PROFIL MOTORKY

Sur-Ron Ultra Bee (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 15.10.2024
Aktualizováno 27.10.2024
Zobrazeno 2 797x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Drobné, lehké, nenáročné, šikovné, občas i trochu divoké.

Více fotografii

Motorka koupena od Meldius Rulez s.r.o.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Pocit z jízdy jak na velké mašině, akcelerace, snadné příjemné ovládání, nezvyk ze zadní brzdy na levou ruku a nepřítomnost spojky a řazení.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě, pro každého, kdo se chce bavit a nevadí mu elektrický pohon.

Doplňky na motorce - Nová rozeta 50 Z, původní měla 46 Z, důvodem je konverze na kola 21/18 palců a o něco mohutnější zadní kolo.



Nová kola KKE 21/18 palců, pneumatiky Michelin Tracker 90/90-21 a 100/100-18

Recenze

Když se na trhu objevily Sur-Rony Light Bee X, začal jsem sledovat všechna videa na You-Tube. Čím více jsem o tom četl, čím více jsem toho viděl, víc a víc mě to zajímalo. Navíc úpravy se zástavbou kol 21/18 palců s kvalitním obutím vypadaly velmi slibně. K Light Bee přišel ještě model Storm Bee, což už byla plnohodnotná elektrická kroska či enduro, vždy s plnou homologací pro silniční provoz. A v letošním roce se objevil třetí model a to Sur-Ron Ultra Bee.



Nádherný vzhled, perfektní dílenské zpracování, opět tuny možných úprav. Tak to by mohla být zábava. Čím dál více jsem začal vnímat stroj jako vhodný právě pro mé účely vypadnout z civilizace do lesů a polí, abych já sám neměl špatné svědomí, aby mě nikdo nebuzeroval. Navíc ta jednoduchost, nízká váha, pěkný vzhled…….
No nedalo mi to a jel jsem si to vyzkoušet. Na živo ta motorka je boží, vypadá to totiž jako motorka, je to krásně udělaný, fakt se to povedlo. Je to malinko větší jak třeba Simson S 51, taková prostě 125, sedlo ale vysoko, zdvihy 240 mm a jak vpředu, tak i vzadu plně nastavitelné odpružení (předpětí, komprese a odskok). Kotoučové brzdy, přední na pravou páčku, zadní ale na levou páčku. Tři jízdní režimy – Eko, Denní a Sport. Eko je opravu jemné a hodné, rozvážný pozvolný rozjezd s jemným a plynulým náběhem výkonu (s tímto módem může jezdit i batole), nejvyšší zásah kontroly trakce a max. rychlost kolem 61 km/hod. Denní režim, to už celkem upaluje, rozjezd již razantní, trakce tak ve středním režimu, ukázalo mi to asi 95 km/hod, již pěkný odpich. Sport, tak tady už je fakt zábava, dynamický odpich, rychlá reakce na plyn, trakce na nule, zvedá se to, však to má 12 kW výkonu a krouťák píšou 440 nm, váha pak 90 kg. Jako fakt to jede, v terénu zcela dostatečné. Teoretický dojezd píšou 104 km, ale to asi v režimu Eko, po rovině a v klidu. Já jezdil po lese a na pískovně na sport a asi tak 60 km. Ale kopa zábavy, slušné vyblbnutí a jednoznačně dobrý trénink pro rovnováhu, stabilitu a ruce. Pěkně se na tom driftuje a hodně slušně funguje i podvozek.
Mám verzi R, to znamená černé provedení a obutí spíše do města, gumy 80 % asfalt zbytek OFF. Zvažuji novou kompletní sadu kol na drapácích 21/18 palců, a odstrojení stroje z endura na krosku. Vše je k tomuto účelu v příbalu.



Obdržel jsem na dopraváku i značku – EL… no boží, Za zápis do registru se nic neplatí a povinné ručení vyjde na 401 Kč za rok. Žádný olej, žádný filtr….strašně jednoduchý na servis. Navíc, a to pořád tak nějak nemohu skousnout od BMW, Sur-Ron dodává pro dokumentaci krásné pouzdro. Taková blbost, ale vypadá to, že se výrobce opravdu snaží.





No jsem zvědav, čím bude překvapovat nadále.
Hledal jsem nějaká negativa. Fakt jsem se hodně snažil, ale tomuhle broučkovi se nedá nic vytknout. Jenom samá pozitivní překvapení. Možná asi to jediné, zvyknout si na jiný způsob ovládání, to že to nemá spojku a neřadí se, a mě teda dost vadí, že zadek není brzděný na nohu, ale na levou páčku na místo spojky. Je zvláštní, nemám problém z motorky na kolo, ale tady mozek prostě stále vnímá motorku a ovládaní je tu jak na kole.

Setup enduro:





Setup cross:



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_Michal
_Michal napsal 04.11.24 v 17:26 10b.

Tak zase dat nozni brzdu nebude zadny problem, ne? Staci sehnat pumpu, paku a zbytek domodelovat.

MBz
MBz napsal 18.10.24 v 22:26 9b.

Pro správnou zábavu si pořiďte drápaky. Pak se vám i stane, že velmi oceníte zpátečku u Ultra bee. Ultra má i misto na nabíječku po sedlem, což Light nemá. Ultra má zakrytý zadní tlumič pérování proti blátě. Light kryt nemá, vyřešil jsem to páskem gumy, přichyceným vázacími pásky po sedlem.

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 18.10.24 v 13:04

moc pěkný, díky za popis a za vložení novinky, je to dobrá inspirace Tohle je přesně to, na co se myslím elektrika hodí úplně nejvíc

callowsick
callowsick napsal 18.10.24 v 08:06 10b.

mira82
mira82 napsal 17.10.24 v 18:57 10b.

Super, neznal jsem a moc se mi to líbí. Díky za tip a popis

Více komentářů



TOPlist