Tak jak už to v zimě bývá přemýšlím v douhé chvíli o změně. Mám FZS 1000 z posledního roku produkce, v solidním stavu, rozumným nájezdem a krom 2dcl oleje co si vezme tak jak už to mají tyto motory ve zvyku mu nic nechybí. Pokukuju už nějaký pátek po změně jen tak aby se něco dělo, protože svých 4t km ročně bych asi zvládl na čemkoliv. Líbí se mi Triumph Tiger 1050, ale nemám osobní zkušenost. Celý život jsem měl Japonce navíc čtyřválce takže moc netuším, jestli bych si nějak výrazně pomohl. Cenový limit tak 140000 takže by to nebylo nic úplně zánovního. Jezdím sportovně/cestovně většinou okresky někdy výlet na okruh, dovolená k sousedům a kolem komína. Pokud má někdo osobní zkušenost z litrového 4V na 3V budu rád za informaci. Dík M.
Naposledy editováno 29.11.2016 15:08:22
2 reakcí na tento příspěvek z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Toman87 píše: Triumph mám, svezení super, dá se cestovat i jet celkem kudla..Určitě nebudeš sklamanej !! Já koukám po Triumph Tiger 800 .. tak bude můj Tigr na prodej...
no...nevím. Dobře si to promysli, měnit 1050 za nedomrdlou osmistovkuOproti FZS zábavnější motor = najedeš víc jak 4K
Koukej po novějších ročnících 09+, první roky měly drobné problémy jako netěsnící těsnění pod hlavou, praskající pístní kroužky, vysokou spotřebu oleje ....
Spotřeba mě lítá mezi 6-7litry. Guma Angel St mě letos dala 10 tis. Do 200km/h držíš krok se supersporty pak končíš. Max cca 230km/h ale o tom tahle motka není. mam ho rok olej se mi neztracel a zatím jsem nerešil žádný problém. za mě chybu neuděláš-lepší motorku jsem nemel. Pochybuju že s tigrem najezdíš 4tis...bude to víc.... přeju dobrý výběr
2 reakcí na tento příspěvek z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Popravdě nevim jak můžete nekdo napsat ze drzi krok se ss? Tak bud ty frajeri za to netahaj a nebo to berete tak ze je dojedete u vesnice.?
Krejčík píše: Jestli chceš neco pohodlnějšího tak je to dobrá volba. Pokud jezdíš ostřeji a sám tak nech to co máš. Nevím jestli už jsem si zvykl ale mohlo by to tahat vic.
Popravdě nevim jak můžete nekdo napsat ze drzi krok se ss? Tak bud ty frajeri za to netahaj a nebo to berete tak ze je dojedete u vesnice.?
Samozřejmě kdybych to měl srovnávat s dnešními ss tak by to mohlo působit směšné ale beru to tak že s kluky se kterymi jezdím stačím a neřekl bych že na mě někde musí čekat. Proč bych nemohl stačit aprilia rsv r.v.2001 kolem 90 kw a 105 nm nebo kawasaki zx6 r.v. 07 92kw a 67 nm když Tiger má 85kw a 100nm. Pořád mluvím o jízdě do 200km/h a držení Tigera u tlamy ale dá se jet s nima aniž bych byl brzdou.
Naposledy editováno 30.11.2016 06:47:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Toman87 píše: Triumph mám, svezení super, dá se cestovat i jet celkem kudla..Určitě nebudeš sklamanej !! Já koukám po Triumph Tiger 800 .. tak bude můj Tigr na prodej...
Ahoj, z jakého důvodu uvažuješ o přechodu z 1050 na 800? Momentálně se víceméně rozhoduji mezi těmito dvěma motorkami a upřímně - dost jsi mě překvapil Tak bych ráda věděla, co tě k tomu vede. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Neytiri píše: Ahoj, z jakého důvodu uvažuješ o přechodu z 1050 na 800? Momentálně se víceméně rozhoduji mezi těmito dvěma motorkami a upřímně - dost jsi mě překvapil Tak bych ráda věděla, co tě k tomu vede. Díky.
Tak asi není co vymýšlet.
Sice slabší, ale lehčí, obratnější a asi míň žere.
Někomu to může vyhovovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Krejčík píše: Jestli chceš neco pohodlnějšího tak je to dobrá volba. Pokud jezdíš ostřeji a sám tak nech to co máš. Nevím jestli už jsem si zvykl ale mohlo by to tahat vic.
Popravdě nevim jak můžete nekdo napsat ze drzi krok se ss? Tak bud ty frajeri za to netahaj a nebo to berete tak ze je dojedete u vesnice.?
Vsechno jede, sice na Speed Triplu, ale i tak "jen" se 135 konma jsem vzdycky v klidu stacil 200 konovym potvoram. Jediny co me limitovalo byl strach A znam klucinu na 600 hornetovi co pojezdi v zatackach kazdyho Ale pravda, ze se na to neda koukat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Naposledy editováno 30.11.2016 22:10:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Krejčík píše: MaraVFR>Chci se zeptat jestli na těch 200koňovejch motorkách když s Tebou jedou řadej trojku? A speed se s tigtem neda vůbec srovnávat. Spíš si myslim že maj lidi peníze kupujou to nejsilnější co muzou a pak toho maj plný ruce a jezdej na tom úplnou mrdku. Viz přechod z R1 na Tigra... To fakt nechápu. Nebo takhle chápu .... Je to pozérství......
Přechod z R1 na Tigra ti přijde jako pozérství?
Naposledy editováno 01.12.2016 09:19:25
Trinnlee píše: Přechod z R1 na Tigra ti přijde jako pozérství?
Ne to ne, to je spíš o tom že sis uvědomil že koupit ss na ježdění na našich silnicích je maličko nesmyslné. A proto jsi koupil motorku která ti oproti R1 daleko víc vyhovuje. A lépe se ti na ni jezdí. Je vyuzitelnejší.
Protože po pravdě tu R1 jsi jezdil asi tak na kolik % jejího výkonu?
Já razim cestu postupně přejít z kubatury na kubaturu od slabé k silnější.
1 reakcí na tento příspěvek z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
to SuperSic58: Nepotřebuju lítat po vesnici po zádech ani si kompenzovat délku, ale mít kdykoliv rezervu výkonu, užít si cestu i naloženej ve dvou a užívat si nerušeně s vypnutou hlavou mě občas baví. Fzs má limity hlavně v cestovním podvozku a proto hledám změnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Podvozek je v celku dobrý na naše cesty... tam kde všichni kamarádi brzdí já valím dál... a kolikrát si říkám, když mě se tady klepou řidítka jak je asi jim...
A ty brzdy.... to je taky paráda....
Jinak se bát nemusíš že by se nedali jezdit záda... jen je třeba odvaha....
Naposledy editováno 02.12.2016 21:36:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z FZS 1000 na Triumph Tiger 1050 ?
Bohužel nemám u sebe nikoho kdo by opravdové cenduro měl a tak nemohu posoudit. Otázkou je co považuje za cenduro?
Pokud se zavírají řidítka bude v kelu přední pneu... U svého tohle nepozoruju.
MaraVFR píše: Vsechno jede, sice na Speed Triplu, ale i tak "jen" se 135 konma jsem vzdycky v klidu stacil 200 konovym potvoram. Jediny co me limitovalo byl strach A znam klucinu na 600 hornetovi co pojezdi v zatackach kazdyho Ale pravda, ze se na to neda koukat
Joo tak na 600 hornetovi už slušně pojezdíš skoro všechno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 4 | 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK |
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 | Diglet | 2 | 11.5.2024 v 16:18 Diglet |
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 | kw110 | 8 | 26.12.2023 v 11:07 past92 |
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 | wall0 | 1 | 19.11.2023 v 09:11 Destroyer |
dotaz Triumph Tiger 1050 | wall0 | 12 | 6.11.2023 v 16:54 ja1 |