Pred tydnem mi behem vyjizdky zacnul blbnout tachometr. Rucicka ukazuje cca od 70. Pak se zacne klepat a dela si co chce. Ujete kilometry to ukazuje spravne. Zacal jsem prostrikanim konektoru > NIC. Prozirave jsem koupil magnet nahonu a ten byl dobrej (takze 700,- v prdeli). I tak jsem ho tam dal a zase porad to samy. Inu nelenil jsem a tachometr rozebral. Pod tistakem tachometru jsem objevil chciplou vosu. Je mozny, ze to ten hmyz vyskratoval? Ze spodu jsem ten tistak bohuzel nevidel, pac se mi nepodarilo odpojit hlavni konektor, a tim ho uvolnit. Slo to dost z tuha a bal jsem se abych to nezkurvil.
Muze byt zakopanej pes jeste nekde jinde?
Dik
1 reakcí na tento příspěvek Tachometr SV 650
prohvízdej dráty, pak mrkni na plošňák, zda patice konektoru nebo jiné součástky nejsou kolem pinu uklepané. Hledal bych něco takového (viz níže)
S těma kurvama to chápu. něco podobného jak když jsem na SV měnil ložiska řízení
edit: pokud ani jeden případ, tak bych asi čekal chybu v nějaké aktivní součástce pod budíkama.
Naposledy editováno 05.04.2016 09:28:02
1 reakcí na tento příspěvek Tachometr SV 650
Dívám se, že máš r. 2000. Pokud jsi použil snímač z těch novějších, K5 atp., tak tam je jiný. Vím, že se řešilo, že někdo použil z jinýho ročníku a ukazovalo mu to nesmyslný hodnoty.
Si uvědomuju, že studeňák asi nezpůsobí ( i když vše je možné), aby ti to ukazovalo vždy až od konkrétní hodnoty.
Naposledy editováno 05.04.2016 09:32:12
Jen nevim jestli mam z moznych pricin vyradit nahon. Rikam si, ze kdyz to ukazuje dobre ujety kilometry, tak bude prenos signalu asi ok... a problem bude bud v tachometru nebo v jeho napajeni.
Zapojeni byla dost jebacka.
1. Aby fungoval ukazatatel stavu paliva a "rezerva", tak by bylo treba vymenit ten snimac v nadrzi. SV umi jen dve polohy - mala a velka rezerva. China budik ocekava nejspis vystup z potenciometru. - takze tady neuspech (rezerva mi stejne nefungovala )
2. Signal otacek se musel vzit primo ze snimace polohy kliky, ktery jde do ridici jednotky.
3. Nejvetsi voser byl asi neutral. Ten se vzal z "toho druhyho dratu" od neutralu co vede do rele. (schema a je jasno, kterej to je)
4. Snimac pro rychlost je pouzitej stavajici. Jen s tim rozdilem, ze je napajenem z dratu pro osvetleni puvodniho budiku, kterej tady nebyl potreba. China budik totiz do snimace posila 5V a origo snimac chce 12V. (tzn, ze mi to ukazuje rychlost az kdyz zapnu svetla ).
5. udelat drzak. (da se koupit drzak pro origo Kosso a bude sedet).
Samotny nastaveni uz bylo vcelku jednoduchy.
Jo a samozrejme je dobry ponechat stavajici origo konektory a ten "bordel" delat az za nima. V pripade, ze by se podarilo sehnat nejakej rozumnej origo budik za dobrou cenu, tak se to jenom jednoduse prohodi.
Kdyby nekdo potreboval poradit, tak klidne PM. Zatim to mam jeste v hlave
EDIT: kdyz se zadari, tak sem hodim vecer video, jak to funguje
Naposledy editováno 31.05.2016 13:56:12
Diky za info. Josef
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |