na tisíce Km
Storm - to je doslova finanční úlet. Za mě je to doslova k ničemu a cenovka je přestřelená stejně jako u Ultry. Koukni na stránky p. Vozňáka, kde má Vrlimotor VMX 8000 na papírech asi za 140.
Za mě Surron je dnes ta nejhorší nabídka na trhu.
Koukni na Talarii MX5 Pro. to je v současné době bez diskuzí ta nejlepší nabídka
Doma mám Berga 450, Betu RR 250, EXC 200, Skůtr Piaggio Medley, a další dvě motorky - to vše na papírech. Ale nejvíc lítám na Talarii StingR 8KW. Jízda po městě neuvěřitelná zábava, prakticky neznám limity a jezdím něco jako Urban enduro. Je to o mnoho větší zábava než skútr, který má limity na první obrubníku.
Když nejsou extra sračky, tak jezdím denně do práce, mám to cca 11 Km lesem a 7 po silnici. V lese mě limituje výkon, ale snažím se jezdit to, co na soutěžáku. Na lesních cestách je to zábava, výkon nechybí. Ve městě je to neuvěřitelná hadimrška se zrychlením sportovního auta. Od července 2024 jsem najezdil cca 4000 Km, je mi 50 let
MX5 PRO s 13 KW bude doslova městský zabiják a je o cca 40 levnější než Ultra.
Ale i tady máš benzínovou konkurenci obrovskou a pokud vyloženě nepreferuješ elektro, držel bych se benzínu.
Osobně už preferuju elektro, takže všechny spalováky půjdou z baráku.
Koukni na funbikes a mají teď za dobrý peníze
RFN Apollo, Rieju, Velimotor, ...
Dál koukni za mě na zajímavý strojek ELS Moto MXC 300 000 12 KW (na motorkářích je jeden profil s Admit Jet Armour, což je jiný název toho samého a borec se tomu věnuje a má i webovky enduropotichu.cz
Ke konci roku vyjela Altis Sigma s 20 KW a výborným podvozkem. Je to podle testů nový král segmentu a v USA stojí na naše 125
Dál je nový SS Pro 3.0
Pokud nespěcháš, počkej do jara a konkurence se zlepší. Za mě bude dobrá volba pro vyzkoušení, jestli tě to chytne, sledovat bazarovky Talarie Sting R 8 KW, protože mnoho majitelů chce upgradeovat na MX PRO. Už teď jsou na bazoši lehce zajetý strojky od 85,- . Touhle cestou jsem šel já a za 80 koupil jetou asi s 2500 km. Vůbec nelituju, každou jízdu dostávám porci zábavy a hlavně můžu jezdil po lese klidně v neděli odpoledne, protože o mě nikdo neví.
Za mě je Surron game over, pokud nepřijde s lepší nabídkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SUR-RON
Duke1 píše: assassin> JJ já to beru tak , že za to kilo bych si radši koupil kvalitní kolo , než je umořil na krátkodobý špás .
Taky se tam pohybuju celý život. - Zaječov.
Mám doma elektrokolo středový motor Bafang 400M, Baterie 880 Wh, vybavení Shimano Deore 10, odblokované. Je to do města opravdu skvělý dopravní prostředek. Jenže to bylo za 50. Průměrné elektrocelopéro, aby bylo i na endurko do lesa, tak za 100 bude/nebude?
Co mi na elektrokole vadí.
1. řetěz dá max 1000 km a nový stojí cca 1000,-
2. Zadní kazeta poslední 3 kolečka opět max 1000 Km a nová stojí 700,-
3. Na 1500 km jsem oddělal 2 přehazovačky, protože stačí v lese obyčejný pád a je zohýbaná. Teď mám s krátkým ramínkem a je to lepší. Cenovka mám za to že + 1000,-
4. Defekty v lese už nepočítám
Takže suma sumárum mám náklady bez pneu a destiček jen na spotřebák pomalu 3,- / Km a ještě musím šlapat, což mi za tu srandu nestojí.
To mě vyjde levněji jezdit na Skútru 125, kde mám spotřebu cca 2.3 l neřeším defekty, olej litrovka za 300,- na 6000 Km, destičky jedu 12 000 a jsou víc než 50%, Gumu zadní budu poprvé měnit na jaře, ... K tomu užitná hodnota zavazadlový prostor u Medley na 20 lahváčů.
Od července máme Talarii. Najeto cca 4000, celkově + 6500 Km. Teď 1.výměna řetězovky. Přední kolečko asi 80,- z Alíku i s dopravou, řetěz RK cca 700,- Rozeta ccs 700,-
Destičky mám z Alíku za polovic, co Shimano na kolo v českým kšeftu a pneumatiky jsou s kolem šulnul. Zadní gumu mám asi za 800,- novou, předek Maxxis kupuju to nejlepší, co jde. takže cca 1400,-.
Elektriku neřeším, mám vlastní FVE nebo dobíjím v práci.
Než za kilo elektrokolo na požadavek autora tématu - do města a lesní cesty - tak 100x raději roční bazarovku Talarie do 90 a k tomu zdarma plný návěs zábavy a radosti, kterou na kole jen tak nezažiješ.
Naposledy editováno 03.01.2025 23:12:43
Já také zvažoval sur-ron ale pak narazil na značku Talaria, byl jsem se podívat a zkusit si jí u Kolína na prodejně. Po vyčerpávajícím rozhovoru o přednostech talarie jsem druhý den jel pro Talaria Sting R
Mám již pár měsíců a velká spokojenost, výkonu dostatek, dojezd mi stačí na to se jít vyblbnout. Líbilo se mi že už má větší baterku, víc výkonu, větší rám - surron byl menší a o něco slabší. Rozdíl ve váze nějakých 10kg, ale u Talarie když jedu to skoro necítím.

Janek> takove kolo neni uplne vec s nizkymi provoznimi naklady... vcasna vymena retezu by mela prave zachranit tu kazetu, bud ho menis pozde, nebo je ta kazeta nakej shit. prehazky a jejich likvidace - neco je o konstrukci prehazky, ramu, o tom jak jezdis ... ja treba mam na soucasnem kole puvodni prehazovacku z roku 2017 ... kazetu taky. kolik najezdim km netusim, ale neco najeto mam...
defekty taky teme nevedu, jezdim bezdusaky.
tzn je to mix kvality komponentu, uprav a stylu pouzivani...
defekty taky teme nevedu, jezdim bezdusaky.
tzn je to mix kvality komponentu, uprav a stylu pouzivani...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.