![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
justyn píše: FiZzeR> Joo to v každým případě,ale ten nájezd bude nějakých cca plus mínus 43tis km a Afrika má servisní interval na ventily 24tis km
To je slušná porce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
3 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na YouTube je jeden američan co jede na Africe kolem světa. Co jsem tak sledoval tak to moc neservisuje, vždy jen doma před cestou. Viděl jsem jednou jak nechával dělat olej a gufera v předních tlumičích v Petrohradu někde v garáži. A ještě mu myslím měnil olej v motoru.
Najdu ti odkaz.
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
klidne bych si tipl, ze to tech 43 klidne vydrzi.
Nebo je tu nekdo, kdo v intervalech kontroly ventilu delal nejake serizovani?
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
KubaLC8 píše: 24 je kontrola
klidne bych si tipl, ze to tech 43 klidne vydrzi.
Nebo je tu nekdo, kdo v intervalech kontroly ventilu delal nejake serizovani?
Sice nemám Hondu, ale při 40ti byly vůle jak na novým stroji, a teď se budu dívat při 60ti. Tak uvidíme.
U nové moto bych nájezd 43tis km vůbec neřešil, kór u Japonce.
Tady je každej ze všeho moc zbytečně vydřenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
titus píše: Sice nemám Hondu, ale při 40ti byly vůle jak na novým stroji, a teď se budu dívat při 60ti. Tak uvidíme.
U nové moto bych nájezd 43tis km vůbec neřešil, kór u Japonce.
Tady je každej ze všeho moc zbytečně vydřenej.
No proto to pisu, ze to nekdo potvrdi.
Na te me KTM, ktera se samozrejme furt sere, tak v 53tkm se ventily jen konktrolovaly, ale neserizovaly, protoze nebylo potreba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
justyn píše: wáca> Ahoj U Tenerky 660 si ventily seřizuju sám a šlape to
Já pak až se bude připravovat mašina na cestu tak se domluvím s chlapama v Hondě,že bych koukal pod ruce a případně vyzkoušel
Nová AT má jak podložky, tak šroubky. schema hýr Takže při seřízení musí celá hřídel ven a spolu s tím půlka motorky. Pokud by motorka vyloženě necvrdlikala nebo neztrácela výkon, někde v kotárech patnáct tisíc km od domova bych se na seřízení i kontrolu vybodnul. Stačí smůla při montáži a shánět tam díly je zbytečné riziko. Něco někam spadne, zlomí se, přetrhne.... Tím samozřejmě nechci podceňovat šikovnost Justina nebo tamní mužiky. Co jsem dělal jak Varadera (podložky), tak XRV/TA (šroubky, kontrola po 12 tisících), u zánovních kousků bez kila na hrbu byly odchylky minimální.
Naposledy editováno 02.01.2019 17:46:53
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
1 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jinak k tematu - take mam afriku, vladivostok mne hodne zajima, asi bych se vysral na ventily.... ten zminovany William Gloege to vyresil tak, ze vezl sebou olejovy filtr a v tom petrohrade si nechal vymenit olej - filtr ale prave mel svuj, także to było cele otazka chvilky a nezustal nikde viset kvuli tomu, ze by nemeli filtr....
na te africe jezdim vylozene cestovne, v 2018 jsem był na nordkappu atd., ted ma najęto presne 15tis. km, opotrebeni VSEHO minimalni, dokonce ani jednou jsem nemusel napinat retez, ani ty originalni gumy jsem jeste nesjel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
Vzdálenost do Vladivostoku po silnici je necelých 12 000 km, tam a zpět tedy 24 000 km. Takže to bude muset jet velkým okruhem na těch 40 000 km.
3 reakcí na tento příspěvek Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 04.01.2019 19:18:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dálný východ a kvalitní servis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |