čeká mě výměna řetězovky a pohrávám si s myšlenkou, vyzkoušet sekundární převod více do síly. Originál je 17/44. Chtěl bych zkusit pastrorek -1 zub. Bude tato úprava vůbec pocitově znatelná, nebo by se měla i o pár zubů zvětšit rozeta?
Na zahraničních fórech jsem se dočetl, že "novější" GSX-S si nebere signál pro tachometr z pastroku, ale z předního kola. Myslím ale, že na předním kole je jen senozor TC/ABS. Pletu se?
Rád bych se nákupu SpeedoHealeru vyhnul.
Kdybych se přecejen do úpravy pustil a SpeedoHealer instaloval jak na tom bude ABS a TC? Budou funkční?
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Sekunární převod do síly
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSX-S1000S katana Suzuki GSX-S1000S KATANA | jard60 | 17 | 11.4.2024 v 11:31 jandaxx |
Yoshimura full systém - STK Suzuki GSX-S1000S KATANA | SKACE23 | 26 | 2.6.2022 v 09:19 jandaxx |
Pozdní výměna oleje [1, 2, 3] Suzuki GSX-S1000S KATANA | SKACE23 | 83 | 15.5.2022 v 11:25 Andrej |