Většinu jsem oškrábal ale pořád to není všechno...
Zkoušel jsem benzín, ředidla 6000 a 6005 a nic z toho se nezdá že by něco dělalo.
Co jiného ještě zkusit? Otryskat suchým ledem?
Mám na to vpodstatě docela dost času, připravuju si jeden alternátor do zásoby, navíjet ho budu dle tohoto návodu, pokud by k tomu měl někdo nějaké další postřehy budu za ně rád, rozhoduji se mezi těmito dráty: 2 vrstvy laku, 1,.20mm^2 nebo 1 vrstva laku, 1.25mm^2 a jako barvu jsem vybral Alkyton .
A než někdo řekne "kup si originální alternátor od Hondy" - Honda ukončila výrobu a skladem už nikde není (jedině že by pasoval z VTECu, ten má obj.č. 31120-MCW-D03 přičemž ten z Fi má obj.č. 31120-MBG-D01).
1 reakcí na tento příspěvek Jak očistit alternátor od původního laku?
1 reakcí na tento příspěvek Jak očistit alternátor od původního laku?
1 reakcí na tento příspěvek Jak očistit alternátor od původního laku?
crowack píše: Do ohně? LOL, ste vidláci? Zkuste si to, krásně se vám ty transformátorovy plechy teplem vykroutěj.... Ten lak sundej buď mechanicky (dráťák, balotina), nebo chemicky - barvožrout, louh, atd...
mně to hození do ohně přišlo právě jako nesmysl abych to nezkroutil nejradši bych to z toho dostal chemicky, zkusím sehnat barvožrouta nebo louh...Plechy v el.mag.strojích používají izolaci mezi sebou záleží na výrobci plechů jakou použije technologii, při odstranování izolace ohřát ale nevypalovat.
Je spousta materiálů které se používají na izolaci Cu drátů mají různou odolnost.
Co udělají moderní aditiva a oleje a teplo s izolací?????tak trochu lotérie.
Naposledy editováno 12.03.2017 23:00:55
Naposledy editováno 30.06.2021 00:12:59
1 reakcí na tento příspěvek Jak očistit alternátor od původního laku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak očistit alternátor od původního laku?
Ještě k vinutí v odkazu na hondí fórum vinutí se nepájí ale sváří, pokud je vinutí rotor kterej točí velké otáčky tak se vyvažuje a vinutí zajištuje proti roztržení
odstředivou silou. Pokud chceš vinutí zalakovat je dobré ho předehřát lak lépe zateče do vinutí, lakovat nejlépe dvakrát.
kratkej01 píše: Midnightmare>
Ještě k vinutí v odkazu na hondí fórum vinutí se nepájí ale sváří, pokud je vinutí rotor kterej točí velké otáčky tak se vyvažuje a vinutí zajištuje proti roztržení
odstředivou silou. Pokud chceš vinutí zalakovat je dobré ho předehřát lak lépe zateče do vinutí, lakovat nejlépe dvakrát.
www.ges.cz/cz/chemie-plosne-spoje/plosne-spoje/kaptonova-paska/SMAT.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |