Servis za 11 tis. po koupi mi měl zaručit dlouhé poježdění. Po 500 kilometrech začalo klepání v tahu. Téměř tři čtvrtě roku se mi v tom někdo hrabal, aby zjistil co to je. Do zimy jsem jezdil s tím, že "šály to asi nebudou". Po zimě výměna zoxidované elektriky, na kterou se předtím nepřišlo, mě stála 13tis. Suché konstatování dvou dalších servismanů "JSOU TO ŠÁLY!" ze mě opět udělalo nemotorkáře. Možnosti jsou tři. Prodat s vadou silně pod cenou, sehnat jiný motor se stejným rizikem a nebo nechat přebrousit...atd. v hodnotě té ceny, kterou bych dostal za prodej. Každopádně dál nejezdit.
Tak já sezonu nezačínám a na vás ostatní budu jen smutně koukat a přát vám hodně šťastných kilometrů!!
Více na: http://www.motorkar...45&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
navádět k čechyše šwajnhund praktikám stylu koupit barzjaký motor, jebnout ho tam a fofrem prodat jako málo jetou po hodném důchodci bez investic tě nebudu
Naposledy editováno 29.04.2016 12:28:49
A taky se může (někde v Evropě) objevit bouračka s dobrým motorem...
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
Ale jinak bych se toho zbavil a misto pojizdnyho cirkusu bych koupil motorku, treba se aspon svezes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
Dredd píše: bushman7> Víš, to co říkáš jsem zvažoval. Nechci a nebudu dělat žádný levárny, takže jedině prodat pod silně cenou. Na druhou stranu po opravě, pokud se udělá dobře, už vím s čím jezdím. Teď se bojím i zkusit koupit něco jinýho a naletět pro změnu jinak. Díky
Jasný, jako já jsem šel poddobnou cestou, opravil jsem všechno možné, vyměnil motor, dal laďák atd, jenže jsem si to dělal sám jen za cenu dílů a motor jsem sehnal za pár peněz velice pěkný, nezbývá než popřát hodně štěstí, třeba na nějaký slušný kápneš, zkus i ebay.de a polské allegro, ten starý bych fakt asi neopravoval, pokud jsou v háji šály tak v kdoví jakém stavu je zbytek motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
Naposledy editováno 02.05.2016 20:11:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
Naposledy editováno 29.04.2016 22:26:14
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem dojezdil!
dewwil píše: Nebrousit, to stojí za houno. U V2 jsou ty kliky víc namáhaný než u 4V. Koupit buď jinej motor nebo kliku...
Čistě technicky,kde je problém v případě přebroušení?V zmenšeném čepu?VN není TL,ten motor by mohl fungovat.Obávám se že nová klika bude stát nesmysl a jetá bude problém sehnat.Těch strojů tady moc nejezdí a víš jak to je když má motor chronické problémy...
Jelikož běhouny kluzných části klikovky jsou povrchově upravené a to do určité tloušťky... V řádu páru stovek.
Jestliže se tato vrstva naruší, životnost kliky se razantním spůsobem sníží.
Ano, koupíš různé průměry šálků,, ale to výrobce neprodává kvůli tomu, že se bude brousit klika, ale kvůli tomu že ve výrobě dělají různé tolerance klikovek a karteru..
Každá klika má své označení,,, buď písemné nebo číselné, a na základě toho,,, se dopasuji šálky.
Každopádně je to můj názor,, a klidně to nemusí být pravda, ale kdysi dávno jsem to řešil na Gsxr 1100 a FZ 750 A vždy po přebroušení kliky, měl krátkou životnost..
Leda že by ti někdo zaručil že tvrdost běhounu zůstane bez poškození.
Momentálně stejný problém řeším na side,kde máme motor Suzuki Gs 1000 R.v. 72
A rozhodnutí je, sehnat nebrousenou kliku říkal
Možná se mýlím, ale je to pouze můj názor.
případně tady máš kliku v polsku cca za desítku: http://allegro.pl/w...can-i4850058319.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem dojezdil!
Rolda89 píše: Ahoj, koukám, že máš taky pěkný peripetie s motorkou, taky jsem toho docela hodně teď řešil. Ta výměna tý elektriky to je ranec, to dávali origo? Myslím, že kdyby sis ji nechal udělat u soukromníka, nebo sám, tak tě to výjde na pár kaček, těch drátů tam neni tolik a nový svorkovnice jdou sehnat, ale aby byla tak napadrť v motorce z roku 2002, aby se musela měnit, tak to bych chtěl vidět. Měl někdo na motoru něco rozdělaný, nebo to odhadli jen poslechem..?
Za tu elekttriku ho okradli !!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |